"DOĞUM GÜNÜ"

322 27 22
                                    

Evet bu bir bölüm değil arkadaşlar; bu bir ön bölüm. Size yeni bölümden birazcık kesit paylaşmaya geldim. Adından ve koyduğum giften de gördüğünüz üzere başkanımızın yeni bölümde doğum günü var... Keşke o gün en mutlu günü olsa, değil mi? Keşke her şey artık rayına otursa...

Yazarınız yine sürprizlerle dolu ve yine yürekleri yakan bir bölüm yazmakta... Geçen bölümde şifreleri tam anlamıyla çözen var mıydı, pek bilemiyorum ama okuyucularımın genel olarak yanıldığını düşünüyorum. Özellikle de Sarp hakkında... Bence diyalogları tekrar okumalısınız. Orada aşktan daha farklı bir duygu size gülümsüyor, bir yazar hatrına o bölüme tekrar göz atmanızı öneriyorum.

Sadece hatırlayın... Bu bile kâfi.

Gelelim bölüme... Bu bölümde, kendimi 40 yaşında gibi hissettim, hâlâ da hissediyorum. Çünkü henüz yolun başındayım, yazar kızınız bölümü henüz bitirmedi. Çok uykusuzum... Bana oradan bir porsiyon dinlenme payı lütfen. Bir bardak da mutluluk, bir çay kaşığı da umut. Neyse... Vaktimizi genişleteceğim arkadaşlar. Bana yazmak için birkaç cümle öncesinde söylediklerim lazım. Şarj olmalıyım, pilim bitik. Biraz mola... Merak etmeyin, birazcık... Çok değil... Özlerim ki...

Ve işte sabırla beklenen o güzel kavuşma... Buyurun efendim, kesit kokan cümlelerim sizindir. Ama kimin söylediğini söylemeyeceğim. Evet, gizli bir sır...

Bölüm adı: "Temas"

"Gözlerinde kaybolmayı seviyorum."

...

"Sen çapkın değildin..."

...

"Döver misin?"

"Ben sadece başını okşarım, o gerisini anlar..."

...

"Ben de seni seviyorum."

...

"Sen az önce uyuyor muydun?"

"Uyumuyordum."

...

"Bunu neden yaptın Duru?"

"Çünkü söz verdim!"

...

"Çok güzel kaybediyorsun."

"Çünkü kazanmaya değer hiçbir şey yok."

"Peki, ya bir gün kendini de kaybedersen?"

...

"Sakın!"

"Öf, yazısı da çok sıradan..."

"Ver onu bana!"

"Canın cehenneme doğum günü kızı..."

...

"Sakın bir şey söyleme."

"Ama-"

"Yılların aşkına sus Duru."

...

"İğrençsin."

"Bak ben..."

"Kes sesini."

"Ö-özür dilerim..."

"Tebrik ederim, sayende soğuktan bir kez daha nefret ettim."

Sadece bölüm sonu...

Mutlu son diyenler?

Mutsuz son diyenler?

Sadece son diyenler?

Ne sonu ya... Sonsuz bu, diyenler?

Ne saçmalıyoruz diyenler?

Ve göz devirenler...

Hepinizi yorumlarda selamlamak istiyorum. Lütfen be, kırmayın şu uykusuzu. Bakın Rüzgar görürse acımaz, uyutur hepimizi tek tek...

KARANLIĞIN ELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin