"OKYANUSUN KALBİ"

309 24 20
                                    

Arkadaşlar, biliyorsunuz ki yazarınız KARANLIĞIN ELASI'na uzun zamandır yeni bölüm yazmıyor. Bu yüzden de derhal kendini affettirmek amaçlı bir açıklama yapıp, Okyanusun Kalpleri'ne kocaman bir sürpriz bırakmak istiyor... Koyu Yazar'ınız, izninizle size kendini affettirmeye geldi.

Beklemenin insanda nasıl bir etki bıraktığını çok iyi biliyorum. Sanırım şu fani dünyada istemsizce tattığım en derin ve ucu görünmeyen duygu buydu. Sizleri bekletmeyi ben de hiç istemiyorum, hatta sizi çok özlüyorum. Keşke yeterli zamanım olsa da hep burada bölüm yayımlayabilsem... İnanın, sizinle birlikte ben de bekliyorum yeni bölümü.

Kim en sevdiklerini üzmek ister ki?

Yeni bölümün ne zaman geleceği hakkında küçük bir tezim var. Mesela doğum günüme yetiştirmek istiyorum. Şimdilik sır olsun hangi güne denk geldiği; sonuçta kesin bir bilgi yok elimde. Ama bölümün vakti için rahatlıkla konuşabilirim; bir cumartesi akşamı saat dokuzda burada olacağım gece kuşlarım. Siz de burada olun istiyorum, anlaştık mı?

Huzurunuzda sizlere neden bölüm yazamadığımı açıklıyorum. Ama ondan hemen önce, önceden geç gelen bölümleri neden yazamadığımı bir fotoğraf üzerinden açıklayayım.

 Ama ondan hemen önce, önceden geç gelen bölümleri neden yazamadığımı bir fotoğraf üzerinden açıklayayım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Resim 1: "Çomak Kukla"

(Evde ayrıca örnekleri yapıldı, görseldeki gemi iki ders saatinde bitirildi. Uygulamalı sınavımızdı.)

Resim 2: "Geyik Maskesi"

(Maske dikmeden önce sınıfça birkaç gruba ayrıldık. Bizim grup, ben de dahil 6 kişiydi. Hikâyeyi ben yazdım. Canlandırarak oynadık.)

Resim 3: "Güzellik Salonu"

(Atık materyallerden yapıldı. Bayağı önceden toplandı. Ardından iki hafta boyunca yapımı için uğraşıldı. Uygulamalı sınavımızdı.)

Resim 4: "El Kuklası"

(Yine 6'lı gruplara ayrıldık. Bizim grubun konusu kuklaydı. Hikâyeyi ben yazdım. Oynadık. Uygulamaydı, performans notu aldık.)

Resim 5: "Oyun Albümü"

(Hoca yaratıcı olmamızı söylemişti, ben de yastık kılıfından bir oyun albümü yaptım. Bu albüm de bizim uygulamalı sınavımızdı. Ama notu ikinci dönemde, yani bu dönemde alacaktık ve şu an hâlâ hiçbirimizin notları belli değil.)

Şimdi...

Gelelim bu döneme;

1. Yazılı haftası başladı. (En az 1 hafta sürer.)

2. Grubumla animasyon dekorunu tamamlamak için uğraştık. (Birazdan konuyla ilgili resimleri göreceksiniz.)

3. En az beş kıtalık bir şiir ezberlemem gerekiyor. (Sanırım benim şiirim 15 kıta; az sonra şiirimin uzunluğuna da vesile olacaksınız.)

KARANLIĞIN ELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin