"EN SEVDİĞİM"

194 21 14
                                    

Bu bir ön bölüm olmasına rağmen ben yine de aşırı heyecanlıyım, çünkü daha önce böyle bir bölüm yazmayı hiç denememiştim. Yani daha doğrusu ben denediğimi kabul etmiyorum. Bence o sayılmazdı. Zaten siz de, neyi neden kabul etmediğimi çok yakında anlayacaksınız...

Bence bu bölümün ruhunda bir baharat var, sanırım onu en sevdiğim hamurdan yoğurduğum için olsa gerek, kokusu hâlâ burnumda okurlar!

Bence siz de gelecek bölümün havasını bayağı beğeneceksiniz, çünkü bu bölüm gerçekten çok farklı olacak, inanıyorum ve size bir yazar adayı olarak söylüyorum ki, bütün bölümlerden ayrı bir güzelliğe sahip olduğu için ruhunuzu sinsi sinsi besleyebilir.

Birazcık, çok azıcık etkilenebilirsiniz.

Olayların tamamı güzel şeylerle dolu, kimi yerler duygusal, kimi yerler etkileyici, kimi yerlerse ikisini birden barındırıyor. Bu yüzden benden size bir tavsiye: Her yoğun duyguya ve her uslu sahnelere hazırlıklı olun.

Bu arada son sınıflardan bir grup kız, hikâyemize adımını atmış durumda. Sanırım üç kişiler ama belki bir sürpriz yapabilirim size. Ve şimdiden üzgünüm ki, kızlardan biri kötü, hatta hedefi de oldukça kötü, yani öyle hissediyorum. Bu emir, ilhamımdan geldi! Ama grubun başkanı Selin Kaya'nın, kısa karamel saçlarına kadar güven koktuğunu söyleyebilirim. O gerçekten çok iyi biri!

Haydi bakalım!

İşte başlıyoruz!

43. Bölüm "Yalanlar" (Part 2)

"Ela gözlü bir misafirin var,"

"Çatma."

"Ne?"

"Kaşlarını çatma."

"Bana engel olamıyorsan teslim olursun."

"Sen ne zaman Devrim'e onu sevdiğini söyleyeceksin?"

"Sana ne ya?"

"Eğer gerekli açıklamayı yapmamı istiyorsan önce sevgilim olmalısın."

"Haydi bakalım, utanma da çıkar şu egonu, ne de olsa soyunma odasındayız... Değil mi ama?"

"Hadi sınıfa gidelim Watson... Seninle giyinmemiz gereken bir konu var."

"Saçlarını o pislik kesti, değil mi?"

"E-evet. Yoksa senin saçlarını da mı-"

"Hayır güzelim. Ben kendi ellerimle kıydım o saçlara,"

"Ben seninle sevgili olmayı beceremiyorum. Ne yaparsam yapayım, olmuyor, sana adından daha farklı bir sözcükle seslenesim gelmiyor. Acaba beni anlayabiliyor musun?"

"B-beni neden buraya kilitledin?"

"Sonumuzu getirmek için,"

"O şapşal çocuk sırf Çağla'yı unutmak için seni kullanıyor. Hâlâ anlamadın mı bunu?"

"Teslim ol."

ÖN BÖLÜM SONU! ^^

KARANLIĞIN ELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin