Si uite ca si ziua excursiei a venit. Ma pregatesc repede si plec impreuna cu mama. Ma duce pana in fata liceului si parcheaza.
- Te rog sa ai mare grija de tine. imi spune si ma imbratiseaza
- Primit.
- Sa ma suni.
- Nu o sa uit. Acum trebuie sa plec.
- Sa ai grija ce o sa faci.
- Mama, te rog. Nu sun un copil mic.
Ies din masina. Imi iau bagajul din spate si plec spre autocar. In fata erau Clary, Francisco, Jace si Justin. Probabil restul erau in autocar.
- Hey. zic si ma asez in dreptul lor
- Buna. zic toti in cor
- Deci sunteti pregatiti? intreaba Justin
- Mereu. spunem toti
Imi pun valiza la bagaje si urc in autocar. Ma asez la geam si stau cu Clary, Francisco, Jace si Alec. Justin sta undeva mai in fata langa o tipa.
In cateva minute pornim si am timp sa imi scot castile din ghiozdan. Ma fac comoda si imi pun capul pe geam. Stiu ca de aici plecam direct in locul unde o sa stam si maine o sa avem niste activitati.
- Vivien, doar nu ai de gand sa dormi? ma intreaba Clary
- Probabil.
- O sa ratezi toata distractia.
- O sa imi povestesti tu cand ma trezesc.
Isi da ochii peste cap si se intoarce.
[...]
Am parcurs cam jumatate din drum si totul a fost distractiv pana acum. Acum nu regret ca nu am dormit. Am ras cu lacrimi la tot ce s-a discutat si s-a vorbit. Ma uit in fata si vad una dintre scorpii venind. Ceream prea mult daca nu veneau, cred ca da.
- Deci Vivien ai lasat timiditatea si te dai pe langa cei populari?
- Nu am ce sa iti fac daca pe mine ma place lumea si pe tine nu.
- Eu as zice sa lasi tonul mai mic daca nu vrei sa iasa urat.
- Ma ameninti? zic si ma ridic in picioare
- Daca tie ti s-a parut ca o amenintare poti sa o iei si asa.
- Sa te comporti asa cu sclavele tale nu cu mine.
- Si tu esti printre sclave.
- Poate nu faci diferenta dintre curve.
- Vivien, gata e destul. spune Clary si se ridica si ea
- Ti-ai luat purtator de cuvant?
- Nu o sa inteleg niciodata ce ai cu mine. Si in primul rad tu ai venit aici sa cauti scandal.
Se napusteste asupra mea dar este prinsa de un baiat si Jace se baga intre noi.
- Tu dute inapoi de unde ai venit si tu Vivien stai jos. zice Jace pe un ton dur.
Ma asez si aceasta pleaca. Doamne nu pot sa am si eu o zi perfecta ca se baga ea. Ma asez cu picioarele la piept si capul pe geam. Autocarul parca ma legana si adorm.
[...]
Ma trezesc din cauza unei frane destul de brutala. Observ ca sunt in bratele lui Jace, pe moment voiam sa ma trag din ele dar stateam destul de bine.
- Nu ai nimic de obiectat?! il aud cum spune in soapta
- Stau bine.
Ma uit in jur si ii vad si pe restul cum dorm. Imi pun piciarele pe ale lui si imi intorc corpul spre el.
- Acum cred ca stai prea bine. zice si surade
- Cam da.
Ma asez la loc in bratele lui. Acesta isi pune bratele in jurul meu.
- Ai de gand sa dormi din nou?!
- Sincer da.
- Daca faci asta toata excursia degeaba ai venit.
- Aham. Daca iti aduci aminte eu nu am vrut sa merg.
- Nu e un motiv
- Cam da. Cand ajungem?!
- Nu stiu. Dar sunt sigur ca in mai putin de o ora.
- Super.
Ma lipesc cu spatele de geam si picioarele le tin in continuare pe Jace. Imi iau telefonul sa vad daca nu am primit niciun mesaj. Si evident ca nu. Imi scot din ghiozdan o punga cu covrigei si o desfac.
- Vrei si tu? il intreb si indrept punga spre el
- Normal. zice si imi ia toata punga
- Heii, dar nu pe toti.
- Mai intrebat daca vreau, dar nu si cat vreau. incepe sa rada
- Parca ai fi un copil.
Incep si eu sa rad si trezim cateva persoane.
- Fix acuma v-ati gasit sa radeti? Poate unii mai vor sa doarma. zice un tip cu doua scaune mai in fata noastra
- Scuze. zic si ridic mainile in aer. Deci, daca nu am voie sa fac galagie, apai o sa ma pun la somn din nou. spun si ma las pe spatarul scaunului.
- Mhh. Dar indata ajungem.
- Fie. Si acum ce facem?! spun si ma uit fix la el
- Eu as face multe, dar nu stiu daca esti si tu de acord.
- Pai depinde. spun si ma asez mai comod
- Sa te sarut.
Imi dau ochii peste cap si imi incrucisez mainile
- Stiu ca si tu vrei asta. spune si se apropie de mine
- Ba nu.
- Minti.
- De ce as minti?
- Oare.? Te ascunzi
- Ba nu o fac. Nu as avea de ce.
- Sigur?
- Da.
- Apai, lasa-ma sa te sarut.
Ma uit drept inainte si vad scorpia cum se uita fix la noi. Imi indrept privirea spre Jace si ii zambesc.
- Bine.
Acesta zambeste imi prinde fata in maini si ma saruta. Ne despartim atunci cand lipsa de aer se reduce. Isi lasa incet mainile jos si mi le ea pe ale mele in ale lui. Imi indrept putin privirea in fata si cand vede ca ma uit la ea vine spre noi.
- Uite cine vine. spun in soapta.
Isi reia pozitia initiala si eu la fel.
- Deci, lamuriti-ma si pe mine. E ceva intre voi? intreaba gesticuland cu mainile
- Asa de tare te intereseaza? spun si ma uit pentru cateva secunde la Jace
- Da.
- O sa afli mai in colo. Oricum cu mine nu o sa fi niciodata. zice Jace si ma ia de mana.
- Mai vedem. spune si pleaca.
Dupa discutia avuta cu aceasta se mai trezesc inca cateva persoane. Incepem sa radem si sa vorbim despre toste prostiile. La scurt timp am ajuns la destinatie. Ne cazam, din fericire stau cu Clary. Imi pun lucrurile in dulap si merg sa fac un dus. Las micile picaturi de apa sa se prelinga pe corp. In timp ce ma relaxam, o cearta incepe in camera. Imi iau in prosop pe mine si ies. Cand o vad pe Mia (scorpia), de obicei nu ii spun pe nume, imi dau ochii peste cap.
- Ce-i cu tine aici? zic si imi pun mai bine prosopul.
- Cauta scandal. zice pe un ton mai ridicat Clary.
- Stii ce e Mia, oricat as incerca sa te suport, nu prea mai reusesc. Daca ai probleme dute la un psiholog si te rezolva el.
Se uita la mine si se vede cum ii creste tensiunea.
- Acum pleaca de aici. spun si ii deschid usa
Pleaca fara a spune nimic.
- Doamne, ce m-am saturat de diinta asta.
- Nu esti singura. zice Clary si incepe sa isi caute niste haine
- Mergi indeva?
- De fapt mergem. Hai imbracate.
- Unde?
- Se face o mica petrecere in camera la Justin. E mai spatioasa.
- Ok.
Ma imbrac cu hainele care imi sunt la indemana, imi usuc parul si sunt gata.
- Mergem? intreb in timp ce imi iau papuci.
- Da.
Iesim din camera si urcam inca doua etaje. Deja se auzea muzica. Intram in camera si deja e dezanstru. Baieti astia.
- Heyy, a-ti venit. spune Justin cu o sticla de bere in mana si ne ia in brate.
In comparatie cu camera pe care o am a lor e dubla.
- Nu cred ca o sa stau prea mult pe aici.
- Hai, distreazate si tu. spune Clary
- Mhh.
Aceasta imi da o bere in mana si se indeparteaza de mine.