A trecut cam o săptămână de când Steven este în oraș. Am început să mă înțeleg destul de bine cu el prin surprinderea mea.
Mă îndrept spre bucătărie și îl văd la geam cu o cană de cafea și o țigară.
- Încă nu te-am întrebat. Cât mai ai de gând să stai? Adică nu știu ce ai mai putea să faci odată ce aici nu se află nicio filială de la firmă.
- Ce directă. Păi tatăl meu șeful unei agenții de imobiliare și arhitectură de aici. Și părinți noștri sunt afaceriști.
- Firma Reid?
- Te prinzi greu.
- Mă gândeam că e o coincidență de nume. Adică eu am mai mers pe acolo dar nu erai.
- Vezi asta e faza. Pe tine te trimit ai tăi la firma părinților mei și așa invers.
- Wow. E cam dubios.
- De asta stau mai mult. Sunt destul de multe contracte de încheiat și de planuri de făcut și e pe o perioadă mai lungă de timp.
- Și de ce nu stai la ai tăi?
- Mai bine nu. Nu sunt în relații foarte bune.
- De ce?
- Tata s-a recăsătorit și mama este în Londra. Adică acolo stăteam înainte. După ce tata și-a refăcut viața s-a mutat aici și și-a ridicat această mare afacere oarecum era și înainte dar a investit mai mult.
- A. Poate nu ar fi trebuit să întreb.
- E ok. Oricum, ești prima care știe.
Îi zâmbesc timid și mă așez pe pervarz.
- Chiar ești de treabă.
- Mă simt flatat. spune și râde ușor
- În seara asta este o petrecere, oarecum nu voiam să merg dar m-am răzgândit. Și mă întrebam dacă vrei să vii și tu.
- Da. Chiar am nevoie de puțină distracție.
- Și o să ai. îi spun și rãnjesc în timp ce îmi las capul ușor pe spate
- Nu știu ce e cu rânjetul acele de pe fața ta dar îmi place....
Suntem în fața casei unde se desfășoară petrecerea. O văd pe Clary și merg la ea și o îmbrățișez.
- Mă bucur că ai veni. Hai înăuntru.
Când mă uit în spate după Steven el dispăruse. Îmi dau ochii peste cap și merg după Clary. Mă duce în casă dar mai întâi trecem pe la bar pentru a lua ceva de băut. Chiar vreau să mă distrez în seara asta, chiar dacă mâine poate o să regret sau nu.
Luăm câte un shot și după o bere. Mă duce la o canapea unde se aflau și restul. Jace era la marginea canapelei cu un pahar în mână și eu mă așez în partea opusă. La scurt timp își fac apariția și scorpiile dar mi-am propus să nu le acord nici un strop de atenție.
- Hai să jucăm ceva. îl aud pe Justin care stătea lângă mine și îi simt mâna cum și-a pus-o pe spatele meu
Nu îi îndepărtez mâna cum aș fi făcut defapt și îl las să mă atingă.
- Și ce să jucăm? întreabă Mia entuziasmată punându-se pe scaunele de alături
- Sugerează tu ceva. îi spun și mă uit țintă la ea
- Ok. Cartea?
Mă uit întrebătoare și Justin se apleacă spre mine.
- Cartea de joc o să fie transmisă pe buze de la un concurent la altul și dacă o scapi trebuie să te săruți.
- Ok. Jucăm. spun și îi iau paharul lui Justin din mână și îl dau pe gât
După ce îl termin îmi dau seama că nu era bere ci votcă. Acesta râde și mă trage mai aproape de el.
După ce cartea s-a învârtit cam de vreo 3 ori și a fost scăpată mai mereu, o parte se ridică și pleacă cum a făcut și Justin care păstra distanța dintre mine și Jace.
- Hei Vivien mai vrei ceva de băut? mă întreabă Clary care era destul de amețită ca și mine
Îi fac semn din cap în semn de "da" și aceasta începe să râdă și să zâmbească. Din instinct îmi dau ochii peste cap și mă las pe spătarul canapelei. Îl simt pe Jace cum se uită la mine și îmi întorc privirea spre el. În momentul acesta chiar as vrea să fiu în bratele lui. Dau ușor din cap dezaprobator la gândurile care îmi trec prin cap. Se pare că alcoolul și-a cam făcut efectul.
- S-a întâmplat ceva? îl aud și se apropie de mine
- Nu, totul este în ordine.
- Sigur? se apropie din ce în ce mai mult de mine
- Te rog... zic cu greu și îmi pun mâinile în față pentru a se îndepărta dar acesta se apropie până ce mâinile mele ajung pe pieptul lui
- Știu că și tu îți dorești asta. îmi zice șoptind la ureche
- Ba nu. zic și vreau să mă îndepărte de el dar acesta mă prinde de șolduri și mă trage în brațele lui
Atunci îmi pun din instinct mâinile în jurul gâtului lui și mă uit fix în ochii lui. Pur și simplu mă blochez dar nici că aș vrea să plec din brațele lui.
- Deranjez? aud o voce din spatele meu care mă trezește din hipnoza ochilor lui
Mă uit în spate și e Steven. Îmi pun o mână peste față și mă ridic. Nu o să mai beau așa de mult vreodată.
- Tu ce crezi? îl aud pe Jace comentând din spatele meu
Îl văd pe Steven cum își dă ochii peste cap și după își fixează privirea spre mine.
- Voiam să te anunț că o să cam trebuiască să găsești pe cineva care să te ducă acasă dacă mai vrei să stai. Eu trebuie să plec.
- Da. Vin imediat. Mă poți aștepta afară? îl întreb în timp ce-mi dau parul de pe față.
- Sigur. îmi zice și îmi zâmbește
Acesta pleacă și mă întorc spre canapea pentru a-mi lua poșeta și telefonul de pe canapea. Sunt prinsă de mână și îmi ridic privirea spre Jace.
- Pleci așa pur și simplu?
- Totul s-a terminat. îi zic și încerc să-i îndepărtez mâna
- Acum 5 minute nu se întâmpla asta.
- Trebuie să plec. Acuma dă-mi drumul.
- Nu.
- Nu?
- Nu. Nu te las să pleci.
- Ba da. O să plec și tu o să rămâi aici.
Acesta mă trage aproape de el și își fixează mâinile pe soldurile mele.
- E greșit. Te rog să mă lași.
- Nimic nu e greșit.
Se apropie din ce în ce mai mult de mine și îmi întorc privirea.
- Mă așteaptă Steven.
Când îi aude numele îmi dă drumul și mă împinge. Mă uit confuză și plec.
Îl văd pe Steven rezemat de mașină și cum fumează o țigară. Când ajung în drept cu el mă rezem și eu de mașină și mă uit în gol.
- Și, gata? întreabă și surâde
- Hă? Nu înțeleg.
- Ce era între voi. Ați rezolvat cam repede, dacă știi la ce mă refer. zice și zâmbește pervers
- Ce pervers ești, doamne.
- Deci zi...
- Nu m-am culcat cu el dacă la asta te referi.
- Ah. Săracu. Era cam excitat.
- Asta e. Își găsește el alta, cum a făcut până acuma.
- Hmm. Stai să înțeleg. Nu te-ai culcat cu el pe tot parcursul relației?
- Nup.
- Wow.
- Ce e rău în asta? Serios de vă înțeleg pe voi băieți. spun și îmi prind parul într-un coc cu elasticul ce-l purtam la mână.
- Cred că e timpul să mergem. sugerează și se urcă în mașină
Fac și eu același lucru și când întru în mașină îmi dau tocurile jos.
...
Mă trezesc din cauza razelor ce îmi intrau pe fereastră. Mă ridic brusc și observ că sunt în camera mea și că Steven se află lângă mine. Încă aveam hainele pe mine deci nu cred că s-a întâmplat nimic. De când am intrat în mașină nu-mi mai aduc aminte nimic. Posibil să fi adormit. Mă ridic din pat și merg să-mi iau niște haine la întâmplare din dulap și de a face un mic dus.
Intru în baie și încui ușa. Mă uit la reflecția mea din oglindă și arătăm groaznic. Aveam niște cearcăne greu de acoperit cu ceva. Îmi dau hainele jos și intru sub apa caldă care îmi relaxează fiecare mușchi. După ce îmi termin toată rutina merg să fac cafeaua dar observ că cineva mi-o luase înainte.
- Neața rază de soare. îmi zice când mă vede.
- Numai a rază de soare nu arăt. Neața. spun și mă așez pe pervazul de la geam
Îl văd cum își dă ochii peste cap și vine și îmi dă o cană de cafea.
- Merci. îi spun politicoasă și sorb din aceasta
- Eu într-o oră plec, vrei să te duc la liceu?
- Da. Nu sunt capabilă să merg pe jos azi. Merci.
- Pentru puțin. zice și îmi zâmbește
- Mă înnebunești cu zâmbetul ăla. îi spun și acesta zâmbește și mai tare
- Mă bucur să aud asta de la tine.
Îmi dau ochii peste cap și merg să mă pregătesc pentru școală. După ce mă îmbrac merg să mă încalț și să-mi iau geaca din cuier.
- Steven mergem? strig din tocul ușii
- Acum stai. îl aud în timp ce îl văd cu un teanc de hârtii în mână
- Vrei să te ajut cu alea? îl întreb și îmi pun mâna la gură ca să nu râd
- Dacă ești drăguță să faci asta.
Merg și îi iau cam jumate din hârtii și plecăm din casă.
Ne urcăm în mașină și mergem spre școală.
- Vrei să vin să te iau? mă întreabă în timp ce oprește în fața liceului
- Nu e nevoie. Posibil să merg la Clary după ore.
- Ah ok. Păi ne vedem mai târziu.
- Da. Pa.
Ies din mașină și merg către intrarea în liceu unde acolo le văd pe cele trei. Îmi dau ochii peste cap și încerc să le ignor atunci când se apropie de mine. Le ocolesc și intru în liceu. Merg către dulap pentru a-mi lua cărțile și îl văd pe Francisco rezemat de dulapuri.
- Hey. îl salut când ajung în dreptul lui
- Bună. îmi spune și mă îmbrățișează
- S-a întâmplat ceva? îl întreb în timp ce îmi iau cărțile din dulap
- Nu.
- Ultima oară când ai negat am aflat că Jace mă înșela. Cred că pot face față.
- Păi... chiar nu știu cum să încep.
- Spune. Mă faci curioasă. îi zic și îl lovesc ușor în umăr
- Clary și Jace au avut un accident.