Este ziua plecării. După ce-mi pun bagajul in autocar ma duc până la Rose.
-Buna. ii zic încet
-Buna. zice puțin uimită
-Uite, nu ai vrea sa stai in locul meu in autocar?! Adică tu și Jace și nu as vrea...
-Sigur că poți să stai. spune și-mi zâmbește
-Merci.
Urc in autocar și-mi las lucrurile pe scaului Rosei. Îmi scot căștile și cartea și mă fac comoda pe scaun. Rose are scaunul destul de in fața și nu am contact vizual cu nici unul din prieteni mei. Sper ca drumul sa fie unul linistit si fara cearta.
Autocarul pornește si îmi deschid cartea la semnul rămas. După vreo 2 ore somnul își face puțin apariția și adorm.
***
Sunt trezita de anumite strigăte. Îmi deschid leneș ochii și o vad pe scorpie fix pe scaunul de lângă mine. Eram sigură că s-a întâmplat așa că mi-am luat telefonul și m-am uitat in reflexia ecranului. Eram murdara pe toată fata. Îmi scot calma un șervețel umed și mă șterg. Aceasta încă râdea și încerc să rămân încă calma. Ii iau rujul din mana și îl deschid. Mă uit la ea zâmbind și îl bag in gura. Acesta se rupe și ea scuipa surplusul de ruj.
-Astea sunt deja copilărești. As zice să-ți vezi de treaba ta și de viața ta și să nu te mai amesteci în viața altora.
Aceasta nu spune nimic. Rămâne muta pe scaun uitandu-se la mine uimită.
-Acum te rog fa pași de aici.
Se ridică și se duce pe scaunul ei. Colega care stătea lângă mine se așează la loc și pare puțin surprinsă de ceea ce am zis.
-Chiar ai făcut ceea ce ai făcut?! ma întreabă uimită
-Nu mai voiam să fiu marioneta ei. Mi-a ajuns și paharul s-a umplut de mult. Acuma sper sa se potolească macar o perioada
-De toata lumea se leagă și nimeni nu a fost în stare să îi răspundă înapoi cu aceeași monedă cum ai făcut-o tu.
-Macar cineva a fost în stare de asta. A venit și cazul. Apropo eu sunt Vivien.
-Emma.
-Ma bucur sa te cunosc.
-Si eu.
Restul drumului am vorbit despre cărți, trupe de muzică și aparent și ea este oarecum tocilara doar că s-a integrat altfel în comparație cu mine. Când am ajuns mi-am luat rapid bagajul și am chemat un taxi. Mama intre timp a fost nevoita sa plece din țară pentru afaceri. In timp ce aștept ii vad pe Jace și Rose. Nu am o atracție atât de mare pentru Jace dar mă deranjeaza lucrurile astea. Am câteva sentimente pentru el dar nu sunt atât de mari, sau poate da?! Off ce mi se întâmplă. Taxi-ul ajunge și îmi pun bagajul pe bancheta din state. Ii spun adresa șoferului și pornește. Când am ajuns i-am dat o sumă mai mare de bani decât trebuia doar pentru că nu m-a plictisit cu povesti din tinerețea lui cum fac ceilalți. Odată ajunsă în casă în arunt papuci pe unde apuc și merg la baie. Fac un dus, îmi înfășor corpul într-un prosop moale și merg spre camera. Îmi iau haine curate pe mine și mă pun pe pat.
***
Mă trezesc din cauza razelor ce intrau pe geam. Mă uit la ceas și e trecut de ora 12. Se pare că eram mai obosita decât credeam. Îmi iau telefonul și o sun pe mama
Apel telefonic
Eu: Neața
Mama: Neața la amiază?!
Eu: Cam așa ceva. Scuze că nu te-am mai sunat aseara.
Mama: Nu-i nimic. Ești bine?!
Eu: Da. Mă duc de acuma să-mi fac ceva să mănânc și o cafea.
Mama: Ok. Ai grija de tine. Te pup și te iubesc.
Eu: Și eu te iubesc.
Apel încheiat.
Îmi arunc telefonul pe pat și merg să-mi pregătesc o cafea. In timp ce apa fierbe mă apuc sa fac o salată. Aud o bătaie în ușă și merg să deschid.
-Tu ce cauți aici?! îl întreb pe Jace
-Am vrut sa vad cum ești. Aseară ai plecat destul de repede și nici nu ai stat în spate ca la început.
-Nu am vrut să mă bag intre tine și....
-Ne-am despărțit.
-De ce?!
-Nu puteam să fiu cu ea când te-am rănit pe tine.
-Te rog sa pleci.
-Vreau să-ți spun că-mi pare enorm de rău și știu că am greșit.
-Pleaca.
Deschid ușa larg pentru a ieși.
-Te rog Vivien.
-Si eu te rog sa pleci.
Acesta pleacă și trântesc ușa în urma lui. Chiar că s-a dus dracului toată ziua.
***
O aștept pe Clary in fața cafenelei. Se pare că nu e cam punctuală astăzi. Mă decid să o aștept înăuntru până ce ajunge. Mă așez la o masă mai retrasă și îmi comand o cafea. In ultimul timp cam multă cafea beau. Îmi scot telefonul și o sun dar nu răspunde. Oftez și mă las pe spătarul scaunului. Chelnerul îmi aduce îmi aduce comanda și îi mulțumesc. Acesta îmi zâmbește și pleacă. După încă 15 minute de așteptare își face apariția și Clary.
-A dat domnu să apari și tu. zic și o îmbrățișez
-Scuze, a intervenit ceva.
-Spune, ce era atât de important încât m-ai scos din casa?!
-Pai este vorba despre tine.
-Eu?!
-Da. Te-ai schimbat mult. Ce s-a întâmplat?!
-Nimic. Totul e ok.
-Nu mă minți tu pe mine atât de ușor.
-E totul perfect.
-Iti trebuie niste ore de mințit. Ce s-a întâmplat cu tine și Jace?
-Am luat hotărârea de a nu mai fi prieteni.
-Stiu că-l placi.
-Nu-l plac. Doar că e singura persoana de care m-am atașat atât de repede. Și simt că am făcut cea mai rea decizie.
-Ba nu. Știu cum poate fi Jace dar sa se despartă peste noapte de cineva doar că să nu suferi nu-i sta deloc în caracter.
-Poate. Dar mi-e greu sa cred.
-Totusi eu cred că l-ai schimbat mult.
-Crezi ce vrei. Și doar pentru asta m-ai scos din casa?!
-Sa zicem. Dar sper să fii în regulă.
-Nu o să fiu. Sunt deja.