Odata ajunsa in camera ma arunc direct in pat. Ma dor foarte tare picioarele si oftez. La putin timp apare si Clary care si aceasta pare destul de obosita.
-Vivien vezi ca trebuie sa mergem la masa. imi spune in timp ce-si da papuci jos si ii arunca
-De abia imi simt picioarele. ma plang
-Si dupa mergem la baieti. zice si ii apare un zambet pe fata
-Fie. Dar mai intai sa ma schimb.
Imi iau o pereche de colanti, un tricou negru larg si destul de lung. Dupa ce fac un dus, ma imbrac si imi prind parul intr-un coc dezordonat. Imi iau tenesi in picioare si inca o bluza la fel de lunga ca si tricoul.
-Eu sunt gata. ii spun in timp ce-mi caut telefonul
-Imediat, inca putin. tipa din baie
Imi dai ochii peste cap si-mi pun telefonul in buzunar alaturi de pachetul de tigari si bricheta.
Dupa ce iese din baie se incalta si ne indreptam spre masa. Ma asez langa Alec si Clary in fata mea. Imi pun cateva legume in farfurie si incep sa mananc.
-Tu nu ai de gand sa mananci si altceva inafata de legume? intreaba Alec uitandu-se spre mine
-Mhh. Mi-e bine asa. spun si iau o felie de cascaval de pe platou
Il vad pe Jace indreptandu-se spre masa si se aseaza langa mine, perfect. La putin timp apare si Francisco si Rose. Cand o vad imi dau ochii peste cap si inghit in sec. Un suras ii iese pe gura lui Austin si ma uit la el intrebator. Ma reintorc cu privirea spre farfurie si termin de mancat si-mi pun un pahar cu limonada. Il vad pe Francisco uitadu-se la mine si-mi face semn sa iesim afara. Ma ridic de la masa si el la fel si ne indreptam spre iesire. Ne ducem in spatele hotelului si ma asez pe masa si cu picioarele pe scaun. Acesta incepe sa zambeasca si il privesc fix in ochii lui negri.
-Deci...zic intr-un final
-Am vazut ca nu te simteai prea confortabil la masa. spune si-si scoate o tigara si eu facand la fel
-Mhh. spun si-mi dau ochii peste cap
-Vii dupa in camera la noi?
-Cred ca da. O sa ma mai gandesc. spun si zambesc in timp ce las fumul sa iasa printre buze
-Nu ma asteptam ca tu sa fumezi.
-Nu stiti multe lucruri despre mine.
-Sunt curios si as vrea sa le aflu.
-Toate la momentul potrivit.
-Esti misterioasa.
Ridic usor din umeri si sting tigara.
-Bine te las sa-mi pui doar o singura intrebare cu ceea ce vrei sa aflii despre mine.
-Doar una?
-Momentan. Dupa mai vedem.
-Ok. De unde si pana unde, o persoana ca tine sa se ocupe cu viciul asta? spune si arata spre pachetul de tigari
-Totul a inceput cred ca din generala. Prima data a fost anturajul, dupa au aparut niste probleme in familie si cumva ma puteam linisti pana cand m-au prins ai mei si mi-au facut un scandal si mai mare. Dupa ce am intrat la liceu m-am lasat de viciul asta pana acum.
-Deci 2-3 ani si acum te-ai apucat. Cum ai reusit? spune putin uimit
-Nu mi-e asa de greu sa ma las de ceva. Acum hai inauntru. spun si cobor de pe masa.
Mergem catre acestia care se aflau tot la masa. Observ ca locul meu e ocupat de Rose si ma duc spre aceasta.
-Aici stateam eu. spun si pun mana pe spatarul scaunului.
-Pai voiam sa stau langa Jace. zice cu o voce pitigaiata
-Apai luati-va o camera eu aici vreau sa stau.
-E doar un loc.
-Si eu pe acesta il prefer. Acuma pleacă. zic si imi las capul intr-o parte
Se ridica intr-un final si ma asez. Francisco de abia se abtina sa nu rada si eu la fel. O vad pe diriginta intrand si venind spre masa noastra.
-Buna copii, fiind penultima noapte se v-a face un foc de tabara. Si am vrut sa stiu care merge de aici?
Ma uit prin jur si nu vad sa se ofere cineva.
-Eu. spun si ma ridic in picioate
-Si eu. zice Francisco
Si se mai alatura si ceilalti. Merg pana in camera pentru a-mi lasa telefonul si dupa ma duc sa ma intalnesc cu ceilalti. Ii astept in fata hotelului si ma asez pe banca. Il vad pe Jace si-mi dau ochii peste cap si un oftat imi iese de printre buze.
-Vad ca prezenta mea nu te prea bucura. spune si se aseaza langa mine
-Poate. recunosc
-Ce-am facut de te porti asa cu mine?
-Stii prea bine de ce. Te rog nu ma fa sa-ti spun.
-E legat de Rose?
-Probabil. Si comportamentul tau schimbator. Cum treci de la una la alta.
-Imi pare nespus de rau daca te-am ranit, dar nu asta intentionam sa fac.
-Mhh.
-Vivien pe tine chiar nu vreau sa te pierd, poate nu crezi asta dar asa e.
-Stii ca asta e chiar penibil nu?! spun si-mi dau ochii peste cap
Inainte de a raspunde Alec se aseaza langa el. Se ridica si pleaca, privindu-l pana ce intra inapoi in hotel.
-Dificil nu? intreaba Alec dandu-si mana prin par.
-Mhh. Zici?!
-Te-ai schimbat.
-Practic nu. Am redevenit Vivien din trecut.
-De ce nu ai ramas ca cea din trecut?
-Nu stiu. Incheiem acest subiect?
-Bine.
Apar si ceilalti si mergem la focul de tabara.Un tip incepe sa cante la chitara si ma legan usor dintr-o parte in alta. Clary spune cateva glume la care toti radem.
***
Ma trezesc cu o durere de cap destul de insuportabila. Ma ridic in sezut si-mi dau cu mana prin par. Observ ca sunt singura in camera si ma uit la ceas. La naiba, trebuia sa fiu de mult la masa. Imi iau un prosop si fac un dus rapid. Ma inbrac cu o pereche de blugi si un hanorac negru si o pereche de bocanci. Ma indrept spre sala de mese si-i vad pe toti la masa. Ma asez si eu si-mi pun o cana de ceai. Ma uit la Clary urat si ei ii apare un zambet malefic pe fata.
-Totusi puteai sa ma trezesti. ii spun in timp ce sorb din ceai
-Dupa cate ai facut aseara, aveai neaparata nevoie de un somn lung.
-Dar nu si de o predica de la diriga. imi dau ochii peste cap. Dar mai exact ce am facut aseara?!
-Chiar nu-ti amintesti?! spune uimit Austin
-Mhh, totul e in ceata. Am facut ceva ce as putea regreta?!
-Mhh, nu chiar, dar venind din partea ta putin. zice Clary si surade
-Ok, pai atunci mai bine o las asa.
Dupa ce-mi termin cana de ceai ma ridic si ies pana afara si ma duc in spatele hotelului ca de obicei. Observ o persoana dar nu-mi dau seama cine e fiindca e cu spatele. Ma apropii si era Jace. Oftez si ma asez la masa. Acesta isi fixeaza privirea spre mine.
-Imi poti spune de ce te comporti asa?! ma intreaba si se aseaza in fata mea
-Pff o faci pe nestiutorul.
-Regret pentru faptele pe care le-am facut si mi-am cerut scuze....
-Eu as spune sa o lasi asa.
Acesta își pune mana la ceafă și oftează. Eu că de obicei in aprind o țigară, observandu-i privirea șocată și-mi dau ochii peste cap.
-Tot nu înțeleg. distrage liniștea
-Ce să înțelegi?!
-Pana ce sa ajungem aici ne era bine și acum parca totul s-a schimbat.
-Pai s-a schimbat. Și totul a inceput de la tine.
-Anume?!
-Dupa ce ai trecut de la una la alta m-ai și folosit.
-Nu-i adevărat.
-Serios?! Dar ceea ce făceai cu mine numai că sa o faci geloasa pe Mia?!
-Nu am vrut sa profit de tine.
-Dar ai făcut-o.
-Am crezut că ești de acord.
Îmi dau ochii peste cap și-mi sting țigara. Mă ridic de pe scaun și plec dar sunt oprita.
-O sa pleci așa?! ma întreabă
Mă întorc pe călcâie și-l privesc.
-Ce altceva ai vrea să-ți spun?!
-Orice.
-Sper sa va tine relația dintre tine și Rose.
Mă întorc și plec direct in camera mea. Îmi scot geanta de sub pat și încet să-mi pun lucrurile din dulap in ea. Fiind și ultima zi aici și fiindcă nu avem nicio activitate ce as putea face altceva.