Ies fugind din camera si ma trantesc de cineva. Imi ridic privirea si era Francisco.
- Unde te duci?
- Nu e treaba ta.
- Stai putin. Te-am suparat cu ceva de-mi vorbesti asa.?
- Doar lasa-ma.
Il dau la oparte si incep sa alerg. Era sa cad de cateva ori pe scari dar nu mi-ar fi parut rau. Ies din hotel si ma uit in stanga si deapta. Hotelul se afla in fara unei paduri. Ma imdrept catre padure si nu ma duc foarte departe ca sa pot gasi drumul inapoi. Ma asez langa un copac si incep sa ma descarc. Dau cu pumni in pamant, incep sa plang si imi las capul pe spate. De ce eu? Nenorocita asta de excursie si de el. Mai bine ramaneam o tocilata pana la absolviere si era totul bine. Practic mia stricat viata dar intr-un mod bun. Doamne, ce mia facut? Nici nu am observat cand s-a inserat si plec inspre hotel. Noroc ca am mai facut si o dara in pamant ca sa stiu sigur ca ajung. Si da, chiar m-a ajutat. Ajung in spatele hotelului dar parca nu vreau sa intru. Merg pe terasa care se afla in spatele acestuia si ma asez pe un scaun. Imi strang picioarele la piept si imi pun capul pe acestea. Incep din nou sa plang si parca nu ma pot opri.
Dar incet incet am reusit. Telefonul mai avea putin si exploda daca mai suna odata. Era Clary, peobabil era ingrijorata. Ma ridic si plec spre intratea hotelului dar ma opresc in fata acestuia. Imi intorc privirea spre intrare si il vad pe Jace si roscata. Deci tot ce mia spus azi dimineata erau doar minciuni, eram sigura. Ma misc de colo colo si intru. Trec nepasatoare pe langa ei dar acesta ma prinde de mana. Ma uit dix in ochii lui si sunt rosii.
- Da-mi drumul. tip la el
- Ai plans.
- Ti-am spus sa-mi dai drumul, ce nu inteleg.
Face cum ii spun si plec. Intru in camera si o vad pe Clary invartindu-se.
- Incet ca o sa ametesti. zic si ma descalt.
- Ai ajuns. Tu stii cate griji mi-am facut?
- Scuze. spun si ma ia in brate
Se uita la mine si isi pune mainile pe fata mea
- Ai plans. De ce? spune autoritara
- Mi-e dor de casa.
- Nu ma minti tu pe mine. E din cauza lui Jace?
- Era cu roscata la receptie.
- Ce porc. Te rog sa nu mai suferi din cauza lui. E un prost, asa cum l-am cunoscut.
- Nu sufat eu pentru el. M-au durut cuvintele care mi lea spus si care erau neadevarate.
- Te cred.
- Avea dreptate Francisco, se joaca cu mine.
- Ocoleste-l pe Jace, o sa-ti fie bine. De ce crezi ca nu sunt asa de apropiata de el, fiindca asa a facut si cu mine. Poate o fi el nou sau ceva si eu la randul meu, dar a avut timp.
- Merci ca imi esti alaturi.
- Mereu o sa fiu.
O imbratisez si merg pentru un dus. Ies intr-un prosop si il vad pe Alec in camera.
- Tu cand ai mai venit? il intreb in timp ce imi caut niste haine
- Nu de mult. Dar totusi ai putea sa te inbraci.
Imi dau ochii peste cap si intru in baie. Ma imbrac, imi usuc parul si ies.
Ma asez pe pat si imi iau un mar.
- Deci, ce aveti de gand in seara asta? intreaba Alec uitandu-se la noi.
- Nu avem planuri. De ce? spune Clary
- Pai ma gandeam sa veniti la mine in camera si sa jucam cate ceva.
- Ar fi o idee buna. Vivien vi si tu da?
- Nu. O sa raman aici.
- Daca nu vii, o sa venim noi aici. Tu alegi. zice Alec
- Mhhh. Vad ca nu am incotro.
Ma incalt si mergem la Alec. Intram in camera si il vad pe Francisco si Justin. E bine daca nu vine Jace, nici nu aveam de gand sa il vad in seara asta. Ma asez langa Francisco si ii soptesc la urece "Ai avut dreptate". Isi intoarce privirea spre mine si da usor din cap.
- Deci ce jucam.? intreaba Alec
- Orice numai sa nu fie ceva pervers. zic si ma las pe spate sprijinandu-ma pe maini.
- Ai vazut tu joc care nu e pervers? intreaba Justin
- Sa stii ca da. Chiar nu am chef de astea in seara asta.
- Mai vedem.
Imi dau ochii peste cap si oftez.
- Bun. Jucam sticluta sau adevar si provocare sau carti pe provocari. Alte propuneri? spune Clary
- Ce ziceti de un film? spun si ma asez pe burta
- Mhh. Ar fi o idee. Dar inainte de asta sa jucam ceva. Totusi e o excursie, trebuie sa iasa si ceva amuzant din asta. spune Alec
- Bine. Daca tot asa. Adevar si provocare sau daca nu doar provocari ca sa fie mai distractiv. zic si gesticulez cu mainile
- Buna idee. spune Clary
- Bine, eu va provoc. zice Alec intr-un mod ciudat dar amuzant si se ridica in picioare.
- Feancisco te provoc sa....te pui pe Vivien si sa o saruti.
Acesta se urca pe mine si ma saruta. Imi pun mainile in jurul gatului lui. Ne despartim atuci cand nu mai avem oxigen. Acesta se da jos de pe mine si eu imi reiau pozitia mea comoda pe burta.
- Stiu ca imi dai provocare dar te rog da-mi ceva la care sa nu ma ridic stau prea bine. ma plang eu la Alec.
- Eh. Lasa. Te provoc sa faci o cerere in casatorie pentru Francisco.
- Fie. O sa platesti ca m-ai ridicat.
Ma pun in genunchi in fata lui Francisco si ma bufneste rasul.
- Francisco, ai vrea sa te casatoresti cu mine? Daca nu o faci o sa fiu cosmarul tau toata viata. Chisr daca ai pe cineva esti doar al meu si o sa avem o nunta cum au doar printi si printesele. Deci astept un raspuns.
- Da. spune si se tranteste pe jos de ras
- Asta nu e o gluma. Deja am planuit totul. Restaurantul, rochia, costumul, nasi, cavaleri si domnisoarele, totul ce nu intelegi? Eu nu vad nici de ras in chestia asta foarte serioasa.
- Deci tu chiar vorbesti pe bune? spune si se face alb la fata
- Normal ca da. Dupa ce ne casatorim, o sa mergem pe o insula pentru luna de miere si o sa avem doi copii, o fata Mia si un baiat Stefan. Deci viitorul e ca si facut.
- Tu chiar vorbesti serios?
- Desigur ca nu prostutule.
Incep sa rad si toti din camera.
- Doamne ce m-am speriat. Credeam ca vorbesti pe bune.
- Daca te-ai fi vazut. Erai asa de alb la fata.
Imi pun mainile pe fata lui si ma uit drept in ochii lui. Acesta isi pune maine pe ale mele si le da incet in jos. A fost o prostie sa ma apropii asa de el. Doamne daca uneori nu sunt asa de proasta. Dupa ce se opreste toata lumea din ras Alec le da si lui Justin si Clery cate o provocare si ne-am hotarat sa nu mai jucam. Baieti au ales filmul si iau dat drumul.