Mă aflu în parcare și îl aștept pe Andrew. Ceilalți s-au dus la un mic chef la un bar din apropiere. Îl văd venind și rasuflu.
- Ai întârziat. îi spun când ajunge în dreptul meu
- Îmi pare rău, a intervenit ceva și a trebuit să mai stau.
- E ok. Mergem?
- Sigur.
Ne urcăm și pornim spre casă. De data asta casa mea. Zâmbesc când mă gândesc la asta și îi atrag atenția. Îmi ia mâna întra lui și o duce ușor spre buzele lui și o sărută. Mi se pare un gest drăguț din partea unui bărbat.
Odată ce ajungem, parchează pe alee și mergem în casă.
- Unde sunt restul?
- La un chef. îi zic și arunc cheile pe măsuța de pe hol
- Deci suntem doar noi doi. zice și vine spre mine
Îi dau afirmativ din cap și îmi pun mâinile în jurul gatului său. Mă ridic ușor pe vârfuri și îl sărut. Acesta mă ridică și îmi pun picioarele în jurul lui. Urcă ușor scările cu mine în brațe până în dormitor unde mă pune pe pat.
...
Stau cu capul pe pieptul lui și îmi plimb degetele pe abdomenul lui.
- La ce te gândești? mă întreabă și mă mângâie ușor pe spate
- Hmm?! îmi ridic privirea spre el și îl văd cum îmi zâmbește
- Ce s-a întâmplat? De fapt te-ai schimbat de când ai primit acel telefon.
- Putem să nu vorbim despre asta?
- Dacă te simți bine să ții în tine și să nu vorbești, e ok.
- E destul de complicat.
- Cred că pot înțelege.
- Nu am spus asta. Dar a apărut așa deodată și simt că ar fi pe oriunde.
- Cine?
- Un fost prieten. Am avut mai multe divergențe.
- Ascult.
Încerc să-i povestesc o mică parte din viață pe care am petrecut-o cu Jace și problemele pe care le-am avut.
- Îmi pare rău pentru prietena ta. îmi spune și mă strânge în brațe
- S-a întâmplat. Nu merita să plece atât de repede dar s-a întâmplat.
- O să-ți fiu alături dacă o să se întâmple ceva.
- Pot să te întreb ceva?
- Normal.
- De ce te comporți atât de frumos cu mine? Și ești atât de atent și drăguț și nu aștepți nimic în schimb.
- De ce nu aș face asta? Simți că nu meriți?
- N-am vrut să se înțeleagă asta. Dar, până acuma am avut două relații și fiecare a vrut ceva de la mine. Și tu stai cu mine așa fără să ceri ceva în schimb.
- N-aș profita de tine. N-aș avea de ce. Ești o persoană bună. Și chiar te iubesc.
- Să nu ajungem aici. îi zic și mă ridic și îmi iau halatul pe mine
- Am spus ceva greșit? întreabă și se ridică și el
- Cu fiecare când am ajuns la aceste cuvinte voiau să se culce cu mine sau să afle ceva care să fie în potriva mea.
- Păi deja m-am culcat cu tine și fără să-ți spun asta. Hei, nu grăbim lucrurile dacă te simți bine.
Mă așez pe marginea patului și îmi las capul în mâini.
- Nu vreau să te fac să te simți prost dar...
- Nu mă simt prost. Nu-ți fă griji pentru asta. Acum la somn mâine mergem la serviciu.
- Am zi liberă. îi spun și zâmbesc
- Vrei să-mi iau și eu liber și să mai petrecem timp împreună.
- Nu vreau să deranjez.
- De ce ar fi un deranj? Îmi pot lua liber oricând.
Îi zâmbesc și merg către dulap pentru a-mi lua niște haine fiindcă aveam doar un simplu halat pe mine. Îi dau și lui niște haine și coborâm în sufragerie unde se aflau și ceilalți. Mă așez pe canapea și iau o felie de pizza din cutia Evei. Mă bucur că și ea e vegetariană ca și mine.
- Aici cum vă spunem? Dr. Sloan sau... întreabă Alex și dă mâna cu el
- Cum vreți. Sloan sau Andrew. Numai la spital sunt dr. Sloan. spune și se așează lângă mine
- Și ce facem?! întreb când nimeni nu schițează nici un gest
- Ne uităm la un film? sugerează Eva
- S-au am putea merge să ne odihnim că mâine avem o zi grea. îl aud pe Francisco din bucătărie
- Parcă ai fi bunicu. spune Eva și se ridică și pleacă în cameră
Francisco își face apariția în cameră și se aruncă pe pat.
- Acum mai mult loc pentru mine. spune și începe să mute posturile de la televizor
Îmi dau ochii peste cap și mă pun în brațele lui Andrew. Acesta mă sărută pe creștetul capului și mă strânge în brațe.
...
Pe la jumătatea filmului ne-am retras fiecare în camera sa. Încep să mă învârt de pe o parte pe alta în încercarea de a adormi. Dar se pare că gândul că am fost sunată de Jace mă neliniște. Am o presimțire că se va întâmpla ceva rău. Sper totuși ca presimțirile mele să nu se adeverească.
- Hei, nu dormi? îl aud pe Andrew și mă trage în brațele lui
- Nu pot adormi.
- Te neliniștește ceva? Vrei să-ți aduc ceva?
- Nu, totul e ok. Dar încă mă gândesc la acel apel.
- Orice s-ar întâmpla o să-ți fiu alături. Nu-ți fă griji te rog.
- Bine.
- Acum hai să dormim că este destul de târziu și trebuie să ne odihnim.
Îi zâmbesc deși știu că nu mă vede. Mă bucur că mă face să zâmbesc indiferent de situație. Îmi așez capul pe pieptul său și adorm....
Sunt trezită de razele soarelui ce îmi intră printre draperii. Mă întorc pe partea cealaltă a patului și îl văd pe Andrew cum se uită la mine.
- Bună dimineața. îi zic și îi las un mic pupic pe obraz
- Bună dimineața rază. îmi spune și îmi lasă și el un mic sărut pe frunte
Îi zâmbesc și mă ridic în șezut pe pat. Îmi trec mâna prin păr și îmi iau cafeaua ce mă aștepta pe noptieră.
- E bună. îi spun după ce gust din ea
Îmi zâmbește și se ridică de pe pat.
- Vii cu mine? mă întreabă și îmi face semn spre baie
Îl refuz și mă ridic și eu de pe pat și plec spre bucătărie. Pregătesc ceva de mâncare și pun pe masă. Mă așez pe scaun și îl aștept pe Andrew. Nu mă prea simt în largul meu în ziua mea liberă. Eram obișnuită că aveam de lucru și de mers de colo în colo. Își face apariția și Andrew și începem să mâncăm. După ce terminăm mă apuc de spălat vasele și acesta începe să strângă prin casă. Trebuie să le spun celorlalți să fie mai ordonați. După ce termin de spălat vasele ma așez pe canapea lângă Andrew.
- Ce ai în plan pe ziua de azi? mă întreabă și își pune capul pe picioarele mele
- Să stau în pat și poate să mă uit la un film ceva.
Acesta nu mai spune nimic și doar îmi zâmbește. Aud soneria de la ușă și merg să văd cine e. Când deschid dau de acei doi ochii pe care nu i-am mai văzut de ani.
- Mirată de apariția mea?
Încă nu pot să-mi revin că m-a găsit.
- Tu nu ar trebui să fii aici. zic și micșorez distanta ușii că de abia îmi mai încape capul
- Pot să intru?! întreabă și pune mâna pe ușă
- Nu.
- Înainte erai mai prietenoasă.
- Și încă sunt. Dar nu cu tine. De ce ai venit?
- Să te văd. Mi-ai lipsit.
- Te rog pleacă.
Îl simt pe Andrew în spatele meu și își pune o mână de sprijin deasupra capului meu pe perete.
- Ți-a zis să pleci. îl aud și în momentul acela îmi îndrept spatele și încep să mă relaxez
- O să ne revedem în curând. zice și îmi face cu ochiul și pleacă
Închid ușa și o încui. Îmi pun o mână pe piept și încep să rasuflu. Și acum ce o să se întâmple?!"