Můj odraz v zrcadle je hrozný. Natrhlý ret, pravé líčko napuchlé, monokl pod levém oku a modřiny na obličeji. To snad nejsem ani já. „Omlouvám se bylo to nedorozumnění" řekne Justin, ale já začnu horlivě třepat hlavou ze strany na stranu. „Nedorozumnění? Jaké?" otočím se na něho. „Myslel jsem, že jsi mě chtěla zabít" řekne na svou obranu „Jo to sis myslel, ale ty jsi mě málem doopravdy zabil" vyjedu po něm a Justin si jen promne obličej.
„Prosím jdi pryč" zašeptám a pomalým krokem jdu zpět k posteli, na kterou si lehnu. Uslyším hlasité povzdechnutí, ale potom i bouchnutí dveří. Asi po patnácti minutách dojde do pokoje Kelsi i s práškem. Podá mi ho a já ho spolknu „děkuju" zašeptám „to nic " máchne rukou s úsměvem. Ta holka je nehorázně hodná a už od pohledu milá. Opět si lehnu do postele „Kelsi. Nepřekážím ti tu?" optám se pro jistotu „ne vůbec. Ráda budu mít novou kamarádku" řekne s úsměvem a já se na ní taky usměju. Vůbec nevím jak se to stane, ale usnu.
Vzbudím se na nepříjemnou bolest hlavy. Bolest neustává, ale na opak, zhoršuje se. Bolest mi vystřelí do celého těla. „K-Kelsi" zašeptám, ale v pokoji jsem sama. „Kelsi" vyjeknu v návalu bolesti. Hned se otevřou dveře, ve kterých stojí Kelsi i s Justinem. Kelsi ke mě doběhne. „Co tě bolí?" zeptá se mě „h-hlava" zašeptám „Justine. Zavolej doktora. Hned" rozkáže mu Kelsi a Justin zmizí z pokoje. Je to nehorázná bolest. Sotva udržím otevřené oči. Nevím co tak najednou, ale vím, že se mnou není něco v pořádku. Asi za 10 minut dojde do pokoje Justin s nějakým chlapem, který bude asi doktor. Různě mě ošetřuje a ptá se mě na otázky, na které mu těžce odpovím „Nevypadá to moc dobře. Měla by jít do normální nemocnice" řekne doktor „a co jí teda je?" zeptá se Justin „mám podezření na silný otřes mozku, ale to by musela ke mě na ordinaci abych to potvrdil"
ČTEŠ
Cigarettes? No, thanks.
FanfictionTiffany- Dívka, která dostane to na co ukáže. Její rodiče jsou bohatí, spíš její otec, který je, ale věčně na cestách. Její matka pracuje v nápravném ústavu pro mladistvé. Tiffany bude nějakou dobu pomáhat mamce v ústavu.Potká tam kluka, který bude...