„Asi jsem se zamiloval" šeptne a já se usměju. „Do koho?" optám se ho.
„Je to trapný" zašeptá a zastaví před nemocnicí. „Není! No ták. Řekni mi to" přemlouvám ho aby mi to řekl. „Ser na to. Stejně z toho nic nebude a je to pičovina se do někoho zamilovat. Nic takového totiž neexistuje. Můžeš mít někoho rád, ale zamilovat se, to je ubohá sračka" zavrčí a mě to trochu naštve. „Není to žádná ubohá sračka! Je to projevení citů k tomu druhému. Žádná kravina to není." stojím si za svým a postupně zvyšuji hlas „Je. Ty s Justinem se máte jen rádi, ale nemilujete se. Nic takového není. A jestli ano tak to je jen ubohost" vyprskne „proč mysliš?" zeptám se ho hnusným tónem hlasu.
„Protože je to blbost. Zamiluješ se do někoho a ten tě zradí. Takoví jsou ti zkurvení lidi a teď pojď" zavrčí a vyleze z auta. Jsem trochu naštvaná na něho, že to tak hnusně řekl. S povzdechem otevřu dveře od auta a vylezu z něj opatrně. Lex mě má v plánu přidržovat, ale já ucuknu „zvládnu to sama" zamumlám si a pomalými až kulhavými kroky jdu sama. Je to v celku náročné. Když mám umělé i koleno. „Takovou chůzí tak dojdem tak za dvě hodiny" zabručí Lex „tak tam na mě čekej a já pak dojdu" zavrčím. „A ještě se mi tady někde nabiješ. To víš že jo" zašklebí se. „Hej. Nebuď na mě pořád tak hnusnej. " vykřiknu a zastavím se. „Řekni mi kurva kvůli jaké holce jsi takový" vyštěknu a rozhodím rukou.
„Je to Emily" šeptne „Emily?" vykřiknu „jo" zamumlá a já se široce usměju „to je skvělí" obejmu ho, ale on na to nijak nereaguje a proto se radši odtáhnu. „Ani ne" zabručí a rozejde se k nemocnici „Lexi" vykřiknu, protože ho nestíhám. „Nechci se o tom bavit." rozhodí rukama „tak počkej kruci" zařvu po něm a zastavím se, protože už nemůžu. Lex se zastaví a otočí se na mě „chci ti jen pomoct" řeknu tak aby mě slyšel. Dojde ke mě a pomůže mi s chozením. „Já vím" vydechne. „A ona to ví, že ji mi-.. Teda máš rád?" opravím se. „No.. Jak to říct. Políbil jsem ji" šeptne „a ona?" ptám se ho „vyspali jsme se spolu" řekne a dívá se do země. „A dál?" popoháním ho, protože jsem zvědavá. „Řekla mi, že se omlouvá, že to byl jen ulet. Ale já jí mám zkurveně rád" řekne zkalamaně „pomůžu ti ji získat" usměju se na něho „děkuju" zašeptá a já se usměju. Dojdeme konečně do nemocnice.
Ahoj✋
Hlásím se s další částí. Sice je krátká a bez Justina, ale aspoň něco. Snad se vám část líbila. A nebojte v příštím díle bude už i Justin :)Čusík✌
ČTEŠ
Cigarettes? No, thanks.
FanfictieTiffany- Dívka, která dostane to na co ukáže. Její rodiče jsou bohatí, spíš její otec, který je, ale věčně na cestách. Její matka pracuje v nápravném ústavu pro mladistvé. Tiffany bude nějakou dobu pomáhat mamce v ústavu.Potká tam kluka, který bude...