POHLED TIFFANY
Po tom co za mnou byl Justin tak se cítím divně. Necítím se ublíženě, ale cítím to jako kdybych ublížila Justinovi já. Ale proč? Chtěla jsem pomoct kamarádovi. On by se taky tak zachoval. Mám žízeň. Vzchopím se a postavím se na jednu nohu. Opatrně položím i tu druhou nohu na zem. Pomalým krokem jdu do kuchyně. No pomalým. Dostanu se tam asi tak za 15 minut. Dojdu k lince, ale vyruší mě něčí přítomnost. Otočím se a u dveří stojí Emily.„Jé. Ahoj" pozdraví mě překvapeně. „Ahoj" na sílu se usměju. Mam pocit, že mi ta noha snad upadne. „Měla by jsi ležet. Pojď zavedu tě do postele." hned ke mě příjde „mám jen žízeň"řeknu„Posaď se. Udělám ti pití" řekne a zavede mě ke stolu. Posadím se na židli a Emily mi udělá pití. S poděkováním si skleničku od ní převezmu a vypiju celý obsah skleničky. „Pojď. Zavedu tě do postele" přidržuje mě, když jdeme zpět do Lexového pokoje, ale zarazí nás jeho hlas.
„Tiffany. Musíme jet do nemocnice" řekne náhle a já se na něho šokovaně podívám. „Co že? Proč?" zeptám se unaveně. „Jen na kontrolu. Emily.. Pomož jí se přesléct. Sejdeme se tady dole" řekne a zase někde zmizí. Emily mi nějak pomůže se přesléct a potom čekáme v obyváku na sedačce. Lex mě vezme do náruče. Za co jsem mu vděčná. Neušla bych snad už ani krok. Lex mě posadí na zadní sedačku. On sám se posadí na místo řidiče a Emily na místo spolujezdce. Však překvapí mě, když se Justin objeví vedle mě na zadní sedačce.
„Co ty tady děláš?" zeptám se ho překvapeně. „Jsem na tebe naštvaný, ale pořád jsi má holka" bez jakéhokoli výrazu na obličeji chytne mou ruku do svojí a pevně ji sevře. „Nenechám tě v tom samotnou" na jeho tváři jde vidět vážnost. Pousměju se. „Co dělá noha?" zeptá se mě Lex a vyjede od skladu „bolí" šeptnu. Co nevidět zastavíme u nemocnice. Justin mě beze slova vezme do náruče „zvládla bych to" šeptnu opatrně „já vím" odpoví mi Justin a nese mě do nemocnice. Dojdeme do čekárny, kde moc dlouho nečekáme a hned nás vezme doktor do své ordinaci. Semnou tam mohl jít jen jeden člověk. A já si vybrala Justina. Sedím na nějakém nemocničním lehátku. „Takže. Bolí vás ta noha hodně?" zeptá se mě doktor „docela jo " odpovím. „Podíváme se na to" ze slovy přejde ke mě a z ohne se k mé noze. Vezme nemocniční kladívko a ťukne s ním do mého kolene. Však nic necítím.„cítíte to?" zeptá se mě.
„Ne" zavrtím hlavou. Tak to zkouší snad na každém místě mé nohy, ale cítím to jen u toho zranění. „To není dobrý" zašeptá si pro sebe doktor. „Dneska si vás tu necháme a zítra ráno půjdete na operaci" „kvůli čemu?"zeptá se Justin za mě. „Máme podezření, že-"
Takže ahoj✋
Já vím jsem svině, že jsem to takhle ukončila😂. Taky vás miluju holky.😊😄😄 Napadlo mě, že začnu věnovat části 😊. Takže kdo chcete věnovat další část tak napiště komentík, že chcete věnovat část👇👇. Tu dnešní věnuji FriesenHorse snad sis užila část zlato 😘😊. A omlouvám se za krátkou část a možná trochu i za to jak jsem to ukončila😂. Ale tak...aspoň budete napjatí.😄
Čusík✌
ČTEŠ
Cigarettes? No, thanks.
FanficTiffany- Dívka, která dostane to na co ukáže. Její rodiče jsou bohatí, spíš její otec, který je, ale věčně na cestách. Její matka pracuje v nápravném ústavu pro mladistvé. Tiffany bude nějakou dobu pomáhat mamce v ústavu.Potká tam kluka, který bude...