Zvládneme to!

1.7K 151 20
                                    

„Tiffany" načne Lex „mám tě rád. Ale kurva tohle bylo přehnané a nezodpovědné. Máš dítě proboha. Nemůžeš se sebrat, ožrat a odletět někam do prdele." vyštěkne. „Ty děláš jako kdybys nikdy neměl žádný takový úlet"

„Ale ty jsi teď MATKA. Máš být zodpovědná." připomene mi „ale mě už to nebaví" vyjeknu „nebaví mě být dospělá. Nebaví mě to." dodám a vstanu ze země „Barunku miluju, ale chtěla bych někdy prostě klid a naplno žít." vydechnu. „Dobře zůstaň tu. Víš, že ti kdykoliv pomůžu. Ale příště nedělej takové capiny" řekne a já jen přikývnu. „Děkuju" obejmu ho a Lex kolem mého těla obmotá své paže. Lex je něco jako můj bratr. Moje rodina. Vyruší nás odkašlání Justina ode dveří.

„Děje se něco?" zeptá se „ne nic" odtáhnu se od Lexe a pousměju se na Justina.

„Hele ja už půjdu tak ahoj" mávne na nás a na mě mrkne. Zmizí ze dveří a já za se za ním rozejdu „počkej " zastavím ho. „No?" otočí se na mě

„Doufám, že je ti jasné, že se rozvedem" řeknu mu „a proč to tolik chceš?" zeptá se mě a skříží si ruce na hrudi„nechci být vdaná" vyjeknu a rozhodím rukou „jo nebo nechceš být semnou" vyštěkne a já si promnu spánky. „Panebože Justine. Ani spolu nechodíme. Nic. Máme spolu jen dceru" mumlám a už myslím, že z toho všeho vybuchnu.

„A několikrát jsme se spoli vyspali" doplní mě a moje nervy už přetekly „byla jsem ožralá. Kruci. Nevěděla jsem co dělám. A zítra půjdu požádat o rozvod."vykřiknu mu do tváře a Justin chcíli přemýšlí.

„Jestli se rozvedem tak budu chtít se soudit i o to dítě" vyhrozí mi a odejde. To snad nemyslí vážně. Zase mě bude vydírat. Idiot. Jenom mi ubližuje. V rychlosti dojdu do pokoje, kde si hraje Lex s Barunka. Posadím se k Barunce a vezmu si ji do ruk. Dívám se do těch jejich krásně hnědých kukadel. „Mamí. Ja ši haju" zašišlá a natahuje se k hračkám. Zasměju se a z oka mi steče slza.„Tiff? Všechno v pohodě?" zeptá se mě Lex a položí svou ruku na me rameno

„Jo" špitnu a hřbetem ruky si utřu slzu. Usměju se na Barunku„dáš mamince pusinku?" zeptám se jí a ona se ke mě natáhne a dá mi pusinku. „Jsi moje zlatíčko" obejmu ji a ona se zahihňá. Neuvědomím si to a z očí mi tečou slzy. Odtáhnu se od Barunky a dám jí zpět mezi hračky. „Co se stalo?" zeptá se Lex.

„Tady ne" vstanu ze země. Lex to pochopí a následuje mě do obyváku, kde se posadíme na gauč. Řeknu Lexovi to co mi před pár minutama řekl Justin.

„Myslel jsem, že jste už v pohodě" řekne zamyšleně Lex. „Já v pohodě jsem. To on je psychopat" povzdechnu si „chce se soudit?budeme se soudit" řekne Lex. „Ale vždyť on má dost peněz. A-a sežene si nejlepšího právníká."říkám mu trochu s rozklepaným hlasem.

„Třeba ti ji nakonec nebude chtít vzít. Neboj se tolik" řekne Lex a pohladí mě po rameni. „Zítra jdi požádat o rozvod. Půjdu s tebou. Zvládneme to " povzbudivě se na mě Lex usměje

Cigarettes? No, thanks.Kde žijí příběhy. Začni objevovat