Vyhazuješ mě?

1.7K 157 19
                                    

Už jsem tady v pokoji asi 2 hodiny a Justin pořád nikde. Snažím se dovolat Lexovi a omluvit se. Jenomže mi to nebere. Nebaví se semnou. Je na mě naštvaný. Pořád musím přemýšlet nad tím jakou kravinu jsme to s Justinem udělali. „Máme tady ty letenky, ale odlétáme až zítra ráno" vejde Justin do pokoje.

„Super" řeknu a vyhoupnu se do sedu. „Co tu budem dělat?" zeptám se ho „můžem jít na pláž"pokrčí Justin rukama „ok" přikývnu. S Justinem se vydáme na pláž a posadíme se do písku. Není tady moc lidí, ale slunko peče pořádně. Ještě, že mám ze včera letní šaty jinak bych se asi upekla.

„Už si ani nepamatuju kdy jsem naposledy byla v moři" špitnu a dívám se na ty vlny, které dopadají na písek„Však běž" řekne Justin a já zakroutím hlavou.

„Nemůžu tam jít s protézou a navíc nemam plavky" řeknu mu a on jen chápavě přikývne.

Nakonec jsme celé odpoledne pobyli na pláži a potom jsme šli zpět do hotelu. Justin nám objednal nějaké jídlo na pokoj a potom jsme kvůli únavě šli spát.

DALŠÍ DEN
„Panebože" špitnu flustrovaně a zkontroluju jestli jsem dobře připásaná. „V klidu. Když jsi byla opitá tak jsi se tak nebála" zasměje se Justin a ja ho bodnu pohledem. „Co když spadnem?" vyjeknu. „V klidu" chytne mě za ruku a já se zhluboka nadechnu, když letuška oznámí, že už odlétáme. Najednou se letadlo mírně zatřese a já Justinovou ruku stisknu více. Než se nadám tak už jsme ve vzduchu. „Nebylo to tak hrozné, ne?" usměje se na mě Justin. „Ale ano bylo" namítnu a jeho ruku pustím.

O PÁR HODIN POZDĚJI.
„Je na mě beztak naštvaný" řeknu Justinovi, když jdeme ke skladu. „Tak kdo by nebyl, když mu nechaš na krku dítě a odjedeš na Hawaii" uchechtne se Justin „ale můžeš za to i ty" drknu do něho „já? To ty jsi za mnou přišla" vyjekne.

„No a teď jsme manželé. " povzdychnu si. Dojdeme do skladu a jdeme nahoru. Beze slov se rozejdu do pokoje, kde si hraje Barunka a s ní tam sedí Lex. „Jsme tady"řeknu a Lex přikývne. Podívám se po pokoji a všimnu si tašek.

„Co to je?" zeptám se a ukážu na ty tašky „zbalil jsem ti věci i Báře" odpoví mi. „A-ale proč?" zeptám se zaraženě „stěhujete se" „ehm.. Co? " zarazím se.

„Už tady nemůžeš bydlet" řekne jednoduše „vyhazuješ mě?"vyjeknu „promiň. Ale už na tebe nemám nervy. " řekne. „A-ale kam máme jít?" vykřiknu.

„Mám teď blbé období. Mám jenom tebe a Barunku. Lexi. Omlouvám se, že jsem ti tu Báru nechala jen tak a odjela na Hawaii, ale opila jsem se. A ještě se tam stala jedna věc, z které jsem pytli. Potřebuju teď kamaráda" řeknu a kleknu si k němu.

„Jaká věc se tam stala?" optá se. „Je to hrozné"špitnu „co se stalo?" zvýrazní svou otázku. „Vyspala jsem se s Justinem a.." načnu, ale nedokážu to doříct. „Vzali jsme se. " vyhrknu a Lex vybuchne v záchvatu smíchu.

„Ty se směješ?" vyjeknu „takže teď jsi Biebrova?" nadzvedne obočí. „Jo" rozhodím rukou. „To je gól" zasměje se. „Prosím. Nemůžeš mě odtud vyhodit. Já vím posrala jsem to, ale nemáme kam jít" řeknu mu a Lex se zhluboka nadechne.

Cigarettes? No, thanks.Kde žijí příběhy. Začni objevovat