Co chtěl to jsem udělala. Nebylo to tak hrozné. Ale chtěla jsem to mít za sebou. Připadám si teď jak kurva, ale dělám to jen pro mou dceru. „Tak a teď mě zmlať" řeknu a Orlando si utáhne kravatu a přikývne. „Kdyby tě to dost bolelo tak řekni" řekne a já jen přikývnu. Neznal mě tolik. Takže pro něho nebyl problém mi dát snad 7x pěstí do obličeje a následně mě několikrát kopnout do břicha. Valela jsem se na zemi a z očí mi tekly slzy. Né kvůli te bolesti, ale kvuli tomu, že se bojím, že to nevýjde. Ale musí. Musí to vyjít. „Stačí" zastavím ho, když už mám pocit, že se pozvracím a že to nevzládnu. Orlando přestane. „V pořádku?"zeptá se a posadí mě „děkuju" špitnu a utřu si mokrou tvář. „Nepřehnal jsem to?"zeptá se a já zatřepu hlavou. Orlando mi pomůže se postavit. „V pořádku?" zeptá se znovu „jo" pousměju se. Popravdě? Bolí mě hlava a břicho. Ale zvládnu to. Chtěla jsem to.
„Zavezu tě domu?" zeptá se a já přikývnu. Pustí mě, ale mě se zamotá hlava a málem bych spadla, kdyby mě nestihl chytit. Dovede mě do auta, kdese posadím a Orlando vyjede směrem ke skladu. Kouknu se do zpětného zrcádka v autě. Mám natrhlé obočí a ret, modřinu, která se táhne od pravého oka až k puse. Vyhrnu si tričko a na břichu mám modřinu, která se zbarvuje do fialova. Orlando zastaví před skladem a já po rozloučení s Orlandem odcházím do bytu. Když mě Lex zastihne na chodbě zhrozí se pohledem na mě.
„Kurva. Co jsi vyváděla?" vyjekne a já se zhluboka nadechnu. „Zavezeš mě na policejní stanici?" ignoruju jeho otázku a zeptam se ho vlastní otázkou.
„Kdo ti to udělal?" vykřikne a přejde ke mě. „Řeknu ti to cestou na policejní stanici" řeknu a Lex se zhluboka nadechne a vydechne „ty jsi se asi zbláznila"špitne „tak pojď" dodá a ze skříně vezme klíče od auta. Řeknu mu všechno co se před pár minatuma stalo.
„Ty jsi fakt cvok. Kurva." vyštěkne Lex „mohl tě zabít" dodá „ale hovno" pokroutím hlavou. Celou cestu si v hlavě přehrávám to co řeknu na policejní stanici. „Zůstaň tady. Půjdu tam sama. Klidně jeď domů. Zavolám ti jak to všechno skončí"řeknu Lexovi „vážně nemám jít?" zeptá se a já zatřepu hlavou. Dojdu do vnitř a jdu hned k pultu, za kterým sedí jeden chlap a jedna žena v policejní uniformě. Je to jiná než, z které jsem vycházela odpoledne. Tak a teď pořádný herecký výkon Tiffany. Řeknu si v duchu a přejdu k pultu. „Ehm Dobrý den" pozdravím s rozklepaným hlasem. „Dobrý den. Co si přejete?" zeptá se chlap a zvedne na mě pohled. „Chci nahlásit zmlácení" špitnu. „Pojďte semnou do kanceláře" pobídne mi a společně s ním jdu do jeho kanceláře.
„Posaďte se" ukáže na židly a já se na ní posadím. Ten policajt se posadí na proti mě na židli. U prostřed nás je stůl. Kouknu se pořádně na toho policajta. Má hnědé kaštanové vlasy, zelené oči a je vlastně velmi hezkej.
„Tak co se stalo?"zeptá se a já se zhluboka nadechnu. „Ehm. Můj bývalý přítel a otec mé dcery. Mě zbil" řeknu rozklepaným hlasem. „A nepotřebujete do nemocnice?" zeptá se. „Ne. Tak hrozné to není" špitnu. „Tak jak se váš bývalý přítel jmenuje?" zeptá se „bojím se, že mi ně-něco udělá" řeknu roztřeseným hlasem.
„Nebojte. Tady jste v bezpečí" pousměje se „jak se jmenujete?" zeptá se mě „Tiffany Evans" odpovím mu mé jméno a on si ho zapíše do bloku. „A jak se jmenuje teda otec vaší dcery?" zeptá se a já se zhluboka nadechnu. „Justin Drew Bieber"řeknu mu a vzpomenu si na to co mi všechno udělal a steče mi slza. „Tak řekněte mi všechno do detailu" pobídne mi a já se zhluboka nadechnu.
„Začalo to tím. Když jsem čekala dítě s ním. Zmlátil mě a pak se vypařil. Vypadalo to, že umřu a potratím, ale porodila jsem a přežila. Všechno bylo šlo dobře, ale po dvou rocích se zase objevil. Nutil mě abych s ním žila. Jinak by mi mou dceru vzal. On má totiž do-dost peněz a může kohokoli uplatit. Taky že to udělal. Opili jsme se a odletěli na Hawaii, kde jsme se vzali. Chtěla jsem se rozvést, on nechtěl. Požádala jsem o rozvod. A on-on požádal o péči dítěte. Soudkyni nejspíš podplatil. Vzal mi ji. Vzal mi mou dceru. Dneska. Jenomže jsem po te soudkyni skočila a tak jsem byla chvili ve vězení. Ale jak mě pustili tak jsem šla za ním abych se mo-mohla s dcerou rozloučit. Hádali jsme se a on-on mě zmlátil. Zničil mi život. Vzal mi dítě. Jediné co mi zbylo. "řeknu mu všechno a něco z toho je lež no, ale polovina z toho je pravda. Ani si nevšimnu, že po tváři mi tečou slzy.
„Kolikrát vás zmlátil?"zeptá se mě policajt „ehm. Tak třikrát a sem tam mi dal facku. Ale prosím. Pomožte mi mou dceru dostat zpět. Prosím " řeknu zoufale „pokusím se vám dceru dovést zpět a toho parchanta co vám to udělal dostat do vězení. Teď vás odvezu do nemocnice a tam vás ošetří ano?" zeptá se a já jen přikývnu.
Ahoj✋
Chtěla jsem se jenom zeptat.. Máte snapy? 😇 jestli ano tak mi je napište do komentáře👇 nebo do zpráv 😃. Jinak snad se vám část líbila..Čusík💋
ČTEŠ
Cigarettes? No, thanks.
FanfictionTiffany- Dívka, která dostane to na co ukáže. Její rodiče jsou bohatí, spíš její otec, který je, ale věčně na cestách. Její matka pracuje v nápravném ústavu pro mladistvé. Tiffany bude nějakou dobu pomáhat mamce v ústavu.Potká tam kluka, který bude...