Jak to bylo s Emily?

3.1K 198 6
                                    

„Nemáš hlad?"optám se ho „tví rodiče se nesmí dozvědět, že jsem tady. " odpoví „nejsou doma" usměju se „i tak jsem tu šel jenom na skok. Měl bych jít" řekne. Popravdě? Nechci tu být sama. Bojím se. Nechci to dát, ale na jevo. Budu silná.

„Tak jak chceš" pokrčím rameny. Najednou z dola uslyšíme rány. Leknutím poposkočím. Vyplašeně se podívám na Justina. „Šš" naznačí mi abych byla po tichu a opatrným krokem jde ke dveřím. Nechci tady být sama a proto jdu hned za Justinem.

„Zůstaň tady" zašeptá mi do ucha, ale já zatřepu hlavou. Justin si povzdychne, chytne mě za ruku a jdeme na chodbu, kde si z opasku vytáhne pistol. Justin si mě více přitiskne k sobě a potom jdeme opatrně po schodech dolů. Nikde, ale nikdo není. Když sejdeme po schodech dolů tak mě Justin pustí a jde se porozhlédnout do kuchyně. Najednou se domem roznese výstřel. Hned sletím k zemi. „Justine" zakřičím a kreju si hlavu. Uslyším pár výstřelů a mužský křik od bolesti. Nevím čí to byl křik. Najednou ucítím jak mě někdo za paže vezme a posadí mě na podlahu. Když se na osobu podívám tak si povzdechnu. Justin. Hned ho obejmu. Celá se klepu strachy. „Není ti nic?" optá se „js-jsem v pohodě. A ty?" optám se a bradu si opřu o jeho rameno.

„Nic mi není." zašeptá. „Kdo to byl? Lex?" zeptám se tiše a mírně se odtáhnu. „Ne. Víš. Měla bysi ještě něco vědět" povzdechne si. „Povídej" vydechnu „no. Jak to říct. Lex pracuje v gangu. Je to hajzl. Prodává děvky a zabíjí lidi. Chtěl tě zabít. Pohádal jsem se s ním. Jeho gang je veliký. Má tam spousty mužů. Poslal jednoho aby tě zabil, ale já mu to nedovolil. Začal po mě střilet a tak jsem tady" říká mi Justin a já se na něho dívám s pootevřenou pusou.

„K-kolik si zabil lidí?" zeptám se ho na otázku, která s tím nesouvisí , ale Justin neodpovídá „tak kolik?" zeptám se znova. Bojím se jeho odpovědi. „Pár. " vydechne „můžu se na něco zeptat?" optám se ho znova a on přikývne. „Jak je to s tvou matkou. S tím jak jsi byl v tom ústavu?" zeptám se ho, ale Justin mlčí.

„Nechci to rozebírat" vydechne a já jen pochopitelně přikývnu. „A jak to bylo s Emily?" kladu mu další otázku a v jeho očích uvidím lítost.

„Byla to děvka. Toulala se po barech a s každým spala za prachy. Jenže nebyla to obyčejná děvka. Měla tak nádherné oči. Strašně podobné těm tvým" uchechtne se a dívá se na zem „hned jsem se do ní zakoukal. Platil jsem jí jen za to, aby mohla být se mnou. Povídali jsme si a potom už jí nešlo o peníze. Přestala pracovat jako děvka jen kvůli mě. Zamilova se do mě. Jenže byla skažená. Kouřila, brala drogy a chlastala bylo to hrozné. To já jsem ještě nekouřil. Když se to její rodiče dozvěděli tak ji poslali do toho ústavu. Milovali jsme se. Byla úžasná. " mírně se usměje a zase pokračuje.

„Když opustila ústav tak začala za mými zády chodit do klubu. Zase dělala děvku. Naučila mě hulit, brát drogy a chlastat. Lex začal s gangem. Prodával děvky. Nesouhlasil jsem s tím, ale nakonec jsem ho nechal ať si dělá co chce. Řekl mi, že jednu děvku nabrnkl v baru, a že se na ní mám jít kouknout. Šel jsem. Byla to ona. Byla to Emily. Pohádal jsem se s Emily i s Lexem. Byl jsem na ní tak naštvaný. Neznal jsem jí totiž úplně. Byla to svině. Byl to plán na Lexe. Sama pracovala v gangu jenom pro peníze. Chtěla zabít Lexe. To ona mě řízla. Zastavila mě abych se jí nemotal v jejím plánu" poukáže na svou jizvu na krku a z oka mu vyklouzne slza. Setřu mu ji.

„Zastřelil jsem ji, protože málem zabila Lexe. Víš co byly její poslední slova, když umírala? Řekla: Miluju tě, jen jsem tě chtěla chránit před tím zlým. Pak umřela." slzy mu tečou z očí nekontrolovaně. Je mi ho tak líto. Opatrně si sednu na jeho klín a obejmu ho.

Cigarettes? No, thanks.Kde žijí příběhy. Začni objevovat