No možná jsem byla

2.1K 146 24
                                    

„Přece nebudeš naštvaná kvůli blbému čaji” zasměje se a obejme mě ze zadu. „Vychlastal si mi čaj. Moc dobrej čaj” zamumlám si „Ty taky teď chodíš v mém tričku” vydechne mi do ucha „Ale nejím ho. Hned ti ho můžu vrátit. Natož ty můj čaj ne” řeknu mu „tak teď mi ho můžeš vrátit jo? Hned teď? Tady?” mluví mi do ucha a já jen přotočím očima. Jeho ruce se ocitnou cccna lemu mého trička a já jeho ruce zdělám pryč. Otočím se na něho a mu na tváři pohrává úsměv „co?” pozvednu obočí „nic” uculí se. „Uděláš mi teda ten čaj?” skřížím si ruce na hrudi „dáš mi to tričko?” zeptá se provokativně.

„Bože. Ty jsi fakt idiot” zamumlám si a trochu se od něho odsunu. „Idiot, kterého miluješ” zavrní mi do ucha a já se uchechtnu. „Zamilovávám se do idiotů no” myknu rameny a Justinův úsměv klesne

„Dělám si srandu” šťouchnu ho do do ramene „ne tak uplně Dilen idiot byl, ale pak jsem tu já. Génius” řekne sebevědomně a já se hlasitě zasměju „blbe”odsunu se od něho a posadím se zpět na židli.

O PÁR TÝDNU POZDĚJI
POHLED TŘETÍ OSOBY
„Všechno nejlepší” ozve se z obývacího pokoje. Dnes slaví Lex své 26. narozeniny. Však není to žádná velká párty. Je tam jen Emily a Justin. Ale to Lexovi bohatě stačí. Jenomže mu tady někdo chybí. Rozhlédne se po místnosti a zjistí, že tady chybí ona. Tiffany. „Kde je Tiff?” zeptá se Lex a podívá se na Justina. „Ehm.. Nevim.. Ještě před hodinou tady byla” řekne a porozhlédne se po místnosti jako kdyby ji měl tady najít. Mezitím co oni řeší kde je Tiffany. Tak v koupelně se krčí s roztřesenýma rukama malá hnědovláska. Mezi prsty svírá těhotenský test, který jidokázal, že je těhotná. Neví co má dělat. Ví, že Justin dítě mít ještě nechce. Říkal, že chce mít ve 25 a né v 19. Je z toho zoufalá. Nakonec se postaví a pomalým krokem dojde ke koši, který otevře a hodí do něho těhotenský test. Ona sama ještě těhotná být nechce, ale potom si vzpomene na své dětství jak byla malá. A jak jí rodiče měli rádi. A vzpomene si taky na rodiče. Na to jak každý víkend plánovali nějaký výlet. Až do jejích 13 let. Potom její otec jezdil na pracovní cesty a už to nebylo takové jako dřív. Ale i tak rodiče milovala a chybí jí čím dál víc. Jenže už nic takového podobného nezažije. Ale může to prožít se svou vlastní rodinou. Ale bojí se reakce Justina. Dojde zpět k rohu do kterého se zase skrčí. Uslyší kroky směřující do koupelny. Tiffany se ještě více skrčí do tmavého kouta jako kdyby chtěla splynout s tmou. Justin obchází celý sklad a zastaví se u koupelny. Chytne za kliku a pomalu otevře dveře. Rozsvítí světlo, které se rozline po místnosti. Jeho zrak spatří Tiffany, která se krčí v rohu.

„Tiff?” vysloví její jméno a ona na něj zdvihne svůj pohled. Je celá bledá ze stresu. Justin k ní dojde a čapne si k ní.

„Co se stalo?” zeptá se jí a ustaraně si jí celou prohlédne. „Ehm nic” setře si mokrou tvář od slz. „Tiffany. Nejsem slepej ani blbej. Tak mi řekni co se stalo” za loket ji vytáhne na nohy. Tiffany ví, že mu to musí říct. Kdyby mu to neřekla tak se to nějakým způsobem určitě dozví. A to by bylo rozhodně horší než kdyby mu to řekla teď. Zhluboka se nadechne aby mohla vyslovit tu větu, která ji změní život. „Já” vydá ze sebe, ale hned na to se odmlčí a olízně si suché rty aby je trochu navlhčila. „Já jsem těhotná” vysloví a pevně k sobě semkne víčka. Justin zalapá po dechu. Nechce tomu věřit. A taky proč by tomu měl věřit, když ví, že používali vždycky ochranu. On sám si na to dával velký pozor.

„S kým?” zeptá se potichu. Tiffany v rychlosti otevře oči. „S kým asi?! S tebou blbe” vyjekne „vždyť jsme si dávali pozor” řekne Justin, ale věří jí, že se nevyspala s jiným. „No tak asi uplně ne” šeptne hnědovláska a dívá se na zem. Justin se zamyslí a nakonec ho napadne jedna varianta. Potrat.

„Musíš na potrat” vyhrkne a Tiffany na něj vykulí oči. „Nepůjdu na potrat” zeprotestuje „musíš. Nemůžu vychovávat dítě. ” zvýší na ní trochu hlas. „Já si to dítě, ale nechám” „vždyť by ses o něj nedokázala  postarat. Vždyť se nedokážeš postarat ani sama o sebe s tou nohou” vyvrací jí její plán Justin.

„Dokážu” zavrčí Tiffany. „Je to riskantní kruci” vykřikne Justin a Tiffany sebou trochu cukne.

„Nezabiju naše dítě” šeptne a své ruce přesune na své břicho „vždyť to ještě není ani člověk” ozve se jeho hlasitý hlas. „Nezabiju to. Prostě ne” stojí si za svým Tiffany. „Ne. Pojď. Jdeme k doktorovi” zavrčí Justin a chytne ji za zápěstí. „Ne pusť mě” křikne Tiffany a snaží se dostat z jeho silného sevření. Ale marně. „Pusť mě” zavříská znovu a praští ho do hlavy. Její zápěstí je opět volné. Ale v Justinovi se hromadí naštvanost. Žádná holka ho ještě neuhodila. Hned jí tu ránu vrátí. Ale o dost silnější. Její drobné tělo spadne na zem. Ne, že by to Justinovi trochu odlehčilo. Ale ho to nabudilo. Začne do ní kopat. Hlavně do jejího břicha. „Ne..prosím.přestaň” Tiffany ho prosí, ale Justin jako by jí neslyšel. Dostane i kopanec do obličeje. Justina od Tiffany  odtrhne až Lex, který vběhne do koupelny.

„Kurva co to děláš?” zařve po něm, když Justina od Tiffany odžduchne. Tiffany leží na zemi a své ruce přesune na své bříško. Jako kdyby chtěla chránit to co má u vnitř sebe. „Vypadni odtud” křikne Lex po Justinovi. Justin tak udělá a odejde. Lex dojde k Tiffany, která nehybně leží na zemi a po tvářích jí tečou slzy. Bolí jí celé tělo. Nejvíce jí bolí, ale to, že jí Justin možná připravil o dítě. „Tiff? Slyšíš mě?” zeptá se jí Lex a podepře jí hlavu rukou. Přikývne.

„Co se stalo?” zeptá se jí „jsem těhotná. No možná jsem byla” zavzlyká Tiffany a Lex ji hned vtáhne do obětí

Ahoj✋
Takže jak ste si asi všimli tak teď jsem dlouho nepřidala část. A možná dlouhou dobu ani nepřidám. Děje se teď hodně blbých věcí, které si musím dát do pořádku nebo se s nimi aspoň smířit, ale nevím jak dlouho to bude trvat. Takže mějte hlavně trpělivost.. Děkuju..
Čusík✌

Cigarettes? No, thanks.Kde žijí příběhy. Začni objevovat