Potřebuju čas

1.7K 155 22
                                    

Probudím se a v místnosti už je světlo. Ale neležím ve své ložnici. Opatrně se posadím a hlava mě stále trochu bolí. Ale méně než včera. Porozhlédnu se a zjistím, že jsem v Justinovém pokoji. Ale Justin tady naštěstí není. Na nočním stolečku si všimnu, že tam je sklenička s vodou a u toho prášek. Bez váháhání prášek spolknu. Všimnu si, že mi Justin sundal i protézu nohy, která je na zemi. Natáhnu se pro ni a nasadím si ji a potom už jdu pomalu z Justinového pokoje. Hlava už mě bolí jen trochu za co jsem ráda. Dojdu do kuchyně odkud jde vůně palačinek. Můj pohled sptaří HO jak stojí u plotny. Všimne si mě a jeho pohled je neutrální.

„Jak ti je?" zeptá se mě „Líp" špitnu. „Posaď se. Udělal jsem palačinky" řekne mi a poukáže na pravou stranu k židličkám. Jelikož mám v celku hlad tak se mlčky posadím ke stolu. Předemnou přistane talíř, na které je palačinka s ovocem a se šlehačkou. „Děkuju" špitnu a pustím se do jídla. „Barunka se dívá na televizi, kdyštak" oznámí mi. Vůbec jsem si na ní nevzpoměla. Jen přikývnu a dál jím. „Chutná ti to?" zeptá se mě „jo" špitnu.

„Ehm. Za ten včerejšek se ještě jednou omlouvám. Prostě jak si po mě řvala tak jsem se neudržel a prostě.. Prostě se omlouvám" vyhrkne a já nevím co na to říct. Možná, že jsem to včera taky přehnala. Dal mi spoustu peněz a já na něho řvu. Ale vytočilo mě to jak mě komandoval. „Ty nic neřekneš?" zeptá se mě a pohodí rukama. Jen zavrtím hlavou.

„Proč se mi zdá, že se mě bojíš?" zohne se ke mě a loktama se opře o stůl. Bojím? Možná trochu. „Už nemůžu" šeptnu a talířek s nedojedenou palačinkou od sebe odsunu.

„Tiffany? Bojíš se mě?" zeptá se znova „trochu" špitnu „nechci abys ses mě bála. Prosím odpusť mi" řekne a já se na něj jen podívám. „Dej mi čas" řeknu potichu.

„Dám" postaví se rovně a já jen přikývnu. „Chci jít k Lexovi" šeptnu „a co Barunka?" zeptá se. „Můžeš se s ní vídat" šeptnu „ale" „dej mi čas. Vrátíme se. Máš právo být se svou dcerou" řeknu a on přikývne.

Ahoj✋
Moc se omlouvám za krátkou část, ale chtěla jsem dneska ještě část vydat. Co jsem chtěla hlavně napsat je to, že pojedu na týden do Itálie. Nebylo to vůbec plánovaný takže.. Odjíždíme zítra večer. Takže pokusím přidat zítra ještě část. Ale je dost možné, že cely týden nevýjde část. Nevím jak to bude s wifi, ale když bude wifi tak se pokusím přidat. Snad to chápete.
Páčko✋❤❤

Cigarettes? No, thanks.Kde žijí příběhy. Začni objevovat