Tiga tahun kemudian......
Air berwarna kuning itu aku teguk dengan rakus. Entah berapa banyak gelas sudah aku habiskan. Muzik yang kuat membuatkan tubuh montok ku menari mengikut rentak. Sekejap sekejap kepala aku dianggukkan, kemudian digeleng-gelangkan.
Kelihatan seorang lelaki datang hampir ke arah aku. Terus dia meranggul tubuh montok ku ini. Aku kenal siapa dia. Aku hanya kenal nama dia Mike. Seminggu sekali pasti dia akan datang menemui aku. Lebih tepat lagi, menempah aku.
Leher aku diciumnya berkali-kali. Ah.... asyik sekali. Tangannya melingkari pinggangku. Nafsu ku sudah menjengah. Aku suka diperlakukan begitu. Dan aku suka lelaki ini. Dalam ramai-ramai pelanggan aku, dia antara yang aku nantikan.
Tanpa sedar, dia memeluk ku dari belakang. Tangan kanannya berada di dadaku. Tangan kiri diperutku. Mulutnya masih di leherku. Kami menari perlahan. Walaupun lagunya agak rancak, tapi kami menari mengikut nafas kami. Benjolan keras yang terasa di punggung menaikkan lagi nafsu ku.
"Baby, I tak tahan. Please...." Rengek ku. Aku memusingkan badan dan lantas mencium bibirnya. Kami bermain lidah seketika. Tangannya masih didadaku. Diramasnya agak rakus.
"Come.... I bawak u ke syurga." Dia menarik tanganku untuk meninggalkan tempat itu. Sebelum keluar, seperti biasa Mike memberikan sejumlah wang kepada Mummy Allen. Wanita itu tersenyum lebar. Wanita itu memberi signal kepada lelaki berbadan besar disebelahnya atau lebih dikenali sebagai Big Boy.
Big Boy yang faham signal Mummy Allen terus membuka pintu. Ya. Pintu itu pintu ke syurga.
Kami masuk sambil berpelukkan. Disebalik pintu ini, ada banyak bilik disediakan. Jangan bermimpi dapat ke syurga lain selain dari sini. Itu peraturan yang ditetapkan oleh Mummy Allen.
Sampai di bilik, Mike menarikku dan dia terus membenamkan bibirnya ke bibir ku. Lidahnya meneroka didalam mulutku. Tangannya sudah membuka zip dress singkat yang ku pakai. Bra yang aku pakai direntapnya kasar. Tersembullah dua gunung yang gebu lagi cantik itu. Mulut Mike beralih ke leherku. Dia tahu titik kelemahanku. Aku mendesah. Tangan ku sudah menarik rambutnya.
Perlahan mulutnya kebawah mencari tempat favorite-nya. Putingku yang sudah mengeras dihisapnya lembut.
"Ah mike..... I tak tahan. I.... miss.... you. Ah.... ah.... baby." Aku sudah menggila. Tangan kanan ku ke bawah mencari Mike junior. Keras dan tegang. Aku meramasnya perlahan.
"Sayang..... u are so.... good. I miss u to sayang...." Mike membisikkan kata-kata itu. Ya. Aku suka dia panggil aku sayang. Ghairah bertambah bila dia ucap sayang.
"Fuck me baby....." kataku separuh jerit.
Aku tak tahan lagi.
..................................................................................
*opss.... tangan korang kat mana tu :)
Sabar ye. Saya budak baru belajar. Kite kasi pelan-pelan cite.Xoxo
YOU ARE READING
G.R.O
RomanceG.R.O "Sungguh. Aku tak nak kerja macam ni. Tapi aku terpaksa. Ya. Aku ulang semula. Aku terpaksa." -Atilia- (Cerita ini ada unsur 18sx.)