*ops sorry... nak bagitau yang bab ni ada adegan panas tak berapa panas. Hihihi.... so, under age bolehlah skip beberapa perenggan. Tapi pastikan 2 3 perenggan terakhir dibaca agar tahu jalan ceritanya.
Aku masih menangis bila pintu rumah di ketuk kuat. Terperanjat aku dibuatnya. Terus berhenti tangisan aku. Nak pecahkan pintu ke? Hakim ke? Lupa bawa kunci ke? Tapi Hakim baru saja keluar, tak sampai 5 minit dia keluar. Ni mesti ada tertinggal barang.
Aku mengelap air mata lantas menuju membuka pintu. Hish... menyusahkan orang je. Sekali lagi aku terkejut bila melihat lelaki itu berada di sini. Dia tersenyum lebar memandang aku.
"Mike?"
"Hai baby.... suprise!" Mike betul-betul buat suprise. Macam mana dia tahu aku kat sini? Hakim bagitahu ke?
"U buat ape kat sini? Hakim mana?" Soal aku.
"Come.... I nak peluk u kejap. Rindu sangat kat u. I pergi kelab, Mummy kata u dah di ambil orang." Aku sudah di dalam dakapannya.
"Hmm.... Hakim mana?" Soal aku kali kedua. Hakim tahu tak Mike datang sini.
Mike masuk tanpa meminta izin dulu. Serba salah aku dibuatnya. Ini rumah orang, bukan rumah aku. Tapi aku gembira Mike ada disini. Aku rindu dengan dia.
Mike duduk di ruang tamu. Dia menepuk sofa agar aku duduk di sebelahnya. Aku akur.
"I tertanya-tanya kenapa Hakim pinjam I duit 50 ribu. Dia kata family problem, tapi I tak percaya sebab papa dia bukanlah orang susah. So, I suruh budak I siasat. And.... tak sangka dia 'beli' u." Cerita Mike. Perkataan 'beli' tu buat aku tersentak sedikit. Dan tak sangka Hakim sanggup berhutang demi aku. Makin serba salah aku dibuatnya.
"Kenapa U ikut dia? Kalau U nak bebas, kenapa U tak mintak pertolongan I? I'll let u free. Lepas tu U akan ikut I. Buat semua yang I suruh. And I akan bayar U." Sambung Mike lagi.
Aku tersentak kali kedua. Ni lagi satu spesis jantan sial tak guna. Let me free? Lepas tu ikut dia? Ikut arahan dia? Oh no....!! Sekurang-kurangnya Hakim bagi aku pilihan. Malah offer aku kahwin dengan dia.
"Kenapa U diam je? U ikut I eh. I akan bagi apa yang u nak. Rumah. Duit. Kereta. I mampu." Pujuk Mike. Tangan kanannya memeluk bahu aku. Tangan kirinya pula meraba peha aku yang terdedah itu.
"Please Mike.... Rasanya tak elok kita macam ni kat rumah Hakim. Nanti apa pulak kata dia." Kata aku sambil cuba melepaskan diri dari pelukan Mike. Tapi tak boleh melawan cengkaman Mike yang kuat tu.
"I tak peduli. Lagipun, dia masih hutang I 50 ribu. Duit tu dia buat beli U, so I berhak guna barang yang dia beli selagi dia tak bayar hutang." Bisik Mike di telinga ku.
Mike mula menjilat sekitar telinga aku. Kemudian dia mencium leher aku. Sudah berapa kali aku bersama dia, dan dia tahu kelemahan aku dimana. Aku terbuai diperlakukan begitu. Aku mula menjerit kegelian. Mike yang sudah teransang segera memasukkan tangannya ke dalam baju aku. Dia meramas dada aku. Aku menarik kepalanya dan kami bercium.
Aku menarik Mike bangun agar kami masuk ke dalam bilik. Sampai di bilik, Mike segera menolak aku jatuh ke atas katil. Dia menghempap aku dan kami berkucupan lagi. Mike melepaskan bibir aku dan dengan rakus membuka baju dan seluar aku. Dan dia mula menyetubuhi aku. Entah kenapa kali ini Mike begitu rakus sekali. Aku berasa amat sakit sekali di bahagian bawah. Aku cuba memberitahunya agar berlembut, tapi tak dihiraukan. Makin rakus dia menghenyak aku. Dan akhirnya aku hanya mampu menahan sakit.
Selepas Mike puas, dia segera memakai baju. Tiada lagi kata-kata romantik darinya. Mike seperti orang lain. Aku rindu Mike yang dulu. Mike yang romantik, berlembut dan baik.
"I masih tertanya kenapa Hakim 'beli' U. Dia seorang yang baik dan bagi I, u tak layak hidup dengan dia. Kelakar kan? I pasti, u dengan dia pun belum 'bersama'. Betul tak?" Kata Mike setelah dia selesai memakai seluar.
Aku diam sahaja. Tak tahu nak jawab apa, sebab semuanya betul. Sebab itu aku tak sanggup nak kahwin dengan Hakim. Aku tahu Hakim datang dari keluarga yang baik. Dan aku tak sampai hati nak tengok Hakim merana disebabkan aku. Kalaulah orang tahu siapa isterinya yang sebenar, pasti Hakim dan keluarga akan menjadi buah mulut orang.
"Kalau u tukar fikiran, u call I. I akan terima u. U tak kan hidup susah. Dan hutang Hakim dengan I kira langsai. Okay baby..... I nak balik. U tak nak hantar I ke?"
Aku bangun dari katil. Aku hanya sempat menarik selimut untuk menutupi tubuh aku yang terdedah. Belum sempat aku membuka pintu rumah, seseorang sudah membuka dari luar.
Ah.... Hakim! Alamak!!!!
YOU ARE READING
G.R.O
RomanceG.R.O "Sungguh. Aku tak nak kerja macam ni. Tapi aku terpaksa. Ya. Aku ulang semula. Aku terpaksa." -Atilia- (Cerita ini ada unsur 18sx.)