Bab 5

204K 1.5K 59
                                    

Kami berpelukkan masuk ke dalam master bedroom. Lampu bilik dimalapkan. Die tersenyum menggoda kepadaku. Oh.... hensemnya dia. Aku sudah ghairah melihatnya. Aku menggigit bibir bawahku menahan perasaan. Kalau boleh, aku ingin sahaja menerkam. Tapi aku pendamkan dulu. Saja nak tengok rentak permainannya.

Mike menghampiri ku. Badan ku dipusing dan membelakangkannya. Tangannya membuka zip dress singkat ku yang berwarna merah menyala. Kini hanya tinggal pakaian dalam ku sahaja.

"U pergi mandi dulu. Lepas tu pakai baju tidur yang I dah sediakan dalam bilik air. I tunggu disini okay." Pinta Mike. Spoil..... Mungkin bau alkohol terlalu kuat melekat ditubuhku. Okay, aku ikut rentak game dia. Lalu aku menuju terus masuk ke dalam bilik air.

Selesai membersihkan badan, aku menyarung baju tidur. Wow.... seksinya. Kelihatan tubuh badan ku disebalik baju itu. Aku menyemburkan sedikit minyak wangi di leher sedikit.

Aku keluar dari bilik air. Mike sedang baring di atas katil. Dia segera menoleh ke arah ku. Oh, dia hanya memakai boxer sahaja. Kelihatan six pax nya. Aww....

Mike turun dari katil dan perlahan mendekatiku. Entah kenapa aku berasa debar. Tak pernah aku alami perasaan seperti ini. Bukannya pertama kali aku berkeadaan begini dengannya.

"U look sexy baby...." Tubuh ku dirangkul. Dia membenamkan bibirnya ke leher ku. Aku menjerit kecil. Geli.

Dari leher, bibirnya naik ke telinga. Nafasnya dihembuskan disitu. Perlahan. Oh.... aku tak tahan lagi. Ikutkan hati, nak saja aku menolaknya ke atas katil terus.

Bibirnya sudah bertemu bibirku. Aku membuka mulut memberi ruang lidahnya meneroka di dalam. Lidah kami bertemu. Mike menghisap lidahku. Menggigit bibir bawahku.

Tangannya sudah menjelajah tubuh ku. Dia memberhentikan tangannya didada. Lalu dua bukit ku diramas perlahan. Akhirnya aku mendesah kuat. Putingku sudah mengeras. Sedar dengan keadaan itu, dia mengusik daerah putingku. Digentelnya perlahan- lahan.

" Mike.... I.... tak... tahan... ah...." Kataku penuh ghairah.

Mike melepaskan bibirnya dari bibirku. Terus dia benamkan wajahnya ke dada sambil meramas kuat dua buah gunung ku. Aku bernafas dengan laju. Putingku digigit dari luar. Tangan ku menjalar ke bawah mencari Mike junior. Dapat. Aku menggosok perlahan juniornya yang sudah menegang. Sesekali Mike mendesah. Menambahkan ghairah.

Mike menolakku ke dinding. Dia terus mencium bibirku dengan rakus. Aku merasakan sensasi yang hebat. Habis tubuhku di terokainya. Kemudian dia melutut. Baju tidur disingkap ke atas hingga menampakkan tempat sulitku. Tanpa membuang masa, dia terus menjilat. Dia bermain dengan biji kelentitku dengan lidahnya.

"Oh sayang....." Jeritku perlahan. Aku menarik rambutnya. Tangan Mike kembali bermain dengan putingku.

Tiba-tiba tubuh ku mengejang tanda klimak ku sudah sampai. Aku rasakan vaginaku basah. Aku mencari nafas. Jarang sekali aku rasakan sensasi begini.

Mike bangun. Dia terus membuka baju tidur nipis ku. Kemudian dia membuka boxernya. Tubuhku masih diposisi yang sama. Melekap di dinding.

Melihat Mike junior yang keras menegang itu, nafsu ku melonjak naik. Kini giliran ku pula. Aku menukar posisi dengan Mike. Kini tubuhnya pula melekap ke dinding. Aku melutut. Batang Mike ku gengam. Hai Mike junior..... jumpa lagi. Miss me?

Aku terus memasukkan batang Mike ke dalam mulut. Terasa penuh dimulut. Sebelum ni, aku tak pernah memasukkan ia ke dalam mulut. Aku mengulum dengan perlahan. Keluar masuk. Keluar masuk. Terdengaran keluhan nafsu Mike. Aku menjilat hujung batangnya. Itu daerah yang sensitif bagi lelaki. Tangannya menggenggam rambutku.

"Oh baby.... nice job. Laju.... lagi...." Mike merintih kesedapan. Aku melajukan hisapan ku. Sesekali tangan kanan ku meramas bolanya.

Dek kerana tak tahan, Mike segera melepaskan batangnya dari mulut dan membangunkan ku. Dan menolakku ke dinding. Mike mengangkat kaki kiri ku dan meletakkannya ke peha Mike. Dia menggosok biji kelentit ku. Mata ku terpejam melayan sentuhan Mike. Cecair semakin banyak keluar.

Kemudian dia terus menghalakan batangnya ke tempat sulit ku. Dia menggosok kepala batangnya ke permukaan lubang.

Ah..... ah.... Nikmatnya.

Dengan sekali tusukkan, batang itu penuh terbenam di dalam. Mike berhenti seketika. Bibirku dikucup lagi. Kemudian dia memulakan hentakkan. Tangannya meramas dada ku.

Setelah beberapa minit, aku menolaknya ke atas katil. Lalu aku duduk di atasnya. Batangnya aku masukkan. Mike tersengih melihat kerakusan ku. Dia menggigit bibir bawahnya.

Aku memulakan rentak. Turun naik. Turun naik beberapa kali. Buah dada ku melantun lantun mengikut rentak. Sesekali aku menggelek.

"Baby.... I want more. Laju lagi. I'm coming baby.... I'm coming." Jerit Mike.

Aku melajukan lagi. Aku pun mahu klimak. Kemudian Mike terus memeluk ku erat. Aku tahu dia sudah mahu klimak. Arghh.... berdas das air maninya terpancut. Aku terasa panas didalam. Kami terdampar keletihan. Berpeluh peluh kami berdua. Mike mencium pipi kiri dan kanan ku. Aku tersenyum tanda puas.

Setelah 3 tahun menceburi bidang ini, kali pertama aku rasa begini. Sensasinya luar biasa. Thanks Mike. Bisikku dalam hati.

G.R.OWhere stories live. Discover now