Bab 19

124K 1.3K 30
                                    

Lia merenung dalam ke anak mata aku. Dan aku pula.... jantung aku berdegup dengan kencang. Mana tidaknya, tubuh Lia hanya dilitupi dengan sehelai tuala dari dada hingga ke peha sahaja. Melihat buah dadanya yang seperti mahu terkeluar membuatkan jantungnya bagai nak pecah. Nafas aku sangat laju.

Bukan tak pernah melihat Lia seksi, bahkan kali pertama dia melihat Lia, Lia memakai dress tanpa lengan dan singkat. Tetapi keadaan sekarang berbeza. Rambutnya yang basah, bau wangi sabun mengetuk naluri kejantanannya.

Aku mendekatinya perlahan. Dengan laju aku menariknya ke dalam pelukan aku. Meredakan perasaan takut aku sebentar tadi. Takut kehilangannya. Mujur dia masih disini. Lama aku peluk dia sehingga aku sendiri kelemasan. Bau wangi rambutnya membuat nafsu ku naik melonjak. Aku melepaskan nafas dengan kuat. Tanpa disedari aku mula mencium rambutnya. Lalu bibir aku turun ke lehernya. Wangi.

Lia membalas pelukkan aku. Nafasnya yang sudah berubah rentak terasa di telinga kanan aku. Membuatkan aku terasa tidak tertahan lagi. Bibirku tidak berhenti menjelajah lehernya yang putih itu. Aku gigit manja cuping telinganya.

Mungkin kerana tidak tahan perlakuan aku, Lia merenggangkan pelukkan ku dan terus mengucup bibir aku dengan rakus. Dia mula memasukkan lidahnya ke dalam mulutku. Dan aku membalas ciuman itu. Kali pertama dalam hidup, aku melakukan perkara itu.

Lama kami berciuman, sampai satu masa aku melepaskan bibirnya. Aku keliru. Bukan ini yang aku mahukan. Aku menolak perlahan tubuh Lia. Dan terus menuju ke ruang tamu. Aku duduk di sofa. Lia datang dan berdiri di depan aku.

"Kenapa Hakim? Bukan ke awak mahu ini?" Tanya Lia.

"No, Lia. Saya ikhlas dengan awak. Bukan sebab nafsu." Jawab aku.

"Please Hakim.... Saya tak tahan. Saya perlukan awak sekarang." Lia terus duduk di atas riba aku. Jari jemarinya bermain di wajah aku. Aku ingin menolaknya, tapi dia terus merangkul leherku.

"Lia, tak boleh. Saya tak pernah buat semua ni. Maafkan saya sebab tadi saya yang mulakan dulu." Aku memujuknya sambil berusaha merenggangkan pautannya di leher aku.

"Kalau awak tak nak, kenapa 'adik' awak bangun? Saya tahu awak pun nak saya." Kata Lia. Tangannya sudah berada di tempat sulit aku.

Aku cuba kawal. Bibir Lia sudah berada di leher aku. Tangannya masih memegang di bawah. Nafsu ku sudah kembali. Aku rasa tidak tertahan lagi dengan rayuan Lia. Desahannya kedengaran di telinga. Aku mula memeluk Lia. Merasakan aku mula bertindak balas, Lia terus mengucup bibir aku. Kami bermain lidah. Habis lidah aku di hisapnya. Begitu rakus sekali. Sesekali aku mengerang kesakitan. Lia hanya tersenyum menggoda.

Mengerti yang aku tidak mempunyai pengalaman, Lia membawa tangan ku ke buah dadanya. Terasa lembut sekali walaupun masih ditutupi dengan tuala. Lia mengerang kecil saat aku meramas kuat buah dadanya. Nafasku semakin laju. Dengan berani, aku menyelak tuala yang dipakai Lia. Maka, terpamerlah keindahaan yang sentiasa diidamkan semua lelaki. Aku kembali meramas lembut. Sesekali aku menggentel puting yang berwarna merah jambu itu. Lia merengek kuat. Aku melajukan pergerakkan aku. Ternyata Lia tidak dapat bertahan. Dia menolak wajah aku dekat ke dadanya. Aku yang tahu apa kemahuannya, terus menghisap putingnya. Lidah ku laju bermain di situ.

Kemudian Lia membawa tangan aku ke daerah sulitnya. Terasa basah di situ. Dengan pengalaman menonton dan membaca cerita lucah, jari aku mula menerokai kawasan sulit itu. Biji kelentitnya telah aku temui. Aku terus menggentel perlahan-lahan dan kemudian melajukan pergerakkan jari ku. Mulut aku kembali ke bibirnya.

"Hakim.... Hakim... saya... tak tahan." Lia merengek. Nafasnya tidak teratur. Aku terus melajukan pergerakkan aku lagi.

Kemudian Lia kekejangan tanda kepuasan yang dinikmatinya. Cairannya banyak sekali. Lia bangun sambil tersenyum. Dia melurutkan tualanya yang sudah longgar. Aku terkesima melihat tubuh itu tanpa seurat benang. Bentuk tubuhnya sangat cantik sekali. Patutlah Mummy Allen teragak-agak ingin melepaskannya.

Lia segera melutut dan membuka tali pinggang seluar aku. Kemudian dia membuka zip seluar. Aku hanya diam memerhati tingkah lakunya. Maka, terserlahlah 'senjata tajam' yang sudah aku pelihara selama 28 tahun ini.

Lia menggenggam erat 'senjata' aku. Lalu dia mengurut perlahan. Sesekali di menggosok kepala 'senjata' aku. Terasa ngilu sekali. Aku mendesah. Pertama kali mendapat layanan seperti ini. Selama ini, aku hanya melakukan handjob sendiri saja. Sensasi yang luar biasa dapat aku rasakan sekarang ni. Aku memejam mata sambil menerima layanan dari Lia.

Kerana berasa kelainan di situ, aku membuka mata. Lia sedang mengulum batang aku. Kini, dapat aku rasakan yang batang aku menegang sangat. Aku mengerang kesedapan. Tanpa sedar, tangan aku memegang kepala Lia. Terasa nikmat sekali. Lia melajukan gerakannya. Sesekali dia menghisap kuat, sesekali lidahnya bermain di kepala batang aku. Tangannya menggenggam dua biji bola yang tergantung di bawah. Senak aku dibuatnya.

Sudah 5 minit, dia melakukan blowjob. Akhirnya, aku seperti mahu sampai ke puncak. Aku terus mengeluarkan batang ku dari mulutnya. Kemudian aku handjob sendiri. Lia menepis tangan ku.

"No Hakim..... Saya belum puas. Please....." Rengek Lia.

Mendengar rengekkan Lia, aku melajukan goncangan tangan aku. Arghhhh..... aku menjerit kepuasan. Cecair berwarna putih itu memancut dengan banyak sekali. Habis merecik terkena carpet dan sofa.
Lia bangkit dari badan ku. Dan bersandar di sebelah aku. Wajahnya muram.

"Awak pengecut." Kata Lia.

"Sorry Lia. Saya tak boleh." Jawab aku balik.

"Dayus. Kalau tak boleh, kenapa kau layan aku. Konon alim, tapi......" Lia membalas. Hilang saya awak. Dia bangun dari sofa lantas mengambil tualanya di lantai.

"Awak yang paksa saya. Saya.... saya...." Tanpa sempat aku berkata lagi, Lia meninggalkan aku keseorangan di situ.

Tersedar dari kesilapan, aku berisgtifar. 'YA ALLAH, apa yang aku dah buat ni.' Melihat keadaannya yang sudah separuh bogel, dia terasa malu dengan diri sendiri. Dia bangun dan terus menuju ke bilik untuk membersihkan badan.

.................................................................................

*hai all.....
Hari ni dapat update 1 bab je. Konon nak update esok, tapi ada followers yang siap pm kite suh update hari ni. Hehehe....
Jangan kecam saya tau bile story kt atas tu tak menepati jangkaan u all. Hakim kan budak baik :p kononnya.

Xoxo

G.R.OWhere stories live. Discover now