Aku terdiam apabila mendengar luahan hati Lia. Aku hanya mampu memandangnya tanpa mata berkelip sekali pun. Melihat air matanya membuatkan aku jadi serba salah. Aku terharu bila dia ucapkan terima kasih atas ape aku lakukan. Aku gembira bila dia meminta maaf pada aku. Aku teruja bila dia katakan yang dia sayangkan aku. Tapi aku kecewa dan sedih, bila dia tak percayakan aku. Mana mungkin aku akan lepaskannya. Aku percaya jodoh aku bersamanya sangat kuat.
Mungkin dia bukan perempuan sempurna untuk aku. Tapi aku juga banyak kekurangan. Sebab itu la kami ditakdirkan untuk saling melengkapi antara satu sama lain.
"Awak sayang saya?" Bisik Lia di telinga aku. Entah bila wajahnya dekat dengan aku.
"Aku..... " Hish.... Apa aku nak cakap? Aku sendiri tak tahu perasaan aku.
"Saya sayang awak sebab awak suami saya. Mana ada isteri tak sayang suami kan?" Balas Lia. Wajahnya begitu hampir dengan aku. Walaupun dalam keadaan tidak terang, aku masih boleh melihat wajahnya yang cantik. Sangat cantik pada aku. Kalau tak, masakan aku boleh terpikat kan?
"Mestilah aku sayang kau, kau kan isteri aku. Mana ada suami tak sayang isteri." Balas aku menutup rasa gugup. Eh, kenapa jawapan aku sama macam yang dia cakap tadi.
Lia tersenyum manis. Kemudian dia ketawa perlahan. Aku begitu terpegun melihat dia seakan gembira. Tawanya seolah mendamaikan hati aku. Senyumannya membuatkan hati aku berbunga-bunga. Alahai Hakim.... Angau pulak kau malam-malam macam ni.
Sekali lagi aku terpegun apabila melihat tubuhnya yang terdedah. Padahal dari tadi aku sudah ternampak. Tapi tadi mood tengah swing, tak ada feel nak nikmati pemandangan indah itu. Seksi sangat bila dia memakai baju tidur yang aku beli di butik victoria secret. Baju yang nipis dan jarang itu membuat aku terasa ghairah.
Lia bangun dari duduknya. Mata aku tak berkelip melihat tubuh itu. Baju yang singkat itu membuatkan peha Lia terdedah. Menambahkan keseksian pada si pemakai. Pergh!!!! Lemah lutut aku ni. Lia kemudiannya mengambil handphone dan memainkan musik. Dia berikan senyuman yang menggoda lalu menari mengikut rantak lagu itu.
Aku terpana melihat lenggok badannya menari mengikut rentak muzik. Sangat mengiurkan. Kemudian dia datang dekat dan memberikan aku 'lap dance'. Dia duduk di riba aku sambil menghadap aku. Tubuhnya tidak berhenti menari. Aku betul-betul teruja dengan persembahannya. Sesekali tangannya menyentuh pipi aku, leher aku, dada aku dan yang aku tak tahan bila tangannya meraba senjata aku yang sudah menegang itu.
Sebelum lagu habis, aku sudah tak tertahan lagi. Aku angkatnya dan membawa ke atas katil. Aku baringkannya perlahan. Mata kami bertentangan. Perlahan aku menindihnya dan dengan laju aku meragut bibirnya yang munggil. Kami berkucupan perlahan seperti mengikut rentak musik. Kemudian kucupan kami menjadi rakus. Lia menggigit manja bibir aku.
Bibir aku menjelajah di daerah lehernya. Lia merengek. Dua kali bermesra dengannya, memberitahu aku dimana daerahnya yang sensitif. Leher salah satu darinya.
"Awak sayang saya?" Tanyanya lagi di telinga aku. Suaranya amat menggoda.
"Aku sayang kau. Sayang sangat sangat." Bisik aku perlahan.
Lia mengeratkan pelukannya. Kami berkucupan lagi. Lia menolak aku dan kemudian dia duduk di atas perut aku. Dia senyum menggoda. Kemudian dia membuka bajunya. Maka terserlahlah dua bukit yang sentiasa menjadi idaman aku. Lia mengambil tangan aku dan diletakkan ke atas dua gunungnya. Aku meramas perlahan mengikut gerakan tangannya. Lia menutup mata sambil melayan sentuhan aku. Dia melepaskan tangannya sebelah dan terus memegang senjata aku yang tegang. Dia meramas perlahan senjata aku.
Dek kerana tidak tertahan lagi, Lia segera membuka baju aku. Puting kecil aku dihisapnya rakus. Setelah puas, dia bangun dan melucutkan seluar aku. Batang aku yang menegang itu di hisapnya. Terjerit kecil aku dibuatnya. Air mazi aku sudah keluar dengan banyak. Semuanya ditelan Lia.
"Ah Lia.... Aku tak tahan dah." Rengek aku.
Lia bangun dan memasukkan batang aku ke vaginanya. Terasa licin sekali memandangkan vagina Lia yang sudah basah. Aku tersentak. Satu kejutan buat aku memandangkan ini pengalaman pertama aku. Satu nikmat yang susah untuk aku katakan. Lia menggoyangkan punggungnya perlahan sambil memandang aku. Bibir bawahnya digigit.
"Ah.... ah..... " Desahan Lia kedengaran. Goyangannya dilajukan.
Setelah beberapa minit, Lia mengejang. Badannya terkulai di atas dada aku. Aku dapat rasakan cecair yang panas di batang aku. Maknanya Lia sudah klimak. Aku menolaknya agar dia baring. Kini giliran aku pula yang memandu.
Aku naikkan kakinya ke atas bahu aku. Apa yang aku tonton dalam video lucah, aku praktikkan. Aku masukkan perlahan batang aku, kemudian aku keluarkan dengan laju. Lia mengerang kesedapan. Aku ulang beberapa kali sebelum aku membenamkan semua batang aku. Aku mendayung laju.
Hanya suara rengekkan dan desahan yang memenuhi ruangan bilik itu. Suara musik sudah berhenti sendiri. Tangan aku meramas buah dadanya yang bergoyang. Sesekali puting merahnya aku gentel.
Aku dapat rasakan yang air mani aku ingin keluar. Aku terbalikkan badan Lia. Aku ingin mencuba 'doggy style'. Aku menepuk kuat punggung Lia. Geram sangat. Kemudian aku masukkan dari belakang.
"Argh.... " Terjerit kecil aku. Nikmatnya sangat sedap. Apa lagi bila Lia mengemut batang aku. Hentakkan demi hentakkan aku berikan. Ternyata posisi ini sangat membuatkan aku menjadi lebih teransang.
Beberapa minit kemudian, aku sudah tak tertahan lagi, aku lepaskan air mani aku. Lia meniarap kerana tak tahan dengan hentakkan kuat aku.
Kami berdua terkulai di atas katil. Dada kami berombak ombak mencari nafas yang hilang.
"Terima kasih, Hakim. Awak dah beri saya peluang untuk menjalankan tanggungjawab saya sebagai seorang isteri." Kata Lia perlahan.
Aku hanya membalas dengan senyuman. Terima Kasih, ALLAH. Akan aku jaga isteri aku dengan baik. Dan menyayanginya dengan sepenuh hati.
YOU ARE READING
G.R.O
RomanceG.R.O "Sungguh. Aku tak nak kerja macam ni. Tapi aku terpaksa. Ya. Aku ulang semula. Aku terpaksa." -Atilia- (Cerita ini ada unsur 18sx.)