Dua hari ni kami mengambil kursus kahwin. Ia nya wajib bagi mereka yang ingin berkahwin. Kami haruslah mengambil dan bernikah sekali lagi untuk mendapatkan sijil perkahwinan. Selepas ini, pasangan perlu mengambil darah untuk pemeriksaan HIV. Huh, rasa takut pulak. Orang yang memang bersalah memang akan rasa macam ni. Gila kau kalau aku tak takut. Dah berapa lelaki aku rasa. Walaupun mereka memakai kondom ketika melanggan aku, tapi mana tahu salah seorang dari mereka ada penyakit tu. Hish... Selisih.
Dan entah kenapa sebut pasal HIV ni buat aku semakin risau dan banyak berfikir. YA ALLAH, jauhkanlah aku dari penyakit itu.
"Yang kau ni mengelamun kenapa? Bila nak start memasaknya? Aku dah lapar ni... " Sergah Hakim. Aku mengurut dada. Haih.... Suka sangat terkejutkan aku.
"Awak tau kan saya tak pandai masak. Awak ni kedekut sangatlah.... Cubalah ajak saya pergi makan kat luar ke." Kata aku. Ni lagi sorang, beberapa hari ni suka sangat menyusahkan aku.
"Amboi... Banyak duit kau nak makan luar hari-hari. Belajarlah masak. Kalau tak sedap, memanglah aku complain."
"Kalau macam tu belikanlah saya buku masak. Boleh saya belajar masak untuk suami saya yang tercinta ni." Eh, alamak tersalah sebut pulak. Gatal sangat mulut ni.
"Cinta? Kau cintakan aku ke? " Jawab Hakim. Tubuhnya mendekati aku. Malunya.....
"Err.... Mana ada. Jangan nak perasan sangat. Saya tersalah sebut. Saya nak cakap yang tercomel." Aduh Lia.... Tercomel pulak kau sebut.
"Hahahaa.... Kau ni kelakarlah. Aku yang hensem lagi macho ni kau cakap comel? Okay, oleh sebab kau puji aku malam ni kau tak payah masak. Aku orderkan pizza je." Kata Hakim sebelum dia berlalu ke ruang tamu.
Aku menjerit kegembiraan dalam hati. Yes!! Tak payah masak. Aku keluar dari dapur dan duduk berhadapan dengan Hakim yang sedang berbual di telefon.
"Okay, kejap lagi pizza sampai. Tolong aku masukkan cd ni dalam video player tu. " Arah Hakim sambil mencampakkan sekeping cd di atas meja. Aku mengikut arahannya seperti biasa.
"Duduk sebelah aku. Jangan nak banyak cakap." Arahnya lagi. Tau je aku nak cakap apa. Aku duduk di sebelahnya. Sofa ni duduk dua orang je, jadi bahu aku bersentuhan dengannya. Rasa tak selesa pulak. Kali pertama aku rasa tak selesa bila bersentuhan dengan lelaki. Dengan suami sendiri pulak tu.
Selepas Hakim menekan butang play, keluarlah ceritanya. Cerita omputeh ke? Tak ada cerita melayu ke? Lama aku tak tengok movie malaysia. Artis malaysia pun ramai aku tak kenal.
Aik.... Apsal cerita ni lain macam je. Babak seorang perempuan memakai pakaian yang sangat seksi. Dan lelakinya hanya memakai seluar dalam. Ni macam cerita porno je.
"Awak, cerita apa ni? Tak senonohlah awak ni. Saya nak masuk bilik dulu la." Belum sempat aku nak berdiri, lengan aku ditarik kembali untuk duduk. Hish....
"Duduk temankan aku. Macamlah kau tak pernah tengok semua ni. Lagipun memang hari-hari kau buat kan? " Perli Hakim. Ni yang aku tak suka, Hakim selalu memerlinya hal yang macam ni. Tolonglah jangan ungkit hal dulu. Aku tak suka.
Malas nak bertengkar, aku duduk menyandar. Adegan yang dipaparkan membuatkan aku malu sendiri. Aku lihat Hakim di sebelah. Matanya kuyu saja. Dah gersanglah tu. Aku tak faham, kenapa dia perlu tengok semua ni.
Kalau dah gersang sangat, kenapa aku tak disentuhnya. Aku memang kecil hati dengan hal itu. Tapi aku tak nak layan perasaan aku. Biarlah dia.... Bila dia dah sedia nanti, aku bagi je la. Tapi aku yang merana, sering kali dia tidak memakai baju bila dalam rumah. Tubuhnya selalu aku bayangkan. Seksi. Aku tersenyum sendiri.
Mulanya aku tiada perasaan menonton adegan-adegan yang 'menyeronokkan' itu. Tapi lama kelamaan aku pula yang gersang. Suara rengekkan dan erangan pelakon porno itu betul betul membuatkan nafas ku tak teratur. Aku terpandang benjolan di seluar Hakim. Sabar Lia. Hakim ni betul betul mendera perasaan aku.
Aku rasakan dada aku semakin menegang. Aku menggengam penumbuk supaya aku boleh menahan. Tiba-tiba Hakim bersandar. Lengannya menindih dada aku. Terkejut aku seperti terkena renjatan elektrik. Tapi Hakim buat bodoh je. Sesekali dia menggerakkan lengannya. Lagilah buat aku tak senang duduk. Aku dah terlentok menahan gelodak di hati. Cairan sudah banyak yang keluar. Adegan di tv semakin rancak.
Hakim menoleh aku sambil tersenyum menggoda. Dek kerana tak tahan, aku terus menarik kepalanya. Aku terus menyambar bibirnya. Aku mencium bibir itu dengan rakus. Tapi bibir Hakim hanya tertutup saja. Aku naik geram. Oh....Nak dengki aku ye. Okay. Aku perlahankan ciuman aku. Bibirnya aku jilat perlahan. Aku gigit manja bibir bawahnya. Jemari aku bermain di leher dan telinganya.
Hakim mula mendesah. Mulutnya terbuka sedikit. Ketika itulah aku memasukkan lidah aku ke dalam mulutnya. Aku mula bertindak rakus kembali. Mungkin kerana tak tahan dengan godaan aku, dia mula membalas ciuman aku. Lidahnya masuk ke dalam mulut aku. Aku hisap dan menggulum lidahnya. Lama kami berkucupan. Tangannya mula meneroka dada aku. Aku mengerang kesedapan bila dada aku diramas kuat. Tiba-tiba.....
Tok... Tok... Tok....
Kami terus melepaskan bibir masing masing kerana terkejut. Aku menarik nafas panjang. Hakim mengelap bibirnya yang basah. Wajahnya seperti terkejut. Dia membetulkan rambutnya dan terus menutup tv. Kemudian dia berlalu ke pintu rumah.Hakim kembali membawa kotak pizza. Dia meletakkan pizza di hadapan aku.
"Kau makanlah dulu. Aku nak masuk bilik kejap. Hmm.... Sorry pasal tadi. Aku tak sengaja. " Kata Hakim lantas dia pun masuk ke biliknya.
Termanggu aku duduk di sofa keseorangan. Sekarang ni aku tak tahu nak fikir apa. Kosong. Kotak pizza tu aku pandang sepi. Tak terasa lapar pula. Setengah jam aku menungu Hakim keluar semula. Tapi dia tak keluar juga. Akhirnya aku bangun dan melangkah masuk ke bilik aku.
YOU ARE READING
G.R.O
RomanceG.R.O "Sungguh. Aku tak nak kerja macam ni. Tapi aku terpaksa. Ya. Aku ulang semula. Aku terpaksa." -Atilia- (Cerita ini ada unsur 18sx.)