Subota. 17:50h.
Od jutra samo čistim stan.
Treba mi pauza. Ugasila sam radio iz kojeg je tutnjala glasna muzika.Pustila sam vodu u tušu odlučivši se malo opustiti. Idući tjedan će biti jako težak.
Skinula sam se i ušla pod tuš mumljajući.Vonna se još nije javila, a Leo se još nije pojavio. Neka mu bude krivo za ono što mi je napravio. Nadam se da će me sada pustiti na miru iako njegove riječi to nisu dokazale.
Topla voda lagano mi je klizila niz kosu prskajući po tijelu. Nanosila sam šampon dok ga je voda sve više ispirala.
Za kraj još regenerator.Isprala sam sve sa sebe shvativši da sam već jako dugo pod tušem.
Čim sam se obukla čula sam zvono na vratima.
Otvorila sam polako vrata i nisam nikoga vidjela.
Čim sam krenula izaći ispred mene je iskočilo par ljudi. Skočila sam odmaknuvši se korak u nazad.
Srce mi je ubrzano kucalo."Sretan rođendan", viknuli su u isti glas Vonna, Nela i Erik.
K vragu. Rođendan? Skroz sam zaboravila. 29.09. je. Danas mi je rođendan. Ulazili su u stan dok su svi imali nešto u rukama."Što je? Zar si zaboravila na svoj rođendan?", rekla je Vonna ozbiljno gledajući u mene dok su Erik i Nela stajali iza nje.
"Ma ne, nisam. Samo.. nisam očekivala ovo."
Vonna me snažno zagrlila dok je i Erik za njom. Nela nije mogla jer je imala pune ruke pa me je samo poljubila u obraz još jednom čestitavši.
Otišli su u dnevnu dok sam ja lagano koračala za njima.
"Želite li što popiti?", upitala sam ih gledajući prvo Erika, Nelu, pa Vonnu onim redosljedom kako su i sjeli.
"Trebale bi nam samo čaše", uzviknula je Nela vadeći dvije boce vina iz vrečice.
"Vidim da ste se dobro pripremili", rekla sam kroz smijeh odlazeći po čaše.
Vratila sam se i sjela pokraj Erika stavivši čaše na stol dok je Nela bila već pripremljena te točila crno vino.
"Danas te vodimo van", rekao je Erik.
"Ali...", nisam uspjela dovršiti dok me Nela prekinula.
"Ništa ali! Idemo u provod. Večeras se otvara noćni klub u centru. Već smo rezervirali i, ako treba, vući ću te do tamo!"
Nasmijala sam se njenim riječima."Dobro idemo ali morate mi pomoći oko odjeće."
Ispila sam gutljaj vina dok je Erik nestrpljivo gledao u mene te izvadio kutiju iz vrećice pokraj sebe.
"Za to ne trebaš brinuti. Izvoli."
Pružio mi je kutiju."Nadam se da će ti se svidjeti jer sam ju ipak ja birao", samouvjereno je rekao.
Otvorila sam kutiju ostavši bez daha. Krvavo crvena, svilena haljina dugačkih, čipkastih rukava sa malo debljom crnom crtom oko struka. Ispod crne crte je široka dok je iznad skroz uska.
"Prelijepa je", zamišljeno sam izustila dok sam i dalje buljila u haljinu.
Stavila sam haljinu nazad u kutiju i spustila ju ispod stola."Hvala ti", šapnula sam Eriku grlivši ga. Odmaknula sam se dok je Vonna raširenih očiju uperila prst u Erika.
"Kasnije ćeš mi reći ime butika, mjesto i ime vlasnika gdje si to kupio", prijeteći mu je pričala.
Svi smo se pukli smijati dok se Vonna suzdržavala čekavši Erikov odgovor.
Erik je mahnuo glavom u znak potvrde te se i ona počela smijati.
Koje budale.
YOU ARE READING
UTJEHA
RomanceNakon što izgubi svoje roditelje petogodišnja Marijana odlazi živjeti kod svoje tetke Emine i kreće živjeti životom o kojem je sanjala. Sve do svoje 23 godine kada joj se život okrene naopačke. Nakon što se zaljubi u čovjeka, o kojem misli da zna sv...