*One Shot #3* ~Część 3~

488 23 6
                                    


Katniss Pov's

Co oni tam robią tyle czasu? Oby Peeta nie palnął czegoś głupiego... Przecież to nasza przyszła rodzina. Może powinnam zobaczyć czy wszystko w porządku?

- Kochanie wychodzimy w tym momencie! Synu ty również! - usłyszałam chłodny głos  Brooksa, który zdenerwowany wpadł do pokoju.

- Ale...

- Wychodzimy Rossie!!! - warknął na kobietę, która szybko mnie pożegnała i pobiegła ubrać płaszcz.

- Coś się stało Brooks? - zapytałam zdezorientowana. - Jeśli mój mąż zrobił coś nie tak to..

- Po za tym, że Twój mąż jest mordercą to nic się nie stało! Żegnam! - krzyknął, a ja poczułam ramiona oplatające moją talię od tyłu. - Logan! Nie słyszałeś co powiedziałem?!

- Tato uspokój się... o czym ty w ogóle mówisz?

- Masz sekundę, aby znaleźć się w samochodzie! - warknął rozgorączkowany mężczyzna. Blondyn nerwowo spojrzał się na moją córkę, która puściła jego rękę.

- Nic nie szkodzi Logan. Zobaczymy się potem. - szepnęła i pocałowała go na pożegnanie. Chłopak niechętnie odszedł w stronę ojca.

- Nigdy więcej nas tu nie zobaczycie! Zaręczyny zostały zerwane. - Brooks powiedział na odchodne i trzasnął drzwiami.

Podeszłam szybkim krokiem do mojej córki, która pustym wzrokiem wpatrywała się w drewnianą powłokę.

- Willow zobaczysz wszystko się ułoży. - pogłaskałam ją po włosach i przyciągnęłam do uścisku.

- Nie Mamo... Teraz wszystko się posypało... 

- Naprawię to obiecuję. - odezwał się Peeta i przytulił nas obie.

Po chwili do pomieszczenia wszedł Jack z butelką wina w ręce, po które jego wysłałam kilkanaście minut temu.

- Coś mnie ominęło? - zapytał i zmarszczył brwi.

Przewróciłam na niego oczami, bo naprawdę nie miałam siły mu wszystkiego tłumaczyć.



**************************************************************

Miłego czytania tego badziewia bobaski <3

Może i nie było 15 komentarzy, ale aktywność się poprawiła, więc wstawiam go teraz :)

Postaram się napisać dłuższy ... :'')

Kocham was :)

Wasza A xoxo


Igrzyska Śmierci - Peeta & KatnissOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz