ROZDZIAŁ 1

879 57 16
                                    

Był to poniedziałek, Alpha League właśnie siedzieli na stołówce, spożywając lunch.



Perspektywa Jinx:



- I co o tym myślicie? - spytałam, rozglądając się po twarzach drużyny.

- Mi tam obojętnie. Ważne, żebyśmy wygrali - jako pierwsza odezwała się Sona, popijając swój koktajl owocowy.   (~Tak, tak Sona jest niemową. Wiem, czytałam jej historię xd Później jest chyba wyjaśnione o co c'mon)

- Ja za to uważam, że moglibyśmy to jeszcze dopracować. Zawody już w piątek, a póki co, twój pomysł brzmi wręcz banalnie - dodała Kata, wrzucając do ust kolejne winogrono.

- Łatwo to wykryć. Trzeba zmienić nieco taktykę i będzie dobrze - mruknął Rengar dojadając swojego burgera.

- Może zrobimy tak, że Sona pójdzie na przynętę, w krzakach będzie Jinx, która ich unieruchomi, ja ich osłabię, wtedy Rengar i Katarina wskoczą w sam środek i... BOOM! - Aatrox walnął pięścią w stół.

- Brzmi nieźle - czerwonowłosa się uśmiechnęła - ale spróbuj mówić troszeczkę ciszej, bo ktoś może podsłuchiwać - wyszeptała nachylając się nad stołem.

Sona zaczęła nerwowo się rozglądać. Nagle Ren warknął:

- TEEMO! - po czym skoczył kawałek dalej. Złapał w swoje szpony dość niedużą kulkę w zielonym stroju. I wszystko jasne.

- Ile usłyszałeś mały szatanie?! - wysyczała Kata, przykładając jedno z ostrzy do jego gardła.

- Niby co? Zamierzasz mnie zabić? I tak nie możesz, bo wylecicie - Teemo się roześmiał.

- Nie, za to mogę iść do Rito. Nie jestem konfidentem czy coś, ale wtedy to wy będziecie mieć bana na najbliższe rozgrywki.

- Eww.. dopiero co tu podszedłem, usłyszałem tylko, że ktoś może podsłuchiwać - wyznał zrezygnowany zwiadowca.

- Następnym razem zakradaj się do innego stolika, w przeciwnym razie inaczej pogadamy - Rengar upuścił go z hukiem z powrotem na podłogę, po czym usiadł.

- To na czym skończyliśmy? - zaczęła Sona przygryzając słomkę od koktajlu.

- Taktyka - odchrząknęłam - zacznijmy od tego, że będę musiała podkręcić PifPaf...

Alpha LeagueOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz