Laura POV:
Poczułam podmuch wiatru. Otworzyłam oczy i zobaczyłam, że leże na wielkiej polanie, którą otaczał las. W oddali słyszałam śpiew ptaków. Niebo, było przejrzyste. Wstałam i zdałam sobie sprawę, że nic mnie nie boli. Mogłam robić wszystko co chciałam. Rozejrzałam się, a moją uwagę przykuł biały kształt, który mignął między drzewami. Poszłam w jego stronę. Zaczął się coraz bardziej oddalać. Nie chciałam go stracić z oczu, więc zaczęłam biec.
Po chwilowym maratonie dotarłam nad piękne jezioro. Woda była tak czysta, że mogłam zobaczyć w niej swoje odbicie. Gdy podeszłam bliżej, moim oczom ukazało się mnóstwo kolorowych rybek. Uśmiechnęłam się na ten widok. Podniosłam wzrok, po drugiej stronie jeziora, stała brązowowłosa kobieta. Uśmiechała się przyjaźnie.
Patrzyłyśmy się na siebie prze chwilę. Chwilę później usłyszałam głos:
- Lauro, proszę, wejdź do wody.
Jak ona to zrobiła? Postanowiłam, że wykonam jej prośbę:
- Teraz spójrz w dół.
Ponownie wykonałam jej polecenie i...doznałam szoku. W wodzie ujrzałam siebie. Leżałam na szpitalnym łóżku. Wyglądałam strasznie. Moja skóra, była tego samego koloru co kołdra, oczy podkrążone, a usta spierzchnięte:
- Czy... to jestem ja?-Spytałam kobiety.
- Tak, to jesteś ty. Zostałaś otruta. Aktualnie umierasz. Jednak masz możliwość, aby wrócić na ziemię i żyć, możesz też zostać tutaj. Wybór należy do ciebie.
- To chyba oczywiste, że...
- Poczekaj, zanim zdecydujesz, jeszcze raz, popatrz w jezioro.
Opuściłam głowę... zobaczyłam...Max'a. Wył i skomlał do księżyca. Potem zobaczyłam, że chce skoczyć. Ale dlaczego? Zaczęłam płakać. Chciałam go uratować, ale z drugiej strony nie chciałam czuć więcej bólu.
Spojrzałam się na kobietę, a następnie powiedziałam:
- Już wiem co chcę zrobić.
- Słucham zatem.
- Chcę...
CDN.
Postanowiłam, że rozdział ten będzie wstępem do następnego:)
Jak myślicie jaką decyzję podejmie Laura?
Jeszcze dzisiaj powinien pojawić się nowy rozdział.
Liczę, że w komentarzach będziecie pisać pomysły na to co wydarzy się w następnej części:)
CZYTASZ
Zmieniłeś mnie ✔
WerewolfPRACA BIERZE UDZIAŁ W KONKURSIE LITERACKIM SPLĄTANE NICI Laura- jest spokojną dziewczyną, a jej życie wygląda tak jak u większości nastolatek. Wszystko w jej życiu byłoby normalne, gdyby nie spotkała chłopaka, który wywróci jej życie o 180 stopni...