-Gelecek Bölümden-

1.2K 67 17
                                    

Minicik kesit

Öğretmen sana kızdı,kovdu,bağırdı.." Parmaklarıyla durumu sayıyor Zeynep.
"Sonra da Ali geldi,öğretmen senden özür dileyecek dedi ve sen onu zorla sakinleştirdin.."
"Hı hı" diyerek kafamı sallıyorum.
"Ee, Ali ile sen..ne iş?"
Meraklı gözlerini gözlerime dikiyor.
"Geçen gün bağırmadımı bu sarı kafa sana..rezil etmedi mi.."
Ardından kafasını silkiyor.
"Off kızım anlatsana..kafam karıştı..Ali'ye ne oluyor hem?!"
Sırıtıyorum.
"Sevgilim de ondan.."
"Dur bi dakika...NE! OHA! ÇÜŞ! YUH! "
"Ya bağırmasana.." Etrafa göz gezdiriyorum kimse duymuş mu diye.
"Kızım duysunlar..Senin Ali'yle sevgili olduğunu bilseler şu kokoş kızlar orta yerinden çatlarlar hahahaha."
Gülümsüyorum.
Oturduğumuz bankın yanından Sude'ler görüş alanımıa gıriyor..
"Tuğçeciğim ben hoşlandığım çocuk tarafından rezil olsam..üstüne üstelik hoca tarafından kovulsam..." Kahakaha atıyorlar.
Dişlerimi sıkıyorum.
"Neyseki Ali bazılarının para avcısı olduğunu anladı." Saçlarını savuruyor egosunu tatmin edercesine. Ve şu an ne kadar iğrenç gözüktüğünü bir bilse.
Gözlerim kısılıyor..mideme kramp giriyor.
"Selin sen mal mısın dalsana kızım ne duruyorsun!"
Adeta burnumdan soluyorum
"Kavga edeceğim, müdür odasina çağıracak ve sonra ne olacak Zeynep.."Seslice nefesimi salıyorum
" Zengin değilim diye beni sınıftan kovan hoca olan okulun müdürü, sence, beni haklı çıkaracak mı!"
Gözlerim doluyor.
"SUDE!"
Duyduğum sesle bir anda irkiliyorum.
Ses tonundan Sude'nin söylediklerini duyacak kadar burda olduğunu anlıyorum.
Şok olmuş vaziyette burnundan soluyan Ali'ye,bir de derince yutkunan Sude'ye bakıyorum.

Renksiz HayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin