- Gelecek Bölümden -

1.2K 96 25
                                    

Kısa kesit..

Selin

Film izlediğimizde atıştırmak için patlattığım mısır tanelerinden birini ağzıma atarak koltuğa serpiştirdiğim cd'leri karıştırıyorum.
Çoğunluğu aksiyon filmleri oluştursa bile Ali'nin film arşivinde romantik, komedi, dram türündeki filmler de az değildi.
Dikkatimi çeken bir tane cd'yi elime alarak üzerini inceliyorum.
"Jeux d'enfants"
Kapağı beni yanıltmıyorsa, harika film ola bileceğini düşünerek kenara bırakıyorum.
"Selin, havluyu salonda unuttum getirirmisin?"
Ali'nin seslenmesi üzerine kendime gelirken mısır kasesini yarıya kadar indirdiğimin farkına bile varmamıştım.
"Getiriyorum."
Diye yüksekten seslendiğimde koltuğun üzerine bıraktığı beyaz havluyu elime alarak banyoya ilerliyorum.
Bir kere tıklattığımda duymamış olacak ki ses gelmiyor.
"Aşkım, getirdim havluyu."diye seslendiğimde banyodan boğuk sesi yankılanıyor,
"Selin, çıplağım, nasıl geleyim!"
Düşüncesi bile derince yutkunmama sebep olurken gözlerimi deviriyorum.
"Ali, çıplaksın, nasıl geleyim!"
Dişlerimi alt dudağım geçirerek bekliyorum, dudaklarından dökülecek cevabı.
"Birtanem, arada duş perdesi var zaten. Bırakıp gideceksin. Allah Allah sanki beni şey görmedin yani, Selin."
Ali'nin lafları kafamı, utancımdan bulduğum ilk deliğe sokma isteği uyandırsada elim yavaşça kapı kulpuna gidiyor.
Su şarıltısı ve hafif buğ olan sıcak banyonun nemli fayansına adım atar atmaz geriliyorum.
Ali söylediklerinde haklı ola bilirdi.
Onu öyle görmüş olabilirdim ama bu durum farklıydı.
Havluyu bırakarak arkamı döneceğim sırada şeffaf, neredeyse içeriyi açıkça bilindiren duş perdesinin arkasından Ali elini uzatıyor.
"Uzatırmısın, Selin?"
Kulaklarımın altından yayılan çöl sıcağı, banyonun havasız atmosferi ile birleşince akciğerlerim nefes almakta zorluk çekiyor.
"Havluyu elime alarak bir kaç adım yaklaşarak Ali'ye uzattığımda ne olduğunu anlamadan bileğimden çekerek beni kabine sokuyor.

En heyecanlı yerinde :)
Vote ve yorum sayları yülsek gelirse son bölümün, yeni bölüm o kadar erken gelir..

Renksiz HayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin