- Gelecek Bölümden -

1.2K 84 25
                                    

Tatlı mı tatlı kesit ;)

Selin

Burnumu boyun girintisine bastırırken yeni çıkmış sakallarının, burnumun ucunu gıdıklamasına izin veriyorum. Burası... Tam da burası benim yuvamdı. Hayatın soğuk ayazından kaçarak sığındığım huzurlu, sıcacık yuvam.
Varla yok arası buse konduruyorum tenine.
Kafamı yanağına yaslayarak yüzünün her karesinde gözlerimi gezindiriyorum. Alnına düşen bir tutam saçı tablo havası sezdirmişdi bana.
O kadar yakışıklıydı ki... Masallardan fırlamış prens misali. Ve ben bu masalda prenses değil de, hep külkedisi olmayı istemişimdir. Mutsuz ama aşık.

Ali, parmağımda yüzük bulunan sağ elimi elleri arasına alarak ciddi bir şey düşünüyormuş gibi incelemeye koyulmuştu.

"Bu evlilik teklifi sözde kalmayacak biliyorsun değil mi?"

Ali'nin, zihmindeki düşünceleri savuşturan mırıltısıyla dirseğimden destek alarak uzandığımız yataktan doğruluyorum.
Gözlerini parmağımdaki yüzükten çekerek benimkilere dikiyor.

"Birkaç güne işlemleri başlatacağım."

Yutkunarak söylediklerini sindirmeye çalışıyorum. Belki, binlerce kez evlilik senaryoları kurmuştum kafamda. Ne beyaz gelinlik ne de düğün... Bir tek Ali'yi düşlemiştim yanımda. Ve şimdi bu hayalin gerçek olacağı düşüncesi, istemsizce nabzımı hızlandırmıştı.

Ali, beni kendime getirme amacıyla olsa gerek, işaret parmağını burnuma dokunduruyor.

"Evleniyoruz, kızım! Karım oluyorsun artık!

Dudaklarımı kıpırdatmaya çalışıyorum ama sanki kelimeler düğümlenmiş gibiydi dilimde.
Evlilik teklifi ettiğinde bile bu kadar sersemlememiştim heyecandan.

"Karım?" Diyorum sakince. Sanki 'Çimdikle beni Ali, gerçek olduğundan emin olayım' gibi.

Dudağını büzüyor aval bakışlarım karşısında.

"Yoksa hanımım mı diyeyim?"

"O zaman sen de benim beyim olacaksın... şey yani..."

Kafamı silkiyorum transtan çıkmış gibi.

"Evleniyoruz değil mi, gerçekten?"

Kısık kahkahasını havaya savurarak, benim gibi dirseği üzerinde yükselip yüzlerimizi yaklaştırıyor.

"Düşünsene evliyiz... Rüya gibi."

Başparmağımı bıyıkları üzerinde haraket ettirerek fısıldıyorum.

"Bu sefer rüya olmasın, Ali. Evlenelim."

Yazarken bile heyecanlandım♡

Sınır dolduğu gün YENI BÖLÜM gelecek...

Renksiz HayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin