Bölüm gecikecek dedim..Kesinlikle yalancı değilim:).
Ne yapayım içimdeki yazma aşkını durduramıyorum bir türlü.Diğer hikayemin bile ilk bölümünü yazdım bitirdim :)
Benim ilham perim sizin yorumlarınız. O kadar mutlu oluyorum ki anlatamam. İYI KI VARSINIZ♥Hoca tüm enerjisi ile ders anlatmaya devam ederken kimsenin bu sıcakta ilgi odağının ders olduğunu sanmıyorum. Kimi telefon kurcalıyor,kimi dedikodu kazanını kaynatıyor,kimi ise benim gibi sevgilisi ile bakışıyor.Eğer tarih hocanız yetmiş beş yaşında ve gözlüklüye ciddi kuralları olan özel okullarda bile ders böyle kaynatılabiliyor.
Sıkıştığımı farkedince izin alarak tuvalate gidiyorum.
Kabinden çıkarak elimi yüzümü yıkayarak aynaya baktğımda kapının kilit sesiyle gelene bakıyorum.
Bingo..Sude..
Kaşlarım çatlıyor. Ellerini göğüsünde birleştirek bana yaklaşıyor yavaş adımlarla.
Kapıya yöneldiğim anda karşıma geçerek önümü kesiyor.
"Çekil önümden."
"Çekilmezsen nolur?" Kesik boyalı sarı saçlarını savuruyor herzamanki ego patlamasını yaşarken.
Daha sonra kendi sorduğu soruyu
"Ha ben söyleyeyim...Ali'ye ispiyonlarsın."
Gözlerimi devirip dişlerimi sıkıyorum.
"Ben kimseyi kimseye ispiyonlamadım. Kendi haltını yaparken suç üstü yakalandın." Parmağımı göğüsüne basarak söylediklerim onu çileden çıkarmış olacak ki yüzü kıpkırmızı kesiliyor.
"Benim sahip olmak istediğim pozisyonu elimden alarak çok fena ettin Selin hanım!" Adeta burnundan solurken söylediklerini anlamaya çalışıyorum.
"Pozisyon?"
Kendine hakim olamamış olacak ki tiz sesi ile bağırmaya başlıyor boş tuvalette.
"Bu varoş halinle Ali'nin sevgilisi oldun diye, okulun popüler kızı olacağını zannediyorsan inanki yanlış yapıyorsun."
Ne yani tek derdi bu muydu?! Popülerlik..
Görünümü yaşından olgun bir kız izlenimi bıraksada, beyni on beş yaşındaki bir ergen beyni kadar çalışıyordu.
"Benim popülerlik falan umrumda değil." Gitmek için hamle yapacağım sırada duraksıyorum.
"Ha birde...dün yeterince popüler oldun zaten."
Gamzelerimi belirgenliştirerek gülümserken gözlerinden adeta ateş fışkırıyordu.
"Senin başına öyle bir oyun açacağım ki Ali dahil herkese rezil olacaksın" diyor tıslayarakSöylediklerine takmayarak kii olan kapıyı tıklıyorum yumuşak sayılmayacak bir şekilde.Sude'nin betçiliğini üstenmiş Tuğçe kapıyı açarken gözlerimi devirerek oradan ayrılıyorum.
*
Mesaiye kalacağı için Zeynep okul çıkışı yanımdan ayrıldığı için Emre de Ali'yi arayıp apar topar çağırdığı için şu an sıcaktan ve sıkkınlıktan bunalmış bir şekilde kaldırımda adımlarımı sayıyorum.
"Selin."
Gülümseme sebep olan eşsiz sesle arkaya çeviriyorum kafamı.
Yanıma yaklaşarak öncr beni süzüyor,daha sonra kaşları çatık bir şekilde yüzümü kavrıyor yumuşak elleriyle.
"Birtanem,iyi misin?"
Ilk defa bana böyle hitap etmesi neredeyse kaybolan tüm neşemi geri getiriyor.
"Sıcaktan bunaldım sadece.Yok bir şey."
İçinin rahatladığını belli eden kasları gevşerken parmaklarıyla yanağımı okşuyor.
"O zaman benimle partiye geliyorsun."
"Parti mi?"
"Emre parti veriyormuş bir gece kulübünde.Çok ısrar edince bende..."
Buruşan mimiklerimi görünce eğiliyor yüzüme taraf.
"Hiç itiraz istemem."
"Ali benim gece gece ne işim var öyle yerlerde.."
Şekeri elinden alınmış çocuk gibi dudaklarını büzüyor.
"O zaman Aslı, Hale, Şule ile falan takılırım bende.."
Omuzuna sert bir ağırlıkta bir tane geçiriyorum.
"Ya pis fırsatçı hemen koş yokluğumda kızlara...hem senin ne işin var onların yanında..of bilmiyorum evden izin koparamam ki.."
Suratım asılıyor.
"Hadi ama annene Zeynep'te falan kalırım dersin.
Kafamı sallayarak kabul ediyorum.
Yaklaşarak burnunu burnuma sürtüyor. Ardından çeneme öpücük kondurarak nefesini yüzüme üflüyor.
"Sana bayılıyorum biliyorsun değil mi?"
Gözleri kapalı bir şekilde gülümserken dudağıma öpücük kondurarak yanımdan uzaklaşıyor.
"Sekizde hazır ol"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Renksiz Hayaller
Aktuelle LiteraturAşık olunca uykuların kaçar der kitaplar. Bu bendeki aşk mı, yoksa hoşlantı mı? Daha önce hiç aşık olmadım ki.. Aşkla ilgili onca şarkılar, şiirler yazılsada onlar sadece aşkın ne kadar güzel hissettirdiğini yazıyor, nasıl hissettirdiğini değil. D...