- Gelecek Bölümden -

1.2K 65 20
                                    

Önümdeki ince belli çay bardağının desenlerini izliyorum.Bazen en ufak detaylar bile ilgi çekici gele bilir utandığınız ve çekidiğiniz anlarda. Boğaza bakaN manzarası ile bir çay bahçesine göre oldukça ihtişamlı bir yerdi.
İçtiği çayı kenara bırakarak boğazını temizliyor oldukça otoriter bir görüntüsü olan kadın.Nihayet geldiğimizden beri süren sessizlik sonra eriyor.
"Seninle buluştuğumuzdan Ali'nin haberi olmaz umarım."
Arkasına yaslanıyor.
"Oğlum senden çok bahsetti. Önce ben bir konuşayım,tanıyayım dedim oğlumu böyle etkileyen kızla"
Söyledikleri beni biraz utandırsada hafif tebessümümü saklayamıyorum.
"Baban ne iş yapıyor? Kimlerdensin? Biraz tanımak isterim seni. Yanlış anlamazsın umarım.
Kafamı hayır anlamında sallıyorum. Derin nefes alıyorum.
"Babam yok. Annem de edebiyat öğretmeni."
Çayından bir yudum daha alarak kaşını kaldırıyor.
"Geçiminizi annen sağlıyor anlaşılan."
Sorduğu soru birazcık rahatsız etse bile aldırmıyorum.
"Baban.Vefat mı etti?"
Titrek nefes alıyorum ve masadaki çay kaşığıyla oynuyorum.
"Terketmiş bizi çocuktum daha, pek hatırlamıyorum."
Belki de ilk defa tanıdığım birine herşeyi anlatmamalıyım ama Ali'nin annesi olması durumu değiştiriyor.
"Hmm"diyerek kafasını sallıyor.
Kafamı kaldıramıyorum.Babam küçüuğumden beri beni boynu bükük bıraktı ve ben onun utancını henüz atmış değilim.
Çantasına uzanarak masaya çayların parasını bırakarak ayağa kalkıyor.
"Seni daha yakından tanımak isterim. Söylerim Ali'ye bir akşam seni eve yemeğe davet eder."
Ayağa kalkarak gülümsüyorum.
"Teşekkür ederim."
Beni baştan aşağıya süzüyor. Ardından topukları sert zemninde yankı yapacak biçimde çay bahçesinin çıkışına yöneliyor.

Derin bir oh çekmeyle rahatlıyorum.Birazcık sert kadın ama iyi birine benziyordu.
Telefonuma uzanarak Ali'yi tuşluyorum.Özledim.
Bir iki çalışta açılıyor.
"Alo."
Duyduğum kadın sesile kaşlarımı çatıyorum.
"Pardon yanlış tuşladım herhalde."
"Yok yanlış değil bir dakika...Aliiiii canım bir bakarmısın?."
Yutkunuyorum.

Diğer alsel hikayem KüçüK Hanımefendinin profilimde tanıtımını bulabirsiniz.kütüphaneye eklemyi unutmayın ;)

Renksiz HayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin