Sınır çabucak dolduğu için çabucak paylaştım bölümü...
Unutmayın ne kadar çok vote ve yorum o kadar erken ve güzel bölümler..
Keyifli okumalar.."Çok korkuttun beni biliyor musun? Bir an bitti sandım."
Parmaklarıyla dudağımın kenarını okşuyor. Huzura eriyorum sanki.Gözlerimi kapatarak burukça gülümsüyorum.
"Ya ben?! Öldüm sandım. Bir an kız öyle diyince..Şey.."
Başımı yere eğdiğimde hareketlenerek arabanın kapısını açıyor.
"Hadi, bizi bekliyor."
Kafamı sallayarak arabadan iniyorum.Elimden sıkıca tutarak kafeden içeri giriyoruz. Bir müddet gözleri kafe'yi taradıktan sonra cam kenarında oturan kızıl saçlı bir kızın el sallaması ile o'na tarafa gidiyoruz.
Sandalyeyi çekerek oturduğumuzda kız sırıtarak bir Ali'ye bir bana bakarak neşeyle el çırpıyor.
"Vay Ali demek kız arkadaşınla tanıştıracaksın beni.."
Ali elini masaya koyarak parmaklarıyla ritm tutuyor. Sinirlendiğinin göstercisi olan hareket.
Kızın neşeli ifadesi anında soluyor.
"Bir dakika, bir dakika sizin gözler...neden şişkin"
İşaret parmağı ağlamaktan şişmiş gözlerimizin arasında gidip geliyor.
Ali derin nefes alış verişi yaptıktan sonra konuşuyor.
"Şimdi yanlış anlaşılmayı düzeltelim."
Kız şaşkınca bakarken Ali bana çeviriyor bakışlarını.
"Kuzenim Yelda...Amcamın kızı olur kendileri."diyerek sert bakışlarını Yelda'ya yolluyor.
Yelda anlamamış gözlerle Ali'ye bakmayı sürdürürken.
Ali gözlerini deviriyor.
"Daha ne kadar sorumsuz olabirsin Yelda?! Hayır telefonumu açıyorsun hadi açtın diyelim. Abuk subuk hareketler niye yapıyorsun telefonda?!."
Yelda olayı anlamış olacak ki dudağını dişleyerek yutkunuyor.
Yavaşça eli çantasına uzandığında Ali onu durduyuyor.
"Hop hop!! Öyle kaçmak yok.."
Duraksayıp, önündeki bardaktan kocaman yudum alarak açıklama yapmaya başlıyor Yelda.
"Valla Ali şey oldu....Şey...Hani ben Almanyadan gelen gün birlikte Serkan'lara gitmiştik ya...Galiba şeyi, şey anladı şey ıı sevgilin."
Suçlu bakışlarını bize yollarken elini çenesine götürüyor..
Şişkin ve kızarık gözlerimizi işaret ediyor.
"Siz şimdi şey yüzünden mi... gözler falan.."
Elini şakalarına götürerek tedirginlikle ovuyor..
"Az daha aile faciasına yol açıyordum ayhh!!"
Yelda'nın hareketleri kaçmış neşemi geri getirirken gülümsememi bastırıyorum.
Elimi Yelda'nın elinin üstüne koyarak sıkıyorum.
"Tamam önemli değil."
E yani alt tarafı ayrılmanın eşiğine geldik, öldük dirildik, ağlaştık falan (!)
Ali gözlerini sonuna kadar açarken sakinleşmesi için diğer elimle onun elini tutarak parmağımla okşuyorum.
Yelda duruşunu düzletip gülümsüyor.
"Varya ben seni çok sevdim kız.Adın neydi?"
Sırıtıyorum.
"Selin."
Fazla samimi ve eğlenceli yapısıyla çabuk ısınıyorum Yelda'ya.
Ali azcık yatıştıktan sonra bize bir şeyler almak için ayaklanıyor.
Yelda bana dönüyor.
"Kuzenim diye demiyorum dünya harikasıdır Ali. Amcama çekmiş... Ama Yengem..."
Yüzünü buruşturarak parmağıyla boğazına bıćak işareti yapıyor
"Cık."
Gülerek dudaklarımı büzüyorum. Feryal hanım yalnızca bende değil herkeste biraz olumsuz etki bırakmış anlaşılan.
"Ee, ne kaynatıyorsunuz?"
İçecekleri masaya bırakarak yerine oturuyor.
"Hiçn, aileniz hakkında bilgi veriyordum Seline." diyerek bana göz kırpıyor.
Portaklan suyuma uzanarak yavaş yavaş yudumluyorum.
"Sahi, Selin, anne babam da seni merak ediyorlar, bu akşam yemeğe götürsem seni, bize mesela."
Ali'nin söyledikleri meyve suyum boğazımda kalmasına sebep olurken öksürmeye başlıyorum.
"Öhöhö öhöö..."
Ali yavaşca sırtıma vuruyor.
"Birtanem iyi misin?"
Boğazımı temizleyerek derin nefes alıyorum.
"Ne dedin sen?"
Gözlerimi kocaman açmış Ali'ye odaklanıyorum.
"Annemlerle tanıştırayım dedim.."
Ciddimi diye bir kaç dakika yüzünü inceliyorum. Ve bunu o kadar kolay söylüyor ki...
Elimi ter basmış alnıma götürüyorum.
"Ali ben...daha erken..utanırım ben.."
Eli ile çenemi kavrayarak ona bakmamı sağlıyor.
"Bebeğim, heyecanlanıyorsun anlıyorum ama gerçekten gerek yok. Hem annem kaç gündür seni çağırmamı istiyor.
Feryal hanım istediği için daha önce tanıştığımızla ilgili birşey diyemiyorum.
"Yelda gözlerini şaşkınlıkla açarken ağzı da eşlik ediyor.
"Yengem?....Orhan amcanın karısı?..'!Vay be." diyerek dudaklarını sarkıtıyor.
Bıkkınlıkla gözlerimi kapatarak akşamkı manzarayı kafamda canlandırarak ofluyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Renksiz Hayaller
Aktuelle LiteraturAşık olunca uykuların kaçar der kitaplar. Bu bendeki aşk mı, yoksa hoşlantı mı? Daha önce hiç aşık olmadım ki.. Aşkla ilgili onca şarkılar, şiirler yazılsada onlar sadece aşkın ne kadar güzel hissettirdiğini yazıyor, nasıl hissettirdiğini değil. D...