- Gelecek Bölümden -

1.2K 64 18
                                    

Bardağıma uzanarak soğuk sudan büyük yudum alıyorum. Heyecandan tabağıma pek te dokunmamıştım.Ali gerginliğimi farketmiş olacak ki,elini bacağıma koyarak 'herşey yolunda heyecanlanmana gerek yok' der gibi bakış atıyor.
Her ne kadar çekinmeme rağmen beni ailesi ile erken tanıştırdığı için kızsam da,diğer taraftan mutlu oluyordum.Ve şakacı tavırlarıyla sofrada adeta neşe saçan babası Orhan bey,Ali'nin şimdiye kadar böyle bir şey yapmadığını, hatta Ali'ni daha önce bu kadar mutlu görmediğini söylemesi beni aşırı sevindiriyor,mutlu ediyorm
Sakince yemeğini yeyerek arada bir beni ciddi surat ifadesi ile süzen Feryal hanım yutkunmama sebep olsada,bunu belli etmemeye çalışıyordum.
Tabağıdakileri bitirerek boğazını temiziyor Feryal hanım.
"Ee,Ali Yasemin'le konuşuyor musun yine?"
Şaşkın bakışlarım Ali'ye çevriliyor.
"Yok ya kaç yıl oldu haberim yok"diyerek yemeğine devam ediyor Ali.
Feryal hanım bakışlarını bana çevirerek gülümsüyor ve açıklama gereği duyuyor kendinde.
"Yasemin uzak akrabamız. Bir aralar Ali'ye zaafı vardı."
Söyledikleri üzerine huzursuzlanıyorum. Benim Ali'nin sevgilisi olduğumu,artı buraya tanışmak amaçlı geldiğimi bile bile böyle konulardan bahsetmesi beni ziyadesiyle geriyor.
Derin nefes alış verişi yapıyorum.
"Kızım bakar mısın?" Diyerek yardımcıya sesleniyor.
"Buyurun Feryal hanım."
"Özel olarak hazırlattığım Fransız yemeğini getirin."
Yardımcı kafasını sallayarak mutfağa ilerlerken Orhan bey konuşuyor.
"Allah aşkına Feryal masada bir kuş sütü eksik.Kendi memleketimizin yemekleri hepsinden güzel.Ne gerek var Fransızmış,ispanyolmuş.."
Feryal hanım gözlerini deviriyor.
"Selin için hazırlattım yemeği.Şimdi o ne bilir Fransız yemeklerini Allah aşkına..Hı!..Tadar en azından."
Beni aşırı derecede rahatsız eden konuşması ile dudaklarımı kemiriyorum.Avuçlarım terliyor. Sanki beni aşağılamak için çağırmıştı yemeğe.Başından beri kendime yediremediğim şey kendini açığa veriyor.Feryal hanım benden hoşlanmamıştı.

Renksiz HayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin