16-Aşk_ı sadakat

28 5 1
                                    

Begüm

         Bütün  gece  onu  beklemiştik.  Ondan  haber  alabilmek  için  Murat  arkadaşlığımı  ilerletmiş, aslında  onlar  hakkında  her  şeyi  bildiğimi  açıklamıştım.  Tabi  Murat  esilalı  kimliği  gereği  kolay çözülmüştü.  Esilalı  olduklarını  öğrenmeme  rağmen  Eymen  hakkında  ayrıntılı  bilgi  vermemek için diretmişti.  O  zaman  anladım  ki   bazı  sınırları  aşmalarını  beklemek  sandığım  kadar  da  basit değildi. Eymen'in  gidişinin  ve  sonrasında  dönüşünün  sebebini  bilmiyordum.  Ama gözlemleyebildiğim  bir  şey  varsa  o  da  Selim  Bey'in  onun  gelişinden  hoşnut  olmadığıydı.  Şaşılacak bir  gerginlik  ve  bitkinliğe  teslim  olmuştu.

  Zeynep'in  o  garip  hastalıklı  halini  Selim  Bey  de  görmek beni  düşündürüyordu.  Bu  adamın    anlaşılmaz  hallerini  aramızda  tartışmamıza  rağmen  böylesi  bir
değişimin  nasıl  olabileceğini  açıklayamamıştık.  Murat  da  bu  konuda  benim  kadar  temkinliydi. Yolunda  gitmeyen  bir  şeyler  olduğuna  emindim.  Saat  gece  yarısını  geçmişti.  Hepimiz  Eymen'i karşılamakta kararlıydık. Sanırım  en çok  beni  gördüğüne şaşıracaktı.   Eymenin  yokluğunda  Murat' tan  öğrendiğim  bazı  bilgiler  beni  şaşırtmıştı. 
    Ona  ilk  atalarının kim  olduğunu  sorduğumda  Adem  ile  Havva'nın  soyundan  geldiklerini  söylemişti.  Ve  ısrarlı sorgulamam  sonrası  aslında  onların  cennetin  çocukları  olduklarını  öğrenmiş  bulundum. 
   Adem  ile Havva  yer  yüzüne  indirilmeden  önce,  hala  cennetteyken  olan  neslin  esila  halkı  olduğunu  kavramak beni  sarsmıştı.   Artık  sabrım  kalmamıştı.  Eymen'in  gelmeye  niyetli  olmadığına  karar  verdim.  Tam ayaklanacaktım  ki  evin  ahşap  kapısı  açıldı.  Onun  gelişiyle  herkes  kendine  çeki  düzen  vermişti.  Ona saygı  duyduklarını,  bir  koruyucu  olarak  kabul  ettiklerini  onları,  yakından  tanıdığım  bu  kısa  zaman içinde  idrak  etmiştim.  Yorgundu  ama  olumlu  bir  ruh  halindeydi  şu  an.  Espila'nın  yanından  gelmiş olduğu  kolaylık  anlaşılıyordu.  Galiba  onu  kaybetmeyi  kabullenmiştim  ama  tüm  bunlara  rağmen etrafımda  olmasını  istiyordum. 
  Murat'tan  kendi  Eymen'imi  yaratma  fikriyle  bir  süre  oyalansam  da, aşk_ı  sadakat  rengiyle  odaya  girdiğinde  ve  ruhaniyetiyle  odanın  havasını  kolaylıkla  değiştiğini gözümle  görüp  hissettiğim  anda  kimsenin  onun  gibi  olamayacağına  kanaat  getirdim. 
   Evet  o bulunduğu  her  ortamı      ruhani  üstünlüğüyle  farklı  bir atmosfere bürüyordu. Hayır  bu  duygu  değişiklikleri  benim  zavallı  kimyamın  çözümlemesi  değildi.  Onun  bulunduğu  yer  iyi ruhların  koruması  altına  alınıyordu.  Ben  bu  ruhların  kimler  olduklarını  bilmesem  de  nurlarını görebiliyor.  Ferahlatıcı  varlıklarını  hissedebiliyordum.  Eymen'in  etrafı  kuzey  ışıklarını  andıran  bir mucizeyle  ışıldıyordu.  Usulca  ayağa  kalktım.  Eymenin  ruhuna  ve  ona  eşlik  edenlere  karşı  duyduğum saygının  bilinçli  bir  şekilde  elimi  yüreğimin  üzerine  koyup  hafifçe  başımı  eğerek  selamladım.  Daha önceleri  Eymen'in  varlığı  o  denli  gözümü  kör  etmişti  ki  onun  insanlık  misyonu  içinde  ne  denli kıymetli  olduğunu  kolaylıkla  unutmuştum.  Sanırım  ulaşılabilir  olmasını  istememden  kaynaklanıyordu yada  şu an gördüklerim  daha  önce  yoktu.
  Oda  aynı  beden  diliyle  bizleri  selamladı.  Ayaklanan  herkes  yavaşça  eski  pozisyonlarını aldılar.  Beyaz  siyah  ve  turuncu  odanın  genel  ambiyansını  oluşturuyordu.  Sade  bir  dizayn  tercih edilmişti  evde.  Bu  ev  Selim  Bey'in  misafirleri  için  hazırlattığı  bir  mekan  olmalıydı.  Eymen  sakin adımlarla salonu adımlayarak  bizim  bulunduğumuz  bölüme gelip oturdu.
"Beni  beklediğinizi  bilmiyordum."Dedi  bekletmiş  olmaktan  hicap  duyarak.  Gözleri benim  üzerimde gezindi.
"O  her  şeyi  biliyor."Dedi  Murat.  Eymen  başıyla  onay  verdi,  doğrusu  şaşırmış görünmüyordu.

ESİLA'NIN KAYIP KIZI(tamamlandı)#wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin