47-EYMEN

21 3 0
                                    

Gördün  mü  kırmızı  kandilleri?    Gördün  mü  berrak  göğü?  Vardın  mı  Miracına?    Paylaştın  mı aşkını?  Bulabildin  mi  ölümde  hayat?  Sordun  mu  var  mıymış  ölüm?  Aldın  mı  nafakanı  aşktan?  Yanıp tutuşabildin  mi  bugün?  Akıttın  mı  derdini  gözlerinden?  Soludun  mu  beni  nefes  diye?  Gidiyorum sevdiğim  sen  kalabil  diye?  Senin  yaptığın  gibi  bende  kendimi  sana  veriyorum?  Biliyorum  ne  ben seninim  ne  de  sen  benimsin...  Ama  ben  senim,  sende  bensin.  Bıraktı  beden  ruhu.  Güneş  olmuş Espilam  beni  bekliyordu.  Işığıyla  Babür'ü  de  aydınlatıyordu.  Bu  merasim  Babür  içindi.  Bu  aşkın diyetiydi.  Babür  olmasaydı  Espila  ve  Eymen  de  olmazdı.  Işık  olmuş  elimle  onun  elini  tuttum. Babür'e hayat  vermek  için  buradaydık. Hayat  bulmak  için buradaydık.   Yarılmıştı  gök...  Delinmişti  yer.  Her  zerrede  varlık  vardı.  Aşk  hiçbir  boşluk  bırakmamıştı. Bugün  bayramdı.  Aşkın  bayramı.  Hiçliğimize  dolan  nuru  kutluyorduk.  Göğe  yükselen  ruhların şarkısını  okuyordum.  Biz  her  zerrede  birbirimizi  görüyorduk.  Ben  kadındım,  o  erkek...  O  vardı  ben yoktum.  O  aşktı  ben  onun  soluğuydum.  Şimdi  bütün  ışıklar  tavaf  ederken  aşkı.  Ne  biz  vardık  ne  de onlar.

ESİLA'NIN KAYIP KIZI(tamamlandı)#wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin