Ik smijt de deur dicht. Geschokt draai ik me om en loop naar binnen. Shit, dit kon ik nou er echt niet bij hebben.
Ik lig al uren in bed. Onrustig draai en woel ik de hele tijd. Gefrustreerd kijk ik op de klok. 04:00uur. Ik loop naar beneden en maak thee voor mezelf. Met een kop warme thee ga ik op de bank zitten. Ik pak mijn mobiel en kijk wie er allemaal op WhatsApp zijn. Tot mijn verbazing zie ik dat Zayn nog online is.
A: Waarom slaap jij nog niet?
Z: En dat vraag jij mij?
A: Tjaa....
Z: Ik ben nog aan het gamen, waarom slaap jij nog niet?
A: Denk te veel na.....
Z: Waarover??
A: Hmm vertel later wel, ga weer terug in bed.
Z: Amber?
A: Ja?
Z: Laat je me het weten als er iets is?
A: Tuurlijk, slaap lekker xxx
Ugh, wat moet ik nou doen? Ik loop terug naar boven en ga onder de dekens liggen.
~
Ik word wakker door de deurbel. Vermoeid sta ik op en kijk in de spiegel. Ik heb enorme wallen. Ik ben bijna beneden als ik me opeens bedenk. Ik zou vanmiddag pas naar Niall gaan. Dus hij zal het niet zijn. Meteen stop ik en ren terug naar boven.
Shit shit shit shit shit. Ik loop rond in mijn kamer. Niet wetend wat ik moet doen. Ik ben zo diep in gedachten bezig dat ik schrik als ik mijn mobiel opeens hoor afgaan. Ik kijk wie er belt. Het is Zayn.
"Ja?"
"Ben je nog van plan om open te doen?"
"Wat?"
"Ik sta al een kwartier voor je deur. Ga je nog voor me open doen?"
"Oh sorry, momentje."
Ik hang op en ren opgelucht terug naar beneden. Ik ben blij als ik Zayn buiten zie staan. Hij kijkt me vragend aan terwijl ik hem binnenneem.
"Wow, heb je nog wel geslapen?" vraagt hij me als we op de bank zitten.
"Beetje," antwoord ik terwijl ik met mijn vingers over mijn wallen ga.
"Wat kom je zo vroeg doen?" vraag ik
"Ik wou zeker weten dat je nog niet had ontbeten, dus leek het me slim om vroeg te komen," zegt hij.
Ik moet glimlachen om zijn logica.
"Als je me gewoon had gesmst, dan had ik het ook wel gewoon gezien wanneer ik wakker zou worden."
"Ja maar dit is leuker."
Ik sta op.
"Hang maar wat rond, dan maak ik me even klaar."
"Is goed."
Ik ren naar boven en stap snel onder de douche. Als ik klaar ben en voor de spiegel sta, zie ik dat mijn wallen een beetje zijn weggetrokken. Ik pak mijn zwarte broek, een simpel shirt en mijn rode leren jasje uit de kast en trek ze snel aan. Terwijl ik mijn haren stijl hoor ik Zayn roepen.
"Als het nog lang gaat duren, kunnen we net zo goed gaan lunchen."
Ik moet lachen om zijn opmerking.
"Alleen nog mijn haren," roep ik terug.
Hij rent naar boven en gaat op mijn bed zitten. Ik heb net mijn haren af en doe een beetje mascara op. Met een beetje rode lippenstift kijk ik Zayn aan.
JE LEEST
Onmogelijke Liefde (one direction)
FanfictionWanneer Amber een buitengewone kans krijgt voor een nieuw leven, grijpt ze deze met beide handen. Nieuw leven, nieuwe mensen en misschien ook wel nieuwe liefde? Wanneer Amber een balans probeert te vinden tussen haar nieuwe carrière en een onmogelij...