*Woensdag*
Ik lig nog in bed en pak mijn mobiel. Het is 08:30uur dus heb ik nog 1,5 uur. Ik stap uit bed en ga meteen onder de douche staan. Als ik uit de douche ben pak ik een jurkje en doe hakken eronder aan. Ik doe mijn haren in een staart en doe een beetje make-up op. Ik pak mijn spullen in en doe alles in mijn koffer. Terwijl ik mijn mobiel pak, besluit ik dat ik vandaag ergens zal ontbijten. Snel pak ik mijn tas en loop richting de deur.
*In het restaurant*
Ik krijg koffie met een croissant en een tosti. Ik scroll door twitter en zie dat ik meer followers heb. Ook zie ik dat ik allemaal mentions heb van foto's van mij en Niall. Sommige mensen noemen me een slet en vragen zich af of ik Niall's vriendin ben. Dit kan ik nu echt niet gebruiken denk ik bij mezelf. Ik eet mijn ontbijt op en drink mijn koffie. Zodra ik klaar ben, betaal ik en ga richting de studio.
Ik kom aan in de studio en kijk op de klok. Ik zie dat het 09:45uur is. Ik loop naar de kledingruimte en zie 3 kledingrekken staan. Boven de kledingrekken hangt een groot bord waarop staat: 'Amber Bloom'.
O god, denk ik bij mezelf. Moet ik serieus uit deze 3 rekken kiezen?! Op dat moment komt Anna binnenlopen.
"Aaah hallo Amber, goed dat je vroeg bent, nu kunnen we meteen beginnen."
Ik knik en ze pakt meteen 5 jurken.
"Zou je deze even allemaal willen passen?" vraagt ze me.
"Ja is goed," zeg ik.
Ik pak ze alle 5 aan en loop naar het gordijn. Ik ga erachter staan en trek mijn jurk uit. Ik pak als eerste de knalrode, en zie dat dat de langste is. Zodra Anna mij ziet schudt ze haar hoofd.
"Nee," zegt ze, "geen lange jurken."
Ik loop terug en trek de volgende aan.
Nadat ik de andere 4 heb gepast zegt Anna dat ik moet kiezen tussen 2 jurken. Ze zijn allebei kort maar de lichtblauwe is mooier dan de oranje jurk.
"De lichtblauwe," zeg ik.
"Daar ben ik het mee eens," zegt ze, "je ogen kleuren daar mooier bij."
Ik doe mijn eigen jurk weer aan, en Anna geeft me de jurk met een hoes eromheen. Ik zeg Anna gedag en loop richting de deur. Op naar mijn appartement!
In mijn appartement pak ik meteen de doeken en emmer die ik heb gekocht. Ik maak mijn huis schoon en wacht tot de meubels komen. Zodra mijn meubels en witgoed binnen zijn, stof ik ze af en maak de vloer schoon. Ik wil immers wonen in een schoon huis. Ik ben eindelijk klaar en kijk dolgelukkig naar mijn huis. Het ziet er super mooi uit. Tevreden pak ik mijn jurk en doe die in mijn nieuwe kledingkast. Dan pak ik mijn tas om mijn spullen van het hotel op te halen.
*Na 2 uur*
Ik heb eindelijk al mijn kleren in de kast, en heb ook mijn keuken ingericht. Ik heb uitgecheckt bij het hotel. Ik pak mijn badjas en loop naar de badkamer. Ik laat het bad vollopen en stap er daarna in. Terwijl ik lekker zit te ontspannen hoor ik mijn telefoon afgaan. Ik pak hem en kijk.
▶Niall:
Hee lief, heb je zin om vanavond uit eten te gaan? xx Niall◀
Pfff, na die tweets is het eigelijk beter als ik even niet meer met Niall zou omgaan. Het zorgt tenslotte voor een slechte publiciteit.
Gauw sms ik hem terug.
▶Amber:
Vanavond niet, ben doodmoe. Heb je zin om morgen met de jongens bij mij te komen eten? Ik kook (: xx Amber◀
▶Niall:
Is goed, rust maar lekker uit schatje ♥ xx Niall◀
Ik leg mijn telefoon opzij en ga weer lekker relaxen.
*****************************************
JE LEEST
Onmogelijke Liefde (one direction)
Fiksi PenggemarWanneer Amber een buitengewone kans krijgt voor een nieuw leven, grijpt ze deze met beide handen. Nieuw leven, nieuwe mensen en misschien ook wel nieuwe liefde? Wanneer Amber een balans probeert te vinden tussen haar nieuwe carrière en een onmogelij...