* 3 weken later*
Het is vandaag Miranda's verjaardag en dat gaan we vieren. Mijn ouders en die van Niall zijn alweer terug naar hun eigen huis. Mijne naar Nederland en die van Niall naar Ierland.
Ik sta voor de spiegel en borstel mijn gestijlde haar. Daarna breng ik zoals gewoonlijk een beetje lippenstift aan en loop ik naar Rose's kamer.
Ik heb haar het jurkje dat Miranda voor haar had gekocht bij haar aangedaan. Ze groeit zo snel! Ik til haar de lucht in en ze begint te giechelen. Automatisch begin ik ook te lachen en laat haar liggen in mijn armen.
Als ik me omdraai, zie ik Niall tegen de deur aangeleund met zijn armen over elkaar. Hij kijkt me glimlachend aan. Ik stap op hem af en geef hem Rose.
"Gaan jullie maar vast naar beneden, ik pak nog even snel mijn tas."
"Een half uur geleden riep je dat je al klaar was."
"Dat ben ik ook."
Ik loop naar mijn slaapkamer en pak mijn telefoon van het kastje. Snel stop ik hem in mijn tas en loop naar beneden.
~
Met Rose in mijn armen en Niall naast me, druk ik op de bel. Zayn is degene die opendoet en pakt Rose meteen in zijn armen. Zonder iets tegen ons te zeggen loopt hij naar binnen. Lachend loop ik met Niall achter hem aan.
Ik knuffel Miranda en ga dan met haar op de bank zitten.
"Waar is Rose?" vraagt ze.
Ik kijk naar de hoek van de kamer. Miranda volgt mijn blik en ziet hoe Harry en Louis met haar spelen. Elke beweging die ze maakt wordt vastgelegd op camera door Zayn.
Zoekend draai ik me om en zie Niall bij Liam staan. Ze beginnen te lachen en ik draai me weer om naar Miranda.
"Zullen we gaan?"
"Ja, is goed."
Ik sta op en kijk naar de jongens.
"Jongens we kunnen gaan."
Ze knikken allemaal instemmend en lopen naar de voordeur. Ik neem Rose van Harry over en houd haar stevig tegen me aangedrukt als we naar buiten lopen. Niall loopt bij me, me helpend om Rose bij de paparazzi weg te houden. Ze maken het ons behoorlijk lastig maar uiteindelijk lukt het ons.
We komen aan in het restaurant en worden meteen gebracht naar onze tafel.
Even later hebben we allemaal een glaasje champagne in onze hand en toosten we. Rose ligt slapend in mijn arm.
Niall en ik zijn de eersten die opstaan. We kunnen maar beter gaan voordat het drukker wordt en Rose wakker wordt. Buiten stappen we meteen in de auto en rijden naar huis.
Zachtjes leg ik Rose in haar bedje en druk een kus op haar voorhoofd. Ik knip de lamp uit en trek de deur dicht. Rustig loop ik de trap af en zie Niall op de bank zitten. Ik plof bij hem neer en pak wat popcorn uit de kom in zijn handen.
Hij legt de kom neer op tafel en draait zich naar me om. Zijn lippen komen dichterbij. Met zijn lippen op de mijne, drukt hij me naar achteren en laat me liggen op de bank.
Ik ga met mijn hand door zijn haar en voel zijn arm achter mijn rug. Zachtjes tilt hij me op en draagt hij me naar boven. Zonder onze zoen te onderbreken legt hij me neer op bed.
Een hard gehuil zorgt voor onze onderbreking.
"Dit meen je niet," zegt Niall.
Ik begin te lachen en duw hem zachtjes weg. Hij laat zich naast me op en bed vallen en zucht overdreven.
JE LEEST
Onmogelijke Liefde (one direction)
Fiksi PenggemarWanneer Amber een buitengewone kans krijgt voor een nieuw leven, grijpt ze deze met beide handen. Nieuw leven, nieuwe mensen en misschien ook wel nieuwe liefde? Wanneer Amber een balans probeert te vinden tussen haar nieuwe carrière en een onmogelij...