" Balik! "
" Ajusshi o- "
" AKU KATA BALIK! BALIK SEKARANG! BALIK!!! "
" N..nae.. "
Jihoon cepat-cepat berlari pulang ke rumah. Air matanya berjujuran dengan laju. Takut. Dia takut dengan perbuatan Mingyu sebegitu. Dia tidak pernah diperkasarkan sebegitu. " mianhae ajusshi.. " Kata Jihoon. Pintu utama rumah Yongguk ditutup semula. Pintu pagar dibiarkan terbuka begitu sahaja kerana dia terlampau takut.
Mingyu meramas rambutnya. Sekali dia geram sekali ditogoknya air arak di tangannya. " Kai... Kai... " Mingyu menyebut nama abangnya dimulut. Tangannya digenggam tanda geram.
" Eunice? "
" k..kai oppa? "
Mereka berdua bertentangan mata dan hanya menghiraukan Mingyu disebelahnya. " hyung kenal dia? " tanya Mingyu. Matanya dialihkan pada Eunice. Mengapa matanya berair? Arghh dia tak boleh ingat apa-apa.
" kenapa kau bawa balik yeoja ni?! " tengking Kai secara tiba-tiba. Mingyu terkejut. Tidak pernah dia ditengking sebegitu. Kai kurang mengamuk. Dia tak akan mengamuk sesuka hatinya tanpa ada sebab yang kukuh. " aku nak bawa balik yeoja ni bukan urusan kau! " balas Mingyu kembali.
" INI RUMAH AKU! KAU TAK ADA HAK! "
Eunice memejam matanya apabila mendengar kedua orang adik-beradik tersebut bergaduh. Mingyu hanya menahan amarahnya. " Kau balik perempuan! Kau Mingyu! Masuk! Jangan sesekali kau bawa balik perempuan lagi tanpa pengetahuan aku! Lagi-lagi perempuan macam dia ni! " Jari Kai ditunding pada Eunice.
" Oppa.. " Eunice cuba memegang tangan Kai. " jangan.sentuh.aku.kau.kotor. " Kai mengelakkan dirinya dari disentuh oleh Eunice. " Hyung! " Jerit Mingyu. " kau jangan masuk campur! Masuk! " Kai menarik tangan Mingyu masuk kedalam rumah. Pintu utama lantas ditutupnya.
YOU ARE READING
Love Made From Heaven
Romance" kau minat muzik? " " minat.. " " sebab tu aku suka kau.. " " tapi saya dah ada anak.. Sanggup ke awak terima saya? " Cast : Mingu&Wonwoo | svt