Part 23

806 78 12
                                    


" cincin tu...? "

Mata Wonwoo sedikit membesar. Pelbagai persoalan bermain difikirannya. Cincin itu dipandang dengan lama untuk memastikan dia tidak tersalah tengok. Ya memang betul cincin adalah kepunyaannya.

" siapa dia? "

" Dari mana dia dapat cincin tu? "

" Dia pakai cincin tu? "

" tapi kenapa? "

" tapi.. "

" cincin tu nampak sesuai dengan dia.. "

Wonwoo menolog sendirian. Matanya tidak lekang melihat Aerri. Matanya hanya tertumpu pada Aerri. Aerri menundukkan badannya kebawah sebagai tanda hormat kepada panel juri.

" baiklah.. awak boleh keluar.. "

" er.. boleh saya tahu adakah saya lulus dalam ujibakat ni? "

" jangan risau.. keputusan akan diberitahu esok kepada sesiapa yang berjaya dalam uji bakat ni.. "

" ahh.. nae.. kamsahamnida.. "

Aerri tersenyum. Para juri mengatur semua dokumen yang perlu lalu keluar dari bilik itu. Tinggal hanya beberapa orang peserta yang serta Aerri sahaja di dalam.

" annyeonghaseyo.. " Sapa seseorang. Bahu Aerri disentuh dengan lembut. Aerri berpaling ke arah yeoja tersebut. " annyeonghaseyo.. " jawab Aerri dengan penuh mesra. " I like your voice.. " Kata yeoja itu lagi. " ah.. gomawoyo.. " Aerri tersenyum mesra.

" btw, Hyejin imnida.. " Hyejin memperkenalikan dirinya dengan penuh mesra. Dia menghulur tangannya pada Aerri. " Yeon Aerri imnida.. " Aerri menyambut tangan Hyejin dengan gembira.

" Tadi saya dengar suara awak sedap.. saya harap awak terpilih.. " Kata Hyejin untuk memanjangkan lagi perbualan diantara mereka. " haha.. biasa je.. saya harap awak begitu juga.. " jawab Aerri. Terasa selesa apabila berbual bersama Hyejin.

Orangnya cantik, tinggi persis model bukan itu sahaja dia baik dan juga peramah. Senang untuk seseorang berdamping dengannya. " masa saya dengar suara awak tu.. saya rasa awak nyanyi dengan penuh perasaan.. expression muka pun macam tu.. saya rasa macam wow.. " Kata Hyejin dengan kagum.

" hahaha.. tak ada lah.. mungkin tu lagi favorite saya.. sebab tu saya betul-betul menghayatinya.. " jelas Aerri. " Ada berpengalaman bercinta ke? " Tanya Hyejin lagi. Aerri terdiam seketika. Fikirannya mula melayang. " Aerri? "

" Aerri? are u ok? "

" Aerri? "

" Ah.. ye? " Aerri tersedar dari lamunannya. Wajahnya yang tadi penuh dengan senyuman sekarang bertukar menjadi muram. " mianhae.. saya rasa saya dah tersalah tanya... jeongmal mianhae.. " Hyejin bersungguh sungguh meminta maaf kepada Aerri.

" huh? Gwenchana.. tak perlu minta maaf.. sebab tadi.. er.. saya terfikir benda lain.. " Jawab Aerri. " betul ni? " Tanya Hyejin untuk mendapatkan kepastian. Aerri mengangguk. Dia tidak mahu Hyejin berasa bersalah, maka itu dia terpaksa menipu.

Love Made From HeavenWhere stories live. Discover now