8. kapitola

5.3K 215 11
                                    

Pohled Lily

Seděli jsme s Louisem naproti sobě a ani jeden z nás nic neříkal. Chtěl, abych mu řekla i zbytek, ale já nechtěla, aby to všechno věděl. Nechci, aby ho štvalo to, že jsem neměla kamarády. Vyčítal by si to a to já nechci, takže jsem mu řekla, že už jsem mu všechno řekla.

„Musím se ti s něčím přiznat," ozval se po chvíli ticha. Podívala jsem se na něj a sledovala jeho obličej. Nechápala jsem, co se změnilo, ale jeho tělo ztuhlo. „Pamatuješ si na Brianu Jungwirth?" zeptal se a díval se na mě.

„Jo, to je ta holka, co za náma pořád dolejzala, když jsme byli mladší a chtěla získat tvou pozornost pro sebe, aby ses nebavil jenom se mnou," vzpomínala jsem, a jenom při té vzpomínce na ní, jsem dostala husí kůži.

„Jednou jsme byli s kluky na párty a já se totálně ožral, ona tam byla taky," začal své vyprávění. „Ráno, když jsem se vzbudil, nic jsem si nepamatoval a odešel od ní. Za pár týdnů se na našem prahu objevila s pláčem a oznámila mi, že čeká dítě. Rodiče jí vyhodili, takže šla bydlet do mého bytu, kam jsem se vždycky chodil schovávat, když mě někdo naštval. Chtěla si ho nechat vzít, ale nakonec se rozhodla, že si ho nechá. Trochu jsem jí k tomu i přemluvil. Teď máme střídavou péči, i když je spíše u ní. Jmenuje se Freddie a narodil se tenhle rok v lednu. Dvacátého prvního ledna. Teď je u ní, ale zítra už ho budu mít zase u sebe," dokončil své vyprávění.

„Ty máš syna?" zeptala jsem se a nevěděla, co si o tom mám myslet. Byla jsem zmatená. Není to tak, že bych mu to nepřála, přála jsem mu to, ale prostě to bylo zvláštní. Tak dlouho jsme se neviděli a teď je tu takových změn.

„Jo, a miluju ho celým svým srdcem. Pojď, ukážu ti fotky. Mám je ve vile, má tam i svůj pokoj, ukážu ti to tam," vstal a šel se mnou dolů.

„Tatí, jdeme s Louim k nim," zařvala jsem do domu.

„Buďte opatrní a ať vás nevidí žádní novináři." Přišla nám odpověď. Došli jsme k sousednímu domu a vešli dovnitř.

„Mami, vzala bys nás do vily? Chci Lily ukázat Frredieho fotky," oznámil jí.

„Jasně, jenom se dojdu převléct," zavolala a utíkala po schodech nahoru. S Louisem jsme zatím došli k autu a čekali tam na jeho mamku.

***

„Tak, a to je on," posadil se na svou postel ve vile a podal mi nějakou fotku. Byl na ní malý chlapeček. Byl podobný Louisovi, když byl malé dítě. Měl stejně modrá očka jako jeho tatínek. Byl prostě rozkošný. „Zítra se s ním uvidíš osobně," sliboval a usmíval se při pohledu na fotku jeho syna. Musel ho milovat.

„Je krásný, těším se, až ho poznám," přiznala jsem a pořád sledovala tu fotku.

„Pojď, jdeme dolů," usmál se na mě a po schodech mě vedl dolů. Když jsme tam přišli, všichni seděli na jednom gauči, teda kromě Nialla. Ten jediný seděl na gauči naproti a to i přesto, že na sedačce, kde seděli kluci, bylo ještě volné místo. Podívala jsem se na Louise, abych se ho zeptala, co to znamená, ale viděla jsem jenom to, jak se podíval na Nialla, zakroutil hlavou a táhnul mě na gauč ke klukům. Nechápala jsem to a bylo mi Nialla líto. Vysmekla jsem se Louisovi a šla si sednout k Niallovi. Choval se ke mně hezky. Začátek sice nebyl moc hezký, ale když věděl, že nejsem fanynka, začal se ke mně chovat hezky a pomáhal mi. Podívala jsem se před sebe a zjistila, že mě všichni kluci naproti mně sledují a jejich pohledy jsem nedokázala rozluštit.

„Řekněte mi něco o tom, jak jste začínali," snažila jsem se je přemluvit a hlavně jsem chtěla vědět něco o tom posledním členovi. Sice jsem ho neznala, ale i tak mi na tom přišlo něco divného. Nevím, co to je, ale můj vnitřní hlas mi radil, abych ho tak snadno neházela do pytle lidí, které už nikdy v životě nechci vidět. Nechápala jsem to, nikdy ho neuvidím, takže nechápu, proč mi můj mozek radí něco takového.

„Všechno bylo skvělé, dokud od nás Zayn neodešel. Kdyby mu totiž někdo nepomáhal a řekl nám, proč vlastně odešel, všechno by bylo v pohodě, ale ta osoba prostě ne a dál ho bude krýt," vyštěkl Louis a díval se při tom na Nialla. Nechápala jsem to, takového Louise vůbec neznám. Podívala jsem se na Nialla a viděla, že se tváří smutně.

„Já nevím, proč odešel, kde je a ani jsem mu nepomáhal," vyštěkl Niall, zvedl se z gauče a zmizel po schodech nahoru.

„Ten je neskutečnej. Do prdele! Vždyť nás Zayn zradil, on mu pomohl a nám bude pořád lhát, kde teď Zayna má, aby se ho zastal? Chová se jako kretén," nadával Harry. Nevěděla jsem proč, ale bylo mi Nialla líto. Určitě to takhle nebylo. Zvedla jsem se a měla v plánu se vydat za Niallem nahoru, ale zastavil mě Louise hlas.

„Kam jdeš?" zeptal se.

„Jdu na záchod," vymluvila jsem se. Chtěla jsem zjistit, jestli je Niall v pořádku, ale nechtěla jsem, aby mě kluci sledovali a potom ještě poslouchali za dveřmi.

„Vyjdeš nahoru a můžeš si půjčit koupelnu u mě," usmál se na mě Louis. Jenom jsem přikývla a vydala se po schodech nahoru. Zkusila jsem postupně všechny dveře, které mi přišly pod ruku. Vždycky jsem zaklepala, potichu zavolala Niallovo jméno a následně vstoupila dovnitř. Až teprve u šestých dveří se mi to podařilo. Sice se mi odpovědi nedostalo, ale po vstoupení do pokoje jsem našla blonďáčka, který ke mně ležel zády. Myslela jsem si, že spí, proto jsem se rozhodla, že ho nebudu rušit, ale jakmile jsem uslyšela tiché vzlyky a popotahování, rozhodla jsem se, že musím zjistit, co se s ním děje a to za každou cenu. Zavřela jsem za sebou dveře a pomalu došla k jeho posteli. Sedla jsem si na kraj a položila mu dlaň na záda, při mém dotyku sebou škubnul a hned na to se na mě podíval svýma uslzenýma očima.

„Co tu děláš?" zeptal se a zmateně na mě hleděl.

„Šla jsem za tebou. Nelíbilo se mi, jak s tebou Louis jednal a jak ho kluci podporovali tím, že se tě nezastali. Řekla jsem jim, že jdu na záchod, aby nám dali pokoj a neposlouchali za dveřmi," vysvětlila jsem mu. „Co se tam stalo? Co tím kluci mysleli?" zeptala jsem se ho. Podíval se na mě, a následně rozevřel své ruce, čímž mi naznačil, že si mám k němu lehnout. Chvíli jsem váhala, ale nakonec jsem dala na svůj instinkt a nechala se od něj vtáhnout do objetí.

Menší náhled do situace u kluků. Co myslíte? Řekne to nakonec Niall Lily nebo si to nechá pro sebe? A jak na vás kluci tady působí, myslíte, že se začnou chovat normálně nebo to bude jenom horší? 

Moc prosím o odpovědi, zajímá mě váš názor :)

Jinak děkuji za minulé vote a komenty a zároveň prosím o další, Andy 💕

Summer Love (N. H. - Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat