Pohled Lily
„Lily, neběhej tak po těch schodech," zařval na mě taťka, když jsem běžela po schodech nahoru. Chtěla jsem být už u Nialla. Když jsem vběhla dovnitř, zjistila jsem, že spí, takže jsem seběhla opět dolů, abych našla Ashley, která by mě mohla informovat o jeho stavu.
„Jak je na tom?" zeptala jsem se hned, jak jsem jí našla sedět v obýváku vedle táty.
„Je na tom dobře, dokonce se bál o svou počestnost," zasmála se Ashley.
„Jak to myslíš?" zmateně jsem se na ni dívala a nebyla jsem sama. Dokonce i tátu tento fakt zaujal.
„Když se probral, tak jsem šla k němu, stáhla jsem z něho peřinu a vyhrnula mu tričko, abych ho zkontrolovala a on začal blekotat něco o tom, že tohle bych dělat neměla, protože mám tvého tátu a on chce získat tebe, a že nechce mě," smála se a mě nejvíce zaujal fakt, že chce mě. „Měli jste vidět ten jeho zděšený výraz. Mně v první chvíli vůbec nedošlo, o co jde, protože jsem to nechápala, ale pak jsem měla co dělat, abych se nezačala smát. Hrozně zrudnul a začal se hned omlouvat," přiznala Ashley a smála se. Táta se k ní přidal a já po chvíli taky, ale bylo to jenom z toho důvodu, že jsem nechtěla, aby se hned vyptávali, co mi je, že se tomu nesměji. Mně se bohužel v hlavě pořád opakovala jedna jediná pasáž, z jejího vyprávění.
On chce získat tebe. On chce získat tebe. On chce získat tebe.
Její hlas mi zněl v mysli pořád dokola a já ho nemohla umlčet. Nebo jsem spíš nechtěla? Vždyť přesně tohle jsem chtěla. Chtěla jsem, aby mě Niall chtěl získat, aby se mnou chtěl být tak moc, jako já chtěla být s ním. To je přece dobré znamení. Tak proč mě teda nepolíbil? Měl takovou možnost. Určitě musel poznat, že já po tom toužím taky, tak proč to teda neudělal? Nemohl být jenom mimo z toho, že se akorát probral? Co když je to opravdu tím a já si tu teď dělám jenom plané naděje?
„Měla bys za ním jít," promluvila na mě Ashley. „Když se předtím probral, volal tvoje jméno a hned se po tobě ptal, určitě bude rád, když při probuzení uvidí tebe," usmála se na mě.
„Dobře, tak já jdu," vstala jsem a vydala se nahoru. Nevěděla jsem, s jakým výrazem tam mám vstoupit. Nevěděla jsem, jak se mám cítit. Ještě před chvílí jsem cítila radost, ale teď ne. Co když to opravdu bylo jenom z toho, že se probudil celý zmatený? Třeba si to ani nebude pamatovat. Nebo za tu dobu, co tu ležel, mohl změnit názor. Možná bude chtít být prostě jenom kamarád a to je všechno.
Vešla jsem do svého pokoje a ke svému štěstí zjistila, že Niall v klidu spinká. Vzala jsem si notebook a lehla jsem si k němu do postele. Niall se automaticky přitulil ke mně a pokračoval ve spokojeném spánku. Sledovala jsem ho a byl opravdu roztomilý. Natáhla jsem se pro telefon a vyfotila jsem si ho. Okamžitě jsem dala tu fotku na facebook, aby se na ní mohl Niall podívat. Ke svému zděšení jsem zjistila, že mám jednu žádost o přátelství. Byl to nějaký ‚Danny Zucco'. Není to náhodou hlavní herec z filmu Pomáda? Kdo by se takhle mohl do háje jmenovat?
Lily Hunter: Kdo jsi?
Napsala jsem mu zprávu a čekala, až odpoví. Odpověď mi přišla po chvíli.
Danny Zucco: Lily, to jsem já, Louis
Přišla mi odpověď a já tomu nemohla uvěřit, co když to je třeba trik mých sourozenců, aby se ke mně na facebook dostali?
Lily Hunter: Jak ti můžu věřit?
Danny Zucco: Dneska si k nám přišla, aby si nás seřvala jako malý kluky, protože jsme zmlátili Nialla
ČTEŠ
Summer Love (N. H. - Cz)
FanfictionLily má rozvedené rodiče a dva starší sourozence. Nenávidí život u své matky a naopak miluje život u táty. Co když se jí naskytne možnost zůstat dva měsíce u svého táty, kde se setká se svým kamarádem z dětství? Co když se Lily nepotká jen...