Pohled Nialla
„Máš na výběr, nenutíme tě do ničeho," ozval se Josh, jeden z našeho vedení.
„Ale nemám, nutíte mě vybrat si mezi holkou, kterou miluju a mezi kluky," hnusně jsem se na ně podíval.
„Ale pořád máš na výběr, vyber si. Buď ta holka, nebo kapela, ale počítej s tím, že se postaráme, aby tě kluci nenáviděli. Budou tě nenávidět a ty s tím nic neuděláš, ale abych pravdu řekl, nám je to úplně jedno. Buď si s náma nebo proti nám," znovu se na mě podíval.
„Nikdy, říkám nikdy, si nebudeš muset vybírat mezi mnou a klukama. A kdyby jo, chci, aby sis vybral kluky. Ale jak říkám, nikdy k tomu nedojde," uslyšel jsem v hlavě hlas, který patřil Lily. Vzpomněl jsem si na to, když jsme se o tom bavili.
„Já bych si radši vybral tebe, protože ty mě máš ráda, normálně se se mnou bavíš a jsi úplně v pohodě, na rozdíl od kluků, ty mě nenávidí a proč bych si měl teda vybírat je?" odpověděl jsem jí tenkrát, a teď bych jí odpověděl stejně, jenže jsem jí dal slib a ten nemůžu porušit.
„Protože oni si myslí, že si je zradil. Pochopí, že to tak není a budou prosit o odpuštění, ale pokud si vybereš mě, tak bys jim ukázal, že to tak opravdu je a oni by tě nenáviděli víc než do teď," pronesla to tenkrát hlasem, který nesnesl žádné další námitky.
„Chci mít čas na rozmyšlenou," odpověděl jsem. Byl jsem tu skoro celý den a chtěl jsem být konečně u Lily. Chtěl jsem jí držet v náručí, celou noc jí mít u sebe a cítit její vůni. Zřejmě to bude naposledy, zítra ještě ke všemu odjíždí k matce. Měla by mít ve mně podporu a já jí takhle kopnu do zadku. Nenávidím se za to. Nenávidím, co jí musím udělat a proč? Kvůli nějakýmu debilnímu slibu, který jsem jí dal, a ani jí ho dát nechtěl.
„Máš ho mít, rozhodni se do zítřka a pak nám přijď říct," odpověděl. Na nic jsem nečekal, zvednul jsem se a vydal se za Lily. Když jsem přišel k ní, Ashley mi řekla, že už šla do postele, takže jsem se vydal do jejího pokoje.
„Ahoj," usmál jsem se na ní a šel si k ní lehnout.
„Ahoj, tak jaký si měl den?" zeptala se.
„Dlouhý, něco jsem musel řešit s vedením," odpověděl jsem vyhýbavě. „Co ty?"
„Stýskalo se mi po tobě, jinak jsem se nudila," odpověděla.
„Už jsem tady, takže se nudit nebudeš," políbil jsem jí do vlasů a pak už jsme ani jeden nemluvil. Přemýšlel jsem, koho si vybrat, ale myslím si, že už to bylo jasné. Nemohl, jsem jí zklamat. Chtěl jsem dodržet ten slib, ale věděl jsem, že jí tím ublížím a to jsem nechtěl.
„Jsi v pořádku?" zeptala se a tím mě vytrhla z úvah.
„Jasně, už spi," zamumlal jsem a hladil jí dál po vlasech. Sám jsem zavřel oči a snažil se usnout, až její klidné oddechování a klidně bijící srdce mě také dokolébalo k spánku.
***
„Nialle, pojď, už pojedeme na letiště, vždyť to nestihneme," popoháněla mě. Leželi jsme v posteli a já jí nechtěl pustit. Věděl jsem, že je to naposledy, takže jsem si to chtěl co nejvíce užít. Miloval jsem jí, ale nemohl jsem jí to říct. Nebylo by fér, kdybych jí to řekl a hned na to se s ní rozešel.
„Ještě chvíli," prosil jsem jí a následně jí políbil.
„Lily, už musíme jet, jinak ti to uletí a matka bude mít další věc, kterou u soudu použije proti nám," zařval na nás její otec a tím vyrušil naší chvilku.
„Musíme, promiň, rozloučíme se pořádně v autě," usmála se na mě. Pokusil jsem se jí úsměv vrátit, ale nevím, jestli se mi povedl. Doufal jsem, že ano.
„Dobře," zašeptal jsem a odvrátil pohled, jelikož už jsem se do nich nedokázal dále dívat. Nedokázal jsem se dívat do těch milovaných očí a myslet jenom na to, jak hrozně moc jí budu muset ublížit.
Vstal jsem a šel pro její kufr. Musel jsem se zaměstnat, jinak bych jí všechno řekl a bylo by rozhodnuto. Brala by to jako porušení slibu, nevěřila by mi, protože jsem jí slíbil, že všechny její sliby dodržím a to bych samozřejmě zklamal. Nechci být další člověk na seznamu lidí, kteří jí zklamali. Donesl jsem kufr dolů a dal jí ho do auta. Poté jsem přešel k jejím dveřím a chtěl jí políbit, jenže to nebylo fér. Nemůžu jít políbit a hned na to se s ní rozejít. Nemůžu s ní jet na letiště, nezvládl bych tu cestu.
„Proč nenastoupíš ke mně? Já se klidně šoupnu," chtěla se odsunout, ale nedovolil jsem jí to. Cítil jsem slzy, které se mi hromadily v očích. Věděl jsem, že teď je ta chvíle, kdy jí musím oznámit, že je konec a vůbec se mi do toho nechce. Nedokážu snést pohled do jejích očí.
„Já s tebou na letiště nepojedu," zašeptal jsem a vyhýbal jsem se jejímu pohledu.
„Proč ne? Nechci se s tebou loučit už tady, chci si tě aspoň ještě chvíli užit, neuvidíme se deset dní." V jejích očích byla vidět nechápavost. Nechápala, jak to myslím, a já tomu rozuměl. Nemohla tomu rozumět. Prospala v mém náručí celou noc a teď má odjet ke své matce, kde prožije zřejmě ty nejhorší dny ve svém životě a já to s ní chci ještě ukončit, jsem prostě sobec, který dodržuje nesmyslné sliby.
„Zlato, teda Lily," opravil jsem se, abych jí nedělal plané naděje, „musím ti něco říct. Myslím si, že už to nemá cenu. To mezi námi nemá budoucnost, je mi to líto, ale prostě už v tomhle vztahu nechci pokračovat. Bylo to fajn rozptýlení na léto, ale to je všechno, nic víc v tom nehledej. Prostě už v tom nechci pokračovat, je mi to líto," zabouchnul jsem dveře a utíkal ke svému autu, už jsem to nezvládal, sednul jsem do svého aura a rozjel se odsud co nejdál. Už jsem tu nemohl dál být. Přes slzy jsem nic neviděl, což mě donutilo zastavit na kraji silnice. Mé srdce pukalo a já s tím nemohl nic dělat. Ublížil jsem jí. Ublížil jsem jí kvůli lidem, kteří mě nenávidí, a já se za to nenávidím desetkrát víc. Vím, že to byla chyba, protože oni si to nezaslouží. Jenže musel jsem kvůli slibu, který jsem jí dal. Musela vědět, že se na mě může spolehnout, že plním sliby, a až uvidí, že prostě tenhle slib byl chyba, odpustí mi to a vrátíme se k sobě. Musí to tak být.
Jenže uvnitř jsem věděl, že to takhle nebude. Ona mi to neodpustí, protože tohle se odpustit nedá. Dal jsem přednost někomu jinému před ní a to se neodpouští, i kdyby to bylo kvůli blbému slibu.
Přes slzy jsem neviděl, takže jsem seděl v autě do té doby, dokud mi slzy nevyschly a já už neměl co brečet, teprve potom jsem se vydal do vily.
První část z Niallova pohledu, co si o tom myslíte? Jaké další momenty z jeho pohledu uvidíme? Zkuste mi psát své typy do komentářů
Moc děkuji za minulé vote a komentáře a také za neuvěřitelných 5K přečtení, opravdu moc děkuji 😍
Jinak moc prosím o vote a komentáře, Andy 💕
ČTEŠ
Summer Love (N. H. - Cz)
FanfictionLily má rozvedené rodiče a dva starší sourozence. Nenávidí život u své matky a naopak miluje život u táty. Co když se jí naskytne možnost zůstat dva měsíce u svého táty, kde se setká se svým kamarádem z dětství? Co když se Lily nepotká jen...