37. kapitola

4K 169 23
                                    

Pohled Lily

„Lily," zařval Luke, který dorazil s ostatními do našeho domu. Niall je jel vyzvednout na letiště a pak je měl odvést rovnou do vily, což se zřejmě nepovedlo, jelikož všech pět kluků je teď tady. „Vidíte jí? Je krásná," rozplýval se a následně mě objal. „Konečně vidím naživo svou snoubenku," pokrčoval a při tom mě drtil v náručí. Leo na něj začal vrčet a štěkat, zřejmě se mu to nelíbilo. „Neboj se, budu hodnej i na tebe, na tatínka Nialla zapomeneme a nastoupí tatínek Luke," sklonil se k psovi, který na něj i přesto pořád vrčel.

„Přesně tak Leo, buď hodný pejsek a chraň čest maminky, jediný člověk, kterého si bude brát, budu já," prohlásil Niall a šel k nám.

„Nechci ti kazit plány, ale jediný, kdo se tu bude ženit, budu já, ty na to ještě nějakou dobu zapomeň," smál se mu taťka.

„To se ještě uvidí," zašeptal Niall a políbil mě.

„Ahoj Lily, my se sice už známe, ale ne oficiálně, jsem Ash," přišel ke mně Ash. Opět měl na hlavě šátek, ale tentokrát byl červeno černé barvy.

„Ahoj, ráda tě konečně poznávám, sice tě znám už přes obrazovku, ale naživo je to lepší," usmála jsem se na něj a potom ho objala.

„A tenhle malý kamarád bude Leo, je to tak? Jsi Leo, že? Maminka s tatínkem nám o tobě hodně vyprávěli," sklonil se k němu a začal ho drbat. Pes ani jednou nezaštěkal, u čehož začal protestovat Luke a začal si stěžovat, že na něj vrčel a na Ashe ne.

„To víš, pozná dobrýho člověka," zasmál se Mikey. „Rád tě konečně poznávám," usmál se na mě a také mě objal. „A taky jsem rád, že si Nialla nesvázala, neunesla a nemučila," pronesl jako vtip. S kluky jsme se začali smát, jenom dospělí to nechápali.

„Jo, pamatuju si, jak si po tomhle vystoupení potom usnula, ani si nevydržela do půlky rozhovoru," zasmál se Cal a šel mě obejmout. „Jsem Cal."

„Ráda vás všechny vidím na živo, jinak Luku, jednou si na ty tučňáky dojdeme, ale teď nechci, aby mě někdo vyfotil na veřejnosti, takže to budeš muset vydržet," usmála jsem se na něj.

„Jasně, jestli ti nebude vadit, že se bude muset žádost o ruku posunout až o několik měsíců dál," mrknul na mě.

„Ne, to jí nevadí, klidně si jí požádej o ruku třicátýho února," dělal si z něj srandu Niall.

„Vážně můžu? Tak fajn, čekej ode mě v únoru žádost o ruku," usmíval se na mě Luke a my ostatní chytli výtlem.

„Kámo, tenhle den ani není, dělá si z tebe srandu, zase," vysvětli mu Cal.

„Nenávidím vás, vás oba, vy jste se vážně hledali, až jste se našli," vztekal se. „Kluci, jedeme na nějaký hotel, u Nialla ve vile spát nebudu," otočil se a šel ke dveřím.

„Nechci ti kazit plány, ale to já vás odvážím," zasmál se Niall.

„Nialle, jedeme do toho hotelu, pohni zadkem," podíval se na něj a hodil na něj zamračený výraz.

„Luku jdi pěšky, já tu chci chvíli vydržet, chci si povídat s Lily a Niallem, už jsme je dlouho neviděli, hezkou cestu," zahlásil Mikey a šel do obýváku.

„Jinak abych nezapomněl, všechny vás rád vidím," otočil se Ash na všechny dospělí a se všemi se přátelsky objal. Ostatní opakovali jeho příkladu a také se s nimi přivítali. Dokonce i Luke, který se rozhodl, že se mu pěšky takovou dálku nechce a radši tu bude s námi.

„Takže kluci, kde budete nakonec spát? U Nialla nebo v hotelu?" zeptala se Niallova mamka.

„U Nialla, Luke se z toho dostane," ozval se Cal.

„Fajn, takže nechci vás vyhánět, ale měli byste odsud vypadnout. Jack a Ashley by měli mít rozlučku a to každý svou a měli by spát odděleně, do svatby se už nesmí vidět a vy je budete hlídat a trpět s nimi," poručila Maura. Já, Niall, Ashley i taťka jsme na ní zůstali zírat s otevřenou pusou.

„To jako že tu nemůžu spát?" zeptal se zmateně Niall a zíral na svou matku.

„Přesně tak, miláčku, pochopil si to správně. Dneska budou muži a ženy spát odděleně," sladce se na něj usmála.

„Ale naše miminko nemůže spát bez svých rodičů, vždyť by se divilo, co se děje a mělo by z toho depky a muselo jít k psychiatrovi," vyšiloval Niall.

„Miláčku, vy nemáte miminko, a pokud dobře vím, tak ani žádné nečekáte."

„Pšt! Leo všechno slyší," zasyčel na ní a zacpal psovi uši.

„Tak mu dneska prostě budete muset vysvětlit, že bude spát jenom u jednoho rodiče a pokud dobře vím, je to kluk, takže jde s váma."

„Ne, zůstane u Lily, chci, aby jí hlídal," rozhodl Niall a tím byla konverzace u konce. Kluci se zvedli a zmizeli pryč, Niall mě před odchodem políbil a následně ho už nebylo. Zbyla jsem tu jenom já, Maura, Ashley a náš ochránce Leo.

***

Znovu jsem se podívala na telefon, abych zjistila čas. Půlnoc, už od půl desáté, kdy byla nevěsta vyhnána do postele, aby neměla kruhy pod očima, jsem ležela ve své posteli a převalovala se. Leo spokojeně pochrupkával a vůbec mu nevadilo, že já spát nemohu. Prostě jsem nemohla bez Nialla usnout. Bez jeho náruče a jeho uklidňujícího tlukotu srdce.

Na stolku mi zazvonil telefon. Hrozně jsem se toho zvuku lekla, takže jsem nadskočila. Na obrazovce svítilo Nialla jméno.

„Ano?" ozvala jsem se do telefonu.

„Taky nemůžeš spát?" zeptal se Niall.

„Nemůžu, Maura vyhnala Ashley do postele už v půl desáté, aby zítra neměla kruhy pod očima, a já od té doby koukám do zdi a přemýšlím o tobě, jak bych tě tu chtěla mít u sebe a převaluju se tu," fňukala jsem do telefonu.

„Taky nemůžu spát, zvyknul jsem si na spánek vedle tebe. Neusnu bez tebe ve svém náručí," stěžoval si.

„Co s tím uděláme?" zeptala jsem se ho.

„Dojdi otevřít vchodové dveře a zaručuji ti, že až se potom vrátíš do postele, tak usneš," odpověděl Niall tajemně.

„To mi jako chceš říct, že procházka po schodech dolů ke dveřím, jejich otevření a následné zavření mi pomůže usnout?" zeptala jsem se zmateně.

„Přesně tak, jenom to vyzkoušej, pak mi můžeš říct, jestli to zabralo," prohlásil a následně mi to típnul. Chvíli jsem zmateně pozorovala svůj již černý telefon a poté udělala to, o co mě žádal a měl pravdu. Opravdu se mi díky tomu povedlo usnout a hned, jak jsem se vrátila zpět do pokoje do své postele, jsem usnula s úsměvem na rtech.

Co přivodilo Lily úsměv na tvář a díky čemu tak rychle usnula? 😘

Jinak nemusíme mít strach, že už tam kluci z 5SOS nebudou, ještě se s nimi potkáme, takže se jich ještě dočkáte 😘

Moc prosím o vote a komentáře, děkuji, Andy 💕

Summer Love (N. H. - Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat