Pohled Nialla
„Pokud mi ho pošleš, můžeš si Nialla klidně nechat," zaslechl jsem Luka hlas v okamžiku, kdy jsem vyšel z koupelny.
„Takže ty jsi zřejmě Luke," zasmála se Lily. Při jejím smíchu jsem se hned musel začít usmívat taky, měla krásný smích.
„Tak s tebou už se nebavím, normálně bys mě vyměnil za tučňáka," promluvil jsem tak, aby mě Luke slyšel.
„To byl vtip, víš, že bych to neudělal, ale nechtěli byste mi ho darovat?" zeptal se znovu. Ten je neskutečný. On a ty jeho tučňáci.
„Ne nechtěli, a teď jdi pryč. Chci si promluvit se svými kamarády a tebe tu nechci," vyštěknul jsem na Luka. Myslel jsem to ze srandy, ale hned, jak jsem spatřil výraz Lily, věděl jsem, že si myslela, že mluvím o ní. „To nebylo na tebe zlato," uklidňoval jsem jí a před kluky ji políbil.
„Díky miláčku, takže kluci, slyšeli jste ho, chce si se mnou promluvit, takže zmizte," ozval se zase Luke. „Jo a teď když už máme svou chvilku, neposlal bys mi toho tučňáka?" přemlouval nás opět Luke.
„Ne, ten je Lily a už sklapni," podíval jsem se na něj a následně se obrátil k Lily. „Posuň se, chci si lehnout k tobě." Lily se okamžitě odsunula a já si k ní lehl, vzal jsem si jí do náruče a notebook položil na sebe.
„Nechte si to na večer," zasmál se Ash.
„Kluci, chci vám představit svou úžasnou přítelkyni Lily, Lily, tohle je Ash, Cal, Mikey a Luke, určitě je všechny poznáváš," představil jsem je.
„Jak dlouho jste spolu?" zeptal se Cal.
„Chodíme spolu odedneška, ale známe se už od začátku prázdnin," odpověděl jsem a vlepil Lily polibek do vlasů.
„Jo, Niall mi dal dneska narozeninový polibek, kterého se ochotně ujal a prohlásil, že od teď jsem jeho, takže jsem vlastně ani neměla na výběr," zasmála se Lily.
„Jé, líbí se mi, můžu si jí vzít? Je krásná, chytrá, vtipná a má ráda tučňáky. Nechceš se na Nialla vykašlat a bejt se mnou? Klidně ti pošlu letenku do Sydney, nebo soukromý letadlo, ve kterém si pro tebe přiletím, a odletíme někam, kde nás Niall nenajde, nakoupíme si spoustu tučňáků a budeme je doma chovat," nahodil Luke zasněný výraz.
„Promiň, ale musím tě zklamat," pronesla smutně Lily. „My už s Niallem doma tučňáky chováme, dokonce dva a teď ještě čekáme mládě, takže ho nemůžu opustit," prohlásila Lily s na oko vážným hlasem.
„Můžu přijet a podívat se na ně?" chytil se okamžitě Luke.
„Kámo, ona si z tebe dělá srandu, nemají tučňáky," prohlásil Mikey a ostatní se smáli. My už to taky nevydrželi a chytli záchvat smíchu.
„To nebylo moc hezký," zaprskal Luke a začal zavírat notebook. „Nemám vás rád," zabručel a obrazovka nám zhasla.
„To jsou blázni, už chápu, že je máš tak rád," prohlásila Lily. Než jsem stačil odpovědět, na obrazovce se mi objevilo, že Luke zase volá.
„Kluci mě donutili ti zase zavolat, nadávali na mě a vyhrožovali mi," stěžoval si.
„Nevyhrožovali jsme mu," bránil se Cal.
„Kecá, taky mě vydírali, co s tím uděláte?" zeptal se znovu Luke.
„S čím jste mu zase vyhrožovali?" ozval jsem se.
„Jenom jsme mu řekli, že když se chová jako malej, tak zítra na tučňáky nepůjdeme," prohlásil Ash a smál se.
„Těším se na den, až vyrosteš," povzdechnul jsem si.
„Hele, nech ho," bránila ho Lily. „Náhodou je od nich ošklivé, že mu vyhrožují a nechtějí ho vzít na tučňáky, taky bych na ně byla naštvaná."
„Konečně někdo normální, vezmi si mě," zařval nadšeně Luke.
„Kdybych věděl, že máš tak rád tučňáky, tak bych ti místo Lea jednoho pořídil," prohlásil jsem.
„Vidíte to? Slyšeli jste to? Že to všichni slyšeli? Právě jí řekl, že by jí koupil tučňáka. Já o něj prosím už tři roky, a ještě mi ho nedal," nadhodil Luke dotčený pohled.
„Jí bych koupil celej svět, na rozdíl od tebe," usadil jsem ho.
„Fajn, rozcházím se s tebou, až se uvidíme, vrátím ti prstýnek, se kterým si mě požádal o ruku a už tě nikdy nebudu chtít vidět," hrál Luke. „Jo a ten dům v New Yorku si beru já."
„Fajn, vezmi si, co chceš, hlavně už zmlkni," smál jsem se společně s ostatníma. Podíval jsem se na Lily, jelikož ona se nesmála a zjistil, že ona už dávno spala. Usnula na mé hrudi. „Kluci, trochu to ztišíme, Lily už spí, tak jí nechci probudit," vysvětlil jsem jim situaci.
„Jak to máš vlastně s kluky? Chtěl jsem se zeptat, ale bál jsem se před ní," přiznal Luke.
„Lily o tom ví, řekl jsem jí to hned druhý den. A minulou středu mě kvůli ní pěkně zmlátili," odpověděl jsem mu potichu.
„Jak to myslíš, kvůli ní?" zeptal se Ash.
„Začnu asi od začátku. Když se Lily narodila, tak bydlela v domě vedle Louise, byli z nich nejlepší kámoši, ale v deseti se kvůli své matce musela odstěhovat. Teď je u taťky a to kvůli tomu, jak se k ní matka se sourozenci chovají. Nebudu vám říkat, co jí dělají, jelikož to není na mě, ale chovají se k ní fakt hrozně. Teď je na celé léto tady u taťky a potom sedmého září proběhne soud, kde se rozhodne, jak to s Lily bude. Poslední tři dny prázdnin a potom do soudu bude u ní, a bude to těch nejdelších deset dní, který asi oba dva a i její taťka s Ashley prožijeme. Už teď z toho mám husinu. Ale zase zpátky k Louisovi, Harry mi zase jeden den prolejzal mobil a pak ho nechal u Louise, kam jsme kvůli mně museli jet, abych ho tam našel. Tam jsem se seznámil s Lily, o které jsem si myslel, že je fanynka a byl na ní hnusný – do dneška toho lituju – potom, co jsem jí vyhodil, tak dole potkala Louise, který jí nepoznal, ale když přišla jeho mamka, tak si vzpomněl. Opravdu jsem na něj žárlil, ale pak Lily jednou po jedné hádce přišla za mnou, nešla za ním a já jí to řekl a od té doby jsme nerozluční," dokončil jsem náš zkrácený příběh.
„Takže Louis žárlí, a proto tě zmlátil," ozval se Mikey.
„Přesně tak," potvrdil jsem. „Lily si je ještě ten den pěkně podala a pak Louise nechala vyfotit s cedulí, ve který psal, jak se stydí, že se tak chová ke mně a další věci, tu fotku od ní získám a pošlu vám jí," slíbil jsem.
„Tak tu musíme vidět," zasmál se Cal. Ostatní se k němu přidali. Já okamžitě zkontroloval Lily, jestli jsme jí nevzbudili, ale sladce spala, stejně jako Leo.
Takže, v další kapitole opět budeme přeskakovat do 1. srpna, je to velký skok a to o celé dva týdny, ale i tak ho udělám 💕 Ještě se vás chci zeptat, co se má stát prvního srpna? 💕
Jinak taky chci vám všem hrozně moc poděkovat, protože počet lidí, kteří to čtou se pořád zvětšuje a já jsem za to neskutečně ráda 💕
Dnešní kapitolu věnuji BlackhairedPerson, protože uhodla, koho Niall chtěl vyhodit, díky tomu ti patří tento díl 💕
Také moc prosím o vote a komentáře, děkuji 💕
ČTEŠ
Summer Love (N. H. - Cz)
FanfictionLily má rozvedené rodiče a dva starší sourozence. Nenávidí život u své matky a naopak miluje život u táty. Co když se jí naskytne možnost zůstat dva měsíce u svého táty, kde se setká se svým kamarádem z dětství? Co když se Lily nepotká jen...