51. kapitola

4.2K 175 10
                                    

Pohled Nialla

„Můžu s tebou mluvit?" ozval se Zayn, když ke mně přišel. Seděl vedle Perrie společně s Lily. Seděli tam všichni tři spolu a já tu seděl v této řadě jenom s Ashem. Naproti v uličce seděl zbytek jeho skupiny.

„Jasně," usmál jsem se na něj. Pomohl Lily, takže jsem se k němu chtěl chovat hezky.

„Chci ti něco vysvětlit. Vím, jak to bylo s tím rozchodem. Udělali mi to samé. Dali mi na výběr, buď vy, nebo Perrie. Nechtěl jsem vás opustit, hlavně tebe ne. Jenže ten večer mi Perrie řekla, že čekáme dítě, kluka. Musel jsem odejít, kvůli němu jsem musel jít. Napsal jsem vám dopisy, klukům jeden a tobě druhý. Vedení na ně zřejmě přišlo a vyměnili je. Měl jsem zákaz vás kontaktovat, ale já to jednou nedodržel. Dozvěděli se to, nevím jak, ale dozvěděli, napsal jsem tobě, ale ta zpráva se k tobě asi nedostala, kvůli porušení slibu psali žvásty, že jsem se s Perrie rozešel po sms a poštvali proti nám i holky z její skupiny. Prozradily, že je Perrie těhotná a já jí opustil kvůli tomu. Perrie tam skončila a my žili spolu, už jsem nechtěl, aby Perrie kvůli mně trpěla, proto jsem vám nenapsal, ale mrzí mě to," vyprávěl mi.

„Nemusíš mi věřit, ale vím, co si prožíval. Lily mi vyprávěla, co tě donutila slíbit, taky jsem jí řekl, že to určitě nebyla tvá vina, že tě znám dlouho a poznám na tobě, že jí miluješ, takže pokud jí to vysvětlíš, bude to v pohodě," usmál se na mě a pak chtěl vstát, ale zarazil se. „Pokud se s námi chcete prohodit, klidně můžete, Lily usnula, takže můžeš být u ní. Nějak sebou hází, takže asi bude lepší, když půjdeš k ní," znovu se posadil. „Pošli mi sem mou manželku a jdi tam, klidně tam jděte oba," dodal.

„Dobře," vstal jsem a šel k Lily, jenže v půlce cesty jsem se otočil. „Jo a Zayne?" promluvil jsem, abych si získal jeho pozornost, což se mi povedlo. „Díky, zase bráchové?" zeptal jsem se nejistě.

„Těma jsme byli vždycky," usmál se, vstal a šel mě obejmout. „Když to klukům řekneš, pochopí to a budeš moct dál zpívat a bejt s Lily," ujistil mě.

„Ne, díky, ale já už nechci, ve skupině končím. Kluci se nechovali férově, obviňovali mě z tvého zmizení, nevím, co měli v tom dopisu, co jim tam vedení napsalo, ale obviňovali mě a nenáviděli," vypustil jsem ze sebe na jeden nádech.

„Na netu jsme viděli zprávy, že za tebou byli v nemocnici, Lily říkala, že to mezi vámi není růžové, ale myslel jsem, že už se to srovnalo," nechápavě mě pozoroval.

„Nevím, kde byli, ale ty hodiny, které trávili v nemocnici, tak bohužel netrávili v mém pokoji," naposledy jsem se na něj podíval a šel k Lily a Perrie. Ash šel se mnou. „Máš jít za Zaynem," oznámil jsem jí. Jenom se na mě zmateně podívala a potom vstala. „Jo a Perrie," řekl jsem, když procházela kolem mě a zadržel jsem jí. „Rád tě zase vidím, vás oba," objal jsem jí, dal jí pusu na tvář a šel si sednout k Lily.

„My tebe taky, oběma se nám stýskalo a Zayn se těší, až tě seznámí s Niallem," podívala se na mě s úsměvem.

„Kdo je Niall?" zvedl jsem k ní pohled.

„Přece náš syn, pojmenovali jsme ho po tobě, počkej, až ho uvidíš," usmála se a následně se vydala za Zaynem. Sedl jsem si vedle Lily a Ash vedle mě.

„Doufám, že to spolu dáte zase dohromady," ozval se Ash. Vzal jsem Lily kolem ramen a přitáhnul si jí na svou hruď.

„Já taky, miluju jí a myslím, že s ní budu už navždy," vysvětlil jsem při pohledu na spící krásku.

„Ona tebe taky, je to na ní poznat," usmál se.

„Díky kámo," vrátil jsem mu úsměv a natáhl se pro telefon. Vyfotil jsem jí, jak spí na mé hrudi a přidal fotku na instagram s popiskem: ‚Můj spící andílek, miluju tě, doufám, že mi to jednou odpustíš ♥♥', ještě jsem jí tam označil a poté telefon odložil. Zvonění jsem měl vypnuté ještě ze soudu, takže jsem neměl strach, že by jí to vzbudilo. Opřel jsem si hlavu o její a zavřel oči. Během chvilky se mi podařilo usnout. Znovu s ní v mé náruči.

***

„Hrdličky, vstávejte," budil nás Ash. Otevřel jsem oči a spatřil jeho obličej. „Už budeme přilítat, musíte se připoutat," vysvětlil, proč jsme byli probuzeni.

„Fajn, Lily, už budeme přistávat," zašeptal jsem jí do ucha a věnoval jí pod něj polibek. Věděl jsem, že bych neměl, ale nemohl jsem si pomoct.

„Už vstávám, Perrie," zavrtěla se a následně otevřela oči. „Ty nejsi Perrie," zarazila se, když mě viděla.

„Nejsem, nějak si sebou házela, tak mě Zayn poslal sem k tobě," vysvětlil jsem jí situaci.

„Aha, tak to jo, mluvil si se Zaynem?" podívala se na mě a při tom se poutala.

„Jo, promluvili jsme si, hodně věcí jsme si vyříkali a usmířili se," odpověděl jsem jí.

„Jsem hrozně ráda, když o tobě Zayn mluvil, měl v očích takovou něhu, a když mluvil o tom, jak tě musel opustit, viděla jsem v jeho očích zase bolest."

„Nechci vás rušit hrdličky, ale vystupujeme," vyrušil nás opět Ash a znovu použil tu jeho přezdívku. Stoupnul si a mířil pryč. „Jo a potom se můžete kouknout na instagram, mějte se, ještě se uvidíme," zamával nám a následně zmizel pryč.

„Bože, co tam zase přidal," povzdechnul jsem si.

„Pojď, jdeme ven, než na nás někdo vběhne, že tu zdržujeme, podíváme se venku," popoháněla mě Lily.

„Fajn, vždyť už jdu," vstal jsem a vydal se za ní. Chytnul jsem jí za ruku a táhnul jí ke kufrům. Počkali jsme na naše zavazadla. Bohužel při odchodu z letiště nás potkali novináři a vyptávali se kvůli dvěma fotkám, které se objevili na internetu. Nechápal jsem to, jelikož já dával na instagram jenom jednu. Zřejmě museli myslet i tu Ashovu, kterou tam přidal. Co tam ten pitomec zase dal?

„Jacku, pojedeme mým autem, přivezu jí domů k večeru, musím jí něco ukázat," zavolal jsem na něj, když byla Lily bezpečně v mém autě, které pořád stálo na parkovišti.

„Dobře hochu," usmál se a poté i s Ashley a mými rodiči běželi k jejich autu.

„Kam jedeme?" zeptala se Lily, když jsme přejeli odbočku k jejich ulici.

„Mám pro tebe překvapení, vlastně to je dárek k tomu, že si porazila svou matku a vyhrála soud," pronesl jsem tajemně a mrkl na ní. Jenom jsem doufal, že z dárku bude mít radost a nepošle mě do háje.

Co by to asi tak mohlo být za dárek? Co se skrývá na místě, kam jednou, a co nebo kdo tam na ně bude čekat? Jakou fotku přidal Ash na instagram? 

Moc děkuji za minulé vote a komentáře a zároveň prosím o další, děkuji, Andy 💕

Summer Love (N. H. - Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat