43. kapitola

3.7K 175 12
                                    

Pohled Lily

„Ne, neodešel jsem od nich dobrovolně a tohle jsem jim rozhodně nenapsal. Zřejmě vedení našlo pravé dopisy a vyměnilo je za tyhle žvásty," vysvětlil Zayn.

„Nějak to nechápu, mohl bys mi to vysvětlit od začátku?" zeptala jsem se.

„Dobře, Niall tě pustil do svého soukromí, dokonce prohlásil, že si tě vezme a podle fotek bylo patrné, že tě miluje, takže ti taky budu věřit," mluvil si sám pro sebe.

„Chci to sice slyšet, ale chci, abys mi věřil, takže ti musím říct, že s Niallem už nejsme spolu, rozešel se se mnou před pěti dny, v den odjezdu se se mnou rozešel, řekl, že jsem byla jenom pro jeho pobavení a teď už v tom nechce dál pokračovat," pronesla jsem a ani na jednoho se při tom nedívala.

„Další výmysl vedení. Prostě mu poručili, že to má ukončit, dali mu na výběr, buď ty, nebo kluci z kapely," vyhrkl ze sebe automaticky Zayn.

„Jak si tím můžeš bejt tak jistej?" podívala jsem se na něj. Možná, kdyby to byla pravda, tak bych za ten rozchod mohla vlastně já. To já ho donutila, aby mi slíbil, že si vybere kluky, pokud si bude muset vybrat mezi mnou a jimi.

„Protože jsem na tom byl stejně. Vedení už nebavilo, že jsem byl s Perrie, prej jako jedinej zadanej kazím dojem na skupinu, nebo co to mleli. Dali mi na výběr, buď kluci a skupina, nebo Perrie. Přemýšlel jsem o tom, opravdu jo, miloval jsem jak kluky, tak i Perrie. Nechtěl jsem opustit Nialla, ale na druhou stranu ani Perrie. Perrie mi ještě ten den oznámila, že je těhotná a to byl ten moment, kdy jsem se rozhodl. Nemohl jsem jí nechat odejít. Musel jsem zůstat s ní. Chtěl jsem to klukům vysvětlit, ale vedení mě k nim nepustilo. Měl jsem si sbalit věci a vypadnout. Napsal jsem jim dopis, Liamovi, Harrymu a Louisovi jeden společný a potom ještě jeden pro Nialla. Nechal jsem jim je v pokojích a potom odešel. Mrzelo mě, že jsem se s nimi nemohl rozloučit osobně. Vedení zřejmě ty dopisy našlo, vyhodilo je a nahradilo je," vysvětloval Zayn.

„To jako mohli? Proč ses je nepokusil zkontaktovat?" zeptala jsem se ho.

„Nemohl jsem, vyhrožovali mi, jednou jsem se o to pokusil a dopadlo to tak, že vedení do novin napsalo, že jsem hajzl, který se rozešel s Perrie po esemesce. Perrie se to snažila zvrátit. Vždycky na rozhovorech říkala, že to není pravda, že jsme spolu, ale potom jedna holka ze skupiny řekla, že prostě popírá tu skutečnost, že jsem se s ní rozešel po tom, co jsem zjistil, že je těhotná," pokračoval.

„Byla jsem na ně opravdu naštvaná. Zradily mě, Zaynovo vedení je podplatilo a ony se postavily proti mně, takže jsem po tomhle ze skupiny odešla. Holky teď mají náhradu, ale ztratily spoustu fanoušků a jde to s nimi z kopce, jenže už je pozdě, abych se k nim vrátila. Dokonce mi i volaly a psaly, jestli se nechci vrátit, jenže já už mám jiný život. Jsem spokojená se Zaynem a naším synem Niallem," vysvětlila.

„Vy jste svého syna pojmenovali po Niallovi? Ten bude mít radost, až se to dozví. Vlastně nedozví, protože já mu to neřeknu a vy ho nesmíte kontaktovat," posmutněla jsem znovu.

„Vy to dáte dohromady, a teď mi řekni, proč si tady a nejsi v Londýně," usmála se Perrie.

„Já nevím, jestli vám to můžu říct," zašeptala jsem.

„Lily, můžeš nám věřit, my ti taky věřili, pokud by se to vedení dozvědělo, tak nás s Perrie zničí, takže nám můžeš opravdu věřit," slíbil Zayn.

„Fajn, tak začnu od začátku," prohlásila jsem nakonec. Vyprávěla jsem jim všechno, začala jsem u toho, jak jsme s Louisem bydleli vedle sebe a skončila u toho, proč jsem teď omdlela.

„Jak něco takového může dělat matka svému dítěti?" zeptala se Perrie se slzami v očích. „Počkej," vyskočila na nohy. „Říkala si, že ti nedávají najíst, musím ti dát něco k jídlu, aby ti zase nebylo špatně, musíš se pořádně najíst," vydala se do kuchyně.

„Takže soud bude teď ve středu od deseti hodin?" zeptal se Zayn, když byla Perrie pryč.

„Přesně tak, ale oni jsou chytří. Máma seřvala ségru, když mi dala pěstí, ale ne kvůli tomu, co mi udělala, ale kvůli tomu, že mi dala pěstí do obličeje, kde to je vidět, naštěstí nebyla moc vidět, takže jak si můžeš všimnout, už není skoro vidět," ukázala jsem na svůj obličej.

„Ukaž mi tvoje tělo," poručil mi. Bránila jsem se, ale i tak mi to tričko sundal.

„Zayne, co to do prdele..." začala Perrie, ale zasekla se. „Od čeho to máš?" zeptala se po tom, co upustila talíř na zem.

„To ti jako stihli udělat za těch pět dní? Do prdele, vždyť tady ty rýhy máš až do krve," pozoroval má záda.

„To je od řemenu," zašeptala jsem.

„A to tam máš jako vydržet dalších pět dní?" divila se Perrie.

„Ano, a pokud taťka soud nevyhraje a soud mě k němu nepřidělí, zůstanu u ní další tři roky. Domluvila se takhle se soudcem, už když jsem byla malá. Prý je to pro mě lepší, protože budu moct dostudovat v rodinném zázemí a bude o mě postaráno. Blbost, oni by jenom neměli žádnou služku, která by se starala o dům a jídlo," vyprskla jsem.

„Jídlo, jdu udělat něco jiného," otočila se Perrie a znovu zmizela. Zayn šel hned za ní a vrátil se s košťátkem a smetáčkem. Klekl si na zem a začal zametat střepy, které vznikly po dopadu na zem.

„Perrie, Lily bude mít ten soud teď ve středu od desíti. Nechtěla bys tu zůstat, že bychom tu vydrželi aspoň do toho soudu, abychom jí podpořili. Mohla bys zavolat mamce a domluvit se s ní, jestli by Nialla ještě chvíli pohlídala."

„Můžu jí zavolat," odpověděla mu.

„Lepší manželku bych si nemohl přát," usmál se Zayn. „Jo, to asi nevíš, ale jsme manželé, už jsme se vzali," zazubil se na mě a ukázal mi ruku, na kterém nosil prsten.

„Znovu gratuluji," usmála jsem se a natáhla se pro své triko, které Zayn položil na zem.

„Tady máš to jídlo," usmála se Perrie, když mi přinesla smažený vajíčka. „Půjdu udělat ještě něco, ale na to budeš muset počkat."

„Půjdu ti pomoct, jenom se najím a pomůžu ti. Musím být potom ale včas doma, jelikož musím uklízet a vařit," upozornila jsem je.

„Ne, ty přijdeš domů a půjdeš si lehnout, protože se jinak znovu zhroutíš," poručil mi Zayn.

„Ale to nemůžu, vždyť bych to potom schytala," odpověděla jsem se strachem.

„Nic se nestane, pokud jednou neuklidíš, věř mi," usmál se.

„Každé ráno si zajdeš sem a přijdeš si pro svačinu," oznámila Perrie.

„To nemůžu, Alex, to je moje ségra, chodí se mnou do třídy a viděla by to. Potom by po mně začali pátrat a já nesmím udělat nic, co by potom mohli použít u soudu," vysvětlila jsem a pustila se do jídla.

Co si myslíte o tom, co udělalo vedení 1D Zaynovi, Perrie a vlastně i klukům? 😲

Moc prosím o vote a komentáře, abych věděla, zda se vám to líbí, děkuji, Andy 💕

Summer Love (N. H. - Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat