39. kapitola

3.6K 173 18
                                    

Pohled Lily

„Nechceš si zatancovat?" ozval se za mnou cizí hlas. Otočila jsem se a spatřila tam blonďatého kluka se zelenýma očima. Nebyl ošklivý, ale prostě jsem ho začala srovnávat s Niallem a ten kluk z toho vyšel špatně, protože byl prostě ošklivější než Niall. Na Nialla totiž nikdo jiný neměl.

„No já nevím, nějak se mi zrovna teď nechce," přiznala jsem a podívala se na pódium, kde právě byl Niall s kluky a zpívali nějaké písničky. Milovala jsem jeho hlas. Podíval se na mě také a zářivě se usmál. Kluci dělali zase kraviny, jenže opět bez Nialla a já mu viděla na očích, že ho to mrzí. Přála jsem si, abych mohla jít k němu a nějak ho utěšit, ale nechtěla jsem jim kazit vystoupení, takže jsem se držela, abych tam nešla.

„Pojď, bude sranda, aspoň se seznámíme," přemlouval mě.

„Opravdu se mi nechce a seznamovat se s tebou opravdu nepotřebuji, mám přítele," seznámila jsem ho se situací.

„Tak jenom jako kamarádi, vždyť budeme skoro rodina, Ashley je moje teta, takže teď budeme něco jako rodina, takže bychom se měli poznat a bylo by blbý, pokud bys mě odmítla, řekl bych to taťkovi a ten by to řekl Ashley, která by se na tebe potom naštvala, protože si jí rozhádala s jejím bratrem," zašeptal mi výhružně do ucha.

„Fajn, jeden tanec, ale nic víc," prohlásila jsem a šla za ním na parket. Mé oči zabloudily k Niallovi, který mě pozoroval s nadzvednutým obočím, jenom jsem na něj zakroutila hlavou a naznačila mu, že mu to potom vysvětlím. Došla jsem na taneční parket a postavila se proti němu.

„Stejně nechápu, proč Ashely s Jackem najali ty buzíky," prohodil, když jsme tancovali

„Zřejmě nějak nechápu, o kom mluvíš," prohlásila jsem zmateně.

„No o One Dislection a 5 Second of Stinky, nebo jak se jmenují," vysvětlil se smíchem.

„Jak o nich můžeš tohle tvrdit, když neznáš ani jejich jméno? Nevíš o nich zhola nic, neznáš je osobně, takže o nich netvrď tohle," odpověděla jsem mu naštvaně.

„Bráníš je, jako bys je sama znala, nedělej, jako bys o nich něco věděla. Nenávidím ty jejich potrhnuté fanynky, takže se prosím nechovej jako jedna z nich."

„Kočko, nechtěla by sis zatancovat?" ozval se za mnou hlas, který patřil Ashovi.

„Nevím, jestli si tak blbej, nebo tak slepej, ale ona teď tancuje se mnou, takže vypadni," vyštěknul na něj ten kluk.

„Promiň, ale blbej si tu možná tak ty a já slepej nejsem, jelikož kdybych byl, nevšimnul bych si toho, že si to tancování s tebou zřejmě tolik neužívá," vysmíval se mu Ash. Za ním se objevil i zbytek skupiny. Wow! Kéž by se Louis, Liam a Harry takhle někdy postavili i za Nialla. Oni na něj kašlou.

„Nějaký problém?" zeptal se Luke.

„Jo, měli byste si tady svého kamaráda odvést, jelikož dělá problémy a nedokáže pochopit, že tu o něj nikdo nestojí," pozoroval je naštvaně ten cizí kluk.

„Ale ale, copak se stalo? Ty tu Ashe nechceš? No tak, zlato, mysli na to, že on ví něco, co by nikdo vědět neměl, měla by sis s ním zatancovat," usmál se Cal.

„Co jí vyhrožuješ?" zařval na něj ten kluk.

„Co zase víš?" otočila jsem se na Ashe.

„Jenom takovou náhodou jsem před půlnocí potkal nejmenovaného blonďáka na schodech, a když jsem se zeptal, kam jde, odpověděl mi: ‚Prostě bez ní nedokážu usnout.' Věř mi, snažil jsem se ho zastavit, ale nedal se, takže úplnou náhodou vím, že nebyl nakupovat pečivo, protože by musel kupovat pár rohlíků celou noc," zasmál se Ash.

„Bože, to nemohl bejt aspoň opatrnej? Včera večer ještě nastavil ten budík na blbej čas, takže na nás vlítla Ashley dřív, než nám zazvonil," prohodila jsem se smíchem.

„Vyprávěl nám o tom, chudák musel lézt po žebříku, trochu s ním musíš soucítit," zasmál se Mikey.

„Jinak jsem naštvanej, že on za tebou utekl a já nemohl," ozval se Luke.

„Kámo, ty si byl tak mimo, že jsem tě táhnul do pokoje a ty si mi říkal, že se jednou oženíš s tučňákem a budete si adoptovat Lily," uzemnil ho Ash.

„Samozřejmě jsem to myslel obráceně, nikdy bych tě nepodvedl s tučňákem, věříš mi?" podíval se na mě se svým psím pohledem.

„Samozřejmě že věřím," pohladila jsem ho po tváři a dala mu pusu na tvář.

„Oh, dala mi pusu," zvolal radostně, až se na nás spoustu lidí otočilo.

„Co se to tu, do háje, děje?" ozval se znovu ten cizí kluk.

„Ty jsi tu ještě?" divil se Mikey.

„Jo jsem a chtěl bych dokončit tanec se svou partnerkou, takže všichni vypadněte," pronesl zlým hlasem.

„Jé, konečně jsem dozpíval, takže o co jsem přišel?" ozval se Niall a objal mě kolem pasu.

„Vyprávěl jsem jim, jak včera Luke řval, že se ožení s tučňákem a potom si spolu budou adoptovat Lily," vysvětlil Ash.

„To bylo dobrý, divím se, že nikoho nevzbudil, když jsem mu řekl, že si jí adoptovat nebude, skoro se chudák rozbrečel," žaloval Niall a následně mě políbil na tvář.

„Hele, buďte ticho, nemusí to každý vědět, co se stane ve vile, zůstane ve vile," bránil se Luke.

„Dobře, už mlčím, až budeme ve vile, všechno ti to řeknu," slíbil Niall. „Jinak teď pánové, jestli nás omluvíte, bych si s ní rád zatancoval," podíval se na zbytek kluků.

„Jinak teď, Horane, jestli nás omluvíš, bych rád pokračoval ve svém tanci s ní," prskal na něj ten kluk.

„Promiň, ale kdo jsi?" zeptal se Niall, když si ho konečně všimnul.

„Cože? Ty jsi tu pořád? Jak je to možný?" ozval se zmateně Mikey.

„Jo, jsem tu pořád, jelikož bych rád dokončil ten tanec, který mi byl slíben. Pak jste přišli vy a překazili ho a teď přijde tahle blonďatá buzna a bez ptaní s ní chce tancovat? Co je tohle za svět?" vztekal se.

„Promiň, ale pokud si s ní chceš zatancovat, tak by ses měl zeptat mě, jestli ti dovolím s mojí přítelkyní tancovat nebo ne a já právě teď rozhodl, že ty s ní tancovat nebudeš a ona si teď zatancuje se mnou," prohlásil Niall a odvedl mě od něj pryč. „Proč si s takovým debilem vůbec tancovala? Viděl jsem, že si to nepřeješ," podíval se do mého obličeje, když jsme spolu tancovali na ploužák.

„Tvrdil mi, že je to syn bráchy Ashley, takže je to moje rodina a pokud si s ním nezatancuju, tak to řekne svému tátovi, ten se naštve na Ashley a pak se Ashley naštve na mě, protože jsem jí rozhádala s jejím bratrem a zkazila svatbu, tak jsem raději šla," odpověděla jsem. „Nechoď tam, už s ním tancovat nebudu, vy už máte odzpíváno a teď už budu tancovat jenom s tebou," pohladila jsem ho po tváři, abych ulevila jeho ztuhnutým svalům.

„Dobře, teď už budeš jenom se mnou a ten kluk se k tobě už ani nepřiblíží," prohlásil rozhodně a poté mě políbil.

Doufám, že se vám díl líbil a moc prosím o vote a komentáře, děkuji 💕 

Summer Love (N. H. - Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat